MS Windows
briani 27239
Kan ikke fjerne preview af AVI i xp
Fra : LarsJ

Dato : 10-06-03 12:06

Hejsa allesammen

Jeg læste i en anden tråd, at man kan fjerne preview af .avi-filer i
Windows XP's stifiner, ved at slette en værdi i regdatabasen:

HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\Propertyhandler

Jeg gjorde som der stod beskrevet, men jeg får stadig preview af .avi-filer
i stifinder.

Jeg vil gerne have det slået fra, det nogle gange får xp til at hænge.
Nogen der ved, hvad jeg kan/skal gøre?

--
cheers, LarsJ

-remove SWONKEE from e-mail adress when mailing me...

Fra : Frede Sørensen

Dato : 10-06-03 21:55

Har du valgt detaljer under visning og ikke store ikoner?

Fra : LarsJ

Dato : 10-06-03 22:12

"Frede Sørensen" <frede-plesnerFJERN@mail.sonofon.dk> wrote in

> Har du valgt detaljer under visning og ikke store ikoner?

Det er fuldstændig ligegyldigt hvad jeg gør. Har jeg store ikoner kommer
der preview, vælger jeg detaljer, kommer der preview ude til venstre, når
jeg markerer filen...