Peter Asschenfeldt
Fra : Peter

Dato : 10-06-03 10:08

Så på forsiden af et ugeblad at han søgte unge piger via nettet (dating
sider). Nogle som har læst artiklen ? Hvilken dating side benytter han, og
hvilket profilnavn ?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-06-03 10:30

d. 10/06/03 11:07 skrev Peter på a@b.c i artiklen
3ee59fe3$0$5190$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Så på forsiden af et ugeblad at han søgte unge piger via nettet (dating
> sider). Nogle som har læst artiklen ? Hvilken dating side benytter han, og
> hvilket profilnavn ?

Nej, jeg har ikke læst artiklen, og er egentlig også ligeglad. Det eneste,
der undrer mig, er: Hvad vil du bruge disse oplysninger til? Er det ikke
Peter Asschenfeldts egen sag, hvordan han søger unge piger, så længe han
ikke overtræder gældende lovgivning? Så vidt jeg ved, søger han ikke piger
under den seksuelle lavalder, og det er vel helt naturligt, at en enlig mand
søger bekendtskaber via internettets datingsider.

Jeg vil ligefrem påstå, at det er den eneste måde, en kendt single som han
kan opnå en ægte dialog, som kan udvikle sig til et godt parforhold, fremfor
opmærksomhed fra dem, der kun ønsker at sole sig i hans berømmelse og hans
rigdom. Dertil kommer, at han sikkert er en travl mand, der ikke har meget
tid til at score ude i den virkelige verden.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 10-06-03 13:19

In article <BB0B71B7.BDF6%brahbech@post8.tele.dk>, brahbech@post8.tele.dk
says...
> [...]
>
> Nej, jeg har ikke læst artiklen, og er egentlig også ligeglad. Det eneste,
> der undrer mig, er: Hvad vil du bruge disse oplysninger til?

Det er måske hans type.

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 10-06-03 13:44

Peter <a@b.c> skrev:

>Så på forsiden af et ugeblad at han
>søgte unge piger via nettet (dating
>sider). Nogle som har læst artiklen
>? Hvilken dating side benytter han, og
>hvilket profilnavn ?

Han kan vel bare ansætte nogle morgenbolledamer som Simon Spies
gjorde......