Quanta plus : "Indsæt filer i projekt" sft~
Fra : Herlev-IT

Dato : 10-06-03 09:14

Hej

Når man vil indsætte filer i et projekt har Quanta plus en mulighed for at
doownloade filer via ftp.
Umiddelbart kan man også bruge sftp, mit problem er bare at jeg gerne vil
benytte en non-std. port.

Kan jeg indsætte port-nr i adressen, og hvor ?

eks sftp://server.dk/sti/til/filer/

Det er muligvis ikke den rigtige gruppe men jeg tænkte at nogen af jer havde
været i samme situation...

mvh
Søren Mark

---
Danish reseller : www.herlev-it.dk

Fra : jæsparr

Dato : 10-06-03 09:38

Så hut jeg visker:

ftp://brugernavn:password@webside.dk:port/sti

eks:
ftp://looney:sutmin@tak.dk:1337/fucker/

web: http://query.dk
irc: #0x960 @ irc.runlevel0.dk

Fra : Herlev-IT

Dato : 10-06-03 09:57

Jepper...
Meeen det var ikke hvad jeg spurgte om.. ;)
Jeg spurgte om hvor man indsætte Port-nr når man vil benytte SFTP
(SecureFTP, FTP over SSH)
Jeg har selv lige fundet svaret:
Man indsætter det (selvfølgelig) der hvor det altid skal : Mellem servernavn
og første /
f.eks.
sftp://server.dk:22/

Mvh
Søren Mark,
Herlev-IT
Industrikrogen 4
2635 Ishøj
http://www.herlev-it.dk

---
Danish reseller : www.herlev-it.dk

Fra : Herlev-IT

Dato : 10-06-03 10:17

Ups sorry

Jeg var lidt for hurtig :D
Du HAVDE jo skrevet det ...
Jeg focuserede bare på at du skrev username og password

Endnu en gang undskyld...

/Søren