galleri i FP2000
Fra : Kenny Jensen

Dato : 09-06-03 20:17

Hvordan laver jeg nemmest et galleri med tumbnails i FP2000. Jeg kan ikke
finde funktionen

Mvh
Kenny

Fra : Marchwitz

Dato : 09-06-03 21:23

>Jeg kan ikke finde funktionen

Næ- det kan jeg faktisk heller ikke.
Til gengæld kan jeg foreslå en alternativ løsning:
http://www.dynamicdrive.com/dynamicindex4/thumbnail.htm

Her går man aldrig galt i byen

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Claus

Dato : 10-06-03 07:21

Marker dit billede og tryk CTRL - T....

Fynbo

Fra : Kenny Jensen

Dato : 10-06-03 20:00

"Claus" <clausa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Marker dit billede og tryk CTRL - T....

Tak det virker, det er bare noget besværligt at tilføje 65 billeder
enkeltvis.
Har du en ide til hvordan jeg tilføjer alle sammen på en gang.

Fra : Claus

Dato : 11-06-03 07:33

Det er desværre nok den eneste måde at gøre det på..
Eller er der andre der ved hvordan?

Fra : Johnny

Dato : 11-06-03 07:35

> Det er desværre nok den eneste måde at gøre det på..
> Eller er der andre der ved hvordan?

Opgraderer sin FP 2000 til en nyere (evt. vent til FP 2003) kommer der er et
par nye fede features i den)

Hilsen

Johnny

Fra : Jacob Laugesen

Dato : 19-06-03 03:02

"Johnny" <noemail@nixingenemailadresse.dk> skrev i en meddelelse

> "Claus" <clausa@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Opgraderer sin FP 2000 til en nyere (evt. vent til FP 2003) kommer der er
> [...]

Er den funktion i 2002 og hvad hedder den? Man spørger jo ikke om noget for
at få af vide, at man kan vente til næste version hvis denne kan klare det.

Hilsen Jacob

Fra : Johnny

Dato : 19-06-03 07:05

"Jacob Laugesen" <J-L@rocketmail.com> skrev i en meddelelse

> "Johnny" <noemail@nixingenemailadresse.dk> skrev i en meddelelse

> at få af vide, at man kan vente til næste version hvis denne kan klare
det.

> Hilsen Jacob

Jepper den er i vers. 2002 og ligger under webkompont > fotogalleri.

Med hensyn til versioner var det mere for at nogen syntes det er kedeligt at
købe en version2002 når der kommer en ny med flereforbedringer i om kort
tid.

Hilsen

Johnny

Fra : Kenny Jensen

Dato : 22-06-03 18:37

"Johnny" <noemail@nixingenemailadresse.dk> skrev i en meddelelse

> Opgraderer sin FP 2000 til en nyere (evt. vent til FP 2003) kommer der er
et
> par nye fede features i den)

Lidt dyr løsning

Fra : Kang

Dato : 20-06-03 01:02

Heller ikke her i FronPage 2000. Men du kan også bruge f. eks. ACDSee 4.0
Vælg 'Create' og 'HTML' - og programmet genererer et komplet galleri i
mappen.
'Out of topic'; men man må vel svare. :)
-Kang
kang@>removethis<lightlife.dk

Fra : Kenny Jensen

Dato : 22-06-03 18:37

"Kang" <kang@lightlife.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mappen.
> 'Out of topic'; men man må vel svare. :)

Det vil jeg se på hvi smin classic version kan lave det.