Enter the Matrix - Hvorfor får det så mege~
Fra : kcdc

Dato : 10-06-03 12:16

Hej alle i gruppen

Jeg har nu spillet Enter the Matrix i et stykke tid, og kan til dels
ikke forstå hvorfor det har fået så mange høvl herinde og også i nogle
anmeldelser.
Jeg kan godt se at der er nogle punkter hvori spillet er lidt
haltende, eks undrer det mig at man altid skal redde de andre inde i
The Matrix, kan de ikke klare sig selv? Men ud over det (og de ret så
irriterende biljagter), så synes jeg faktisk at spillet er ganske
udemærket. Mange har klaget over at styringen er lidt umulig, og det
er da også sandt....i et stykke tid, men man vender sig til den efter
et stykke tid. Et anden kritikpunkt må være at det fylder 4 skiver,
tjah det er nu en del, men det er vel ikke værre end at de fleste
harddiske kan overkomme det i dag.

Ud over de ovennævnte kritikpunkter, som jeg synes man kan leve med,
så synes jeg at det er et temmeligt fedt spil hvor man kan lave nogle
fede tricks i bullettime......og udover det kommer der jo også den
historie om bifigurerne som ikke er med i filmen.

/kcdc

PS: Fjerne SPAMFRI fra min mail

Fra : Kenneth Felber

Dato : 23-06-03 10:47

kcdc wrote:
> [...]
> fede tricks i bullettime......og udover det kommer der jo også den
> historie om bifigurerne som ikke er med i filmen.

Er fuldstændig enig med det dig, spillet er langt bedre end kritikken
beskriver det som. Måske får det så meget høvl fordi det er tradition
for at tilsvine spil til film.

Jeg vil dog give The matrix filmene og spillet enorm ros for den geniale
måde det hele hænger sammen på, nu tænker jeg på Anitmatrix og Enter the
matrix sammen med filmene. Hvis man virkelig vil ind i the matrix
univers så vil jeg anbefale at man ser animatrix, og gennemfører spillet
(hvor der så kommer en trailer til 3'eren.... NICE !!)

Kenny