Netscape "out of memory"
Fra : Søren Houen

Dato : 29-03-01 00:00

Hej gruppe. Jeg håber I kan hjælpe mig.

Jeg har lavet og vedligeholder siden http://www.orntoft.dk, og den fungerer
for så vidt fint.

Det eneste problem er, at Netscape viser "Out of memory" når man klikker på
cv.
http://www.orntoft.dk/dk/cv/cv1.htm

Hvorfor?

Den virker fint i IE.

På forhånd tak

Søren Houen

Fra : KASPER

Dato : 29-03-01 10:35

"Søren Houen" <houen@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
fungerer
> for så vidt fint.
>
> Det eneste problem er, at Netscape viser "Out of memory" når man

Jeg tror ikke problemer ligger på den side, men derimod i dit frameset.
http://www.orntoft.dk/dk/cv/cv.htm

Fx. har du defineret både rows og cols, men bruger kun cols.
<frameset rows="" cols="17%,83%">
bør nok ændres til:
<frameset cols="17%,83%">

Om det kan afhjælpe det ved jeg desværre ikke, men det er et forsøg
værd.

--
KASPER

Fra : Søren Houen