Springsteen på TV Zulu NU
Fra : Stampe

Dato : 09-06-03 20:37

Det er et 1 times uddrag fra den direkte MTV koncert sidste år i Barcelona.
USA fik ikke showet men fik senere dette uddrag sendt på CBS. Og nu er det
så DK's tur. TV2 har tidligere (2 gange) sendt den fulde MTV-koncert.

Der cirkulerer i øvrigt utallige pirat dvd'er fra Rising-touren og indtil
flere af dem er af høj kvalitet både lyd- og billedmæssigt.

Fra : Ken Larsen

Dato : 09-06-03 21:57

Stampe <nomail@tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1055187365.60029.0@dyke.uk.clara.net...
> [...]
> USA fik ikke showet men fik senere dette uddrag sendt på CBS. Og nu er det
> så DK's tur. TV2 har tidligere (2 gange) sendt den fulde MTV-koncert.

En fantastisk appetitvækker, den mand er bare indbegrebet af Rock ´n´ roll,
ingen forstår i den grad at vise engagement og kærlighed til musikken som
han gør.

Hårene på mine arme står stadig lige i luften, når jeg tænker tilbage på
Marys place.

Lørdag kan ikke komme hurtigt nok, jeg er mere end klar.

--
MVH
Ken Larsen

5 dage til SPRINGSTEEN

Fra : Peter

Dato : 10-06-03 10:20

Hvordan får man (jeg) fat i disse pirat DVD'er ? Hvad med pirat CD'er ?
Bootlegs.

Fra : Martin Moller Peders~

Dato : 11-06-03 05:18

In <3ee5a2c3$0$5168$edfadb0f@dread11.news.tele.dk> "Peter" <a@b.c> writes:

>Hvordan får man (jeg) fat i disse pirat DVD'er ? Hvad med pirat CD'er ?
>Bootlegs.

http://www.brucetree.net/
http://www.joosse.org/

etc.