Yatzy på PC'en ?
Fra : Mogens

Dato : 10-06-03 08:28

Hej

Er der nogen som kender et godt Yatsy spil til PC'en (Win98) ?
Meget gerne et hvor man kan downloade spillet enten gratis
eller som shareware og så købe det over nettet.

På forhånd tak

mvh Mogens

Fra : JH

Dato : 10-06-03 09:21

Mogens wrote:
> Hej
>
> Er der nogen som kender et godt Yatsy spil til PC'en (Win98) ?
> Meget gerne et hvor man kan downloade spillet enten gratis
> eller som shareware og så købe det over nettet.

Måske er det her:
http://www.brugtespil.dk/espil/index.php?area=pc

Vh JH

Fra : Cirque

Dato : 10-06-03 18:04

http://www3.brinkster.com/dolphin/
Ovenstående kan jeg godt lide. Og så findes den også på dansk. Så vidt jeg
ved er den stadig gratis. Jeg kan ikke lige huske, om jeg betalte noget i
sin
tid (jeg downloadede den første gang i 2001). Man kan uploade sine points
til hans hjemmeside (Johan). Jeg synes du skulle prøve den...

mvh
Cirque

---

Fra : Kasper Aae

Dato : 11-06-03 11:45

On Tue, 10 Jun 2003 09:27:45 +0200, Mogens
<moveng@123456789.portalen.no> wrote:

>Hej
>
>Er der nogen som kender et godt Yatsy spil til PC'en (Win98) ?
>Meget gerne et hvor man kan downloade spillet enten gratis
>eller som shareware og så købe det over nettet.

Hvis du ikke har noget imod at spille på nettet, så kan du prøve
http://www.onlinebandit.com

--
Kasper