Keyboard
Fra : Hanne

Dato : 28-03-01 23:27

Hej igen
Jeg var også til koncert i fredags - med Saga. Noget jeg har tænkt over
siden, er hvorfor de har 10 keyboards på scenen. Jeg har overhovedet
ikke forstand på at lave musik eller på at spille instrumenter. Jeg har
vist bare haft en ide om at et keyboard kan det hele. Men det er vel
ikke tilfældet, når et band skal bruge hele 10 af slagsen, eller hvad
))))))
Hilsen Hanne

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 29-03-01 01:24

"Hanne" <diva1@ofir.dk> wrote in message news:99toe9$e3n$1@sunsite.dk...
> [...]
> vist bare haft en ide om at et keyboard kan det hele. Men det er vel
> ikke tilfældet, når et band skal bruge hele 10 af slagsen, eller hvad

Nu er der jo lavet uendeligt mange keyboards, og hvis man tror man bare kan
gå ned i BR og betale 200,- for et keyboard der så bare 'kan det hele' - så
tager man grueligt gal! :)
Keyboards lyder meget forskelligt. Nogle keyboards kan mere end andre. Det
er de forskellige måder de forskellige keyboards genererer lyden på, der gør
dem unikke. Så flere keyboards er altså = flere lyde/beats/sequences... det
er ret kompliceret, men meget basalt er det sådan.

Jacob

Fra : Esben I.

Dato : 01-04-01 00:57

Jacob Skaaning skrev: Så flere keyboards er altså = flere
lyde/beats/sequences... det
> er ret kompliceret, men meget basalt er det sådan.

og så ser det sejt ud
mvh.
Esben I.

Fra : Hanne

Dato : 01-04-01 21:55

Esben I. <raggamuffin@get2net.dk> skrev i en

> og så ser det sejt ud

Er det det samme som gør sig gældende med deres elektroniske trommer?
Det er vel ikke mange som bruger sådan nogen?

Hanne