MS Windows
briani 27239
Hvorfor kan jeg ikke søge efter filer og m~
Fra : Kim Jensen

Dato : 10-06-03 11:19

Hej. Jeg har win xp pro dk version.
Hvis jeg vælger Start/søg/efter filer og mapper kommer vinduet
Søgeresultater frem.
Hvis jeg så vælger f.eks at søge efter Alle filer og skriver en del eller et
helt filnavn og trykker søg popper de et lille nyt vindue op hvor der står
søgeasistent og OK. Hvis jeg trykker på ok forsvinder den og der sker ikke
mere.
Der står følg instrultionerne i venstre rude for at starte søgningen. Men
der står at den søger efter filer med "navnet" i filnavnet og hvor der søges
og en knap med stop. Men der sker ikke noget.
Hvorfor kan jeg ikke søge???

Kim

Fra : Leo E

Dato : 11-06-03 07:21

"Kim Jensen" <no@mail.com> wrote in message news:<3ee5cdf3$0$83050$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
> der står at den søger efter filer med "navnet" i filnavnet og hvor der søges
> og en knap med stop. Men der sker ikke noget.
Prøv at fortæl helt nøjagtigt hvordan du gør
Hilsen: Leo

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-06-03 09:19

"Leo E" <le01@paradis.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at fortæl helt nøjagtigt hvordan du gør
> Hilsen: Leo

Jeg gør sådan.
Trykker på start.
Vælger søg.
Vælger efter filer eller mapper...
Vælger Alle filer og mapper.
Skriver en del eller hele filnavnet. (kunne feks være Telfonliste som jeg
ved ligger i mine dokumenter.)
Trykker på søg.
Når jeg så trykker på søg kommer der øjeblikligt en lille boks op som hedder
søgeasistent, den indeholder en gul advarselstrekant hvor i der er et
udråbstegn. og en OK knap. Jeg kan kun trykke på ok eller x oppe i hjørnet.
I venstre hjørne af søge vinduet står der godtnok : Søger efter filer med
"telefon" i filnavnet og at den søger i lokale harddiske osv..
Og i ruden ved siden af står der Følg instuktionerne i venstre rude for at
start søgningen.

Det er ligemeget hvad jeg vælger at at søge efter så kommer der intet frem.

Hvorfor kan jeg ikke søge?

Kim

Fra : Leo E

Dato : 11-06-03 15:21

"Kim Jensen" <no@mail.com> wrote in message news:<3ee6e5fa$0$83063$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
> start søgningen.
>
> Det er ligemeget hvad jeg vælger at at søge efter så kommer der intet frem.

Kan du deaktivere søgeassistenten og evt skifte indstillinger?

Fra : Kim Jensen

Dato : 11-06-03 18:17

> "Kim Jensen" <no@mail.com> wrote in message

> Kan du deaktivere søgeassistenten og evt skifte indstillinger?

Jeg kan ikke finde noget sted hvor søgeassistenten kan deaktiveres og at
skifte indstillinger hjælper ikke noget.

Kim