Kerteminde Fjord
Fra : Torben Abilgaard

Dato : 09-06-03 19:42

Den pukkelryggede er i færd med at flytte til Kerteminde.

Hvad skal man der?

Snorkle, trolle, snøre nogen flade eller glibe ål??

Hotspots???

--
vh ¸.·´¯)

Fra : dreisig

Dato : 09-06-03 21:59

Hej Torben.
Som gammel Kerteminde-dreng vil jeg nok ikke anbefale de første forslag,
men ål skulle være godt nok og ellers må det være at gå efter nogle
fjordrejer. Men snorklen kan selvfølgelig være god nok, hvis du skal
studere omgivelserne lidt nærmere. Go' fornøjelse. Og hvad skal man
ellers i Kerteminde...Sidde på en bænk, der hvor havet slår en over
molen!
Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Martin Nielsen

Dato : 09-06-03 23:07

I fjorden på det yderste stræk før Langebro, dukker der nogle skallebanker
frem ved lavvande. Fiskeri fra og omkring disse efter havørred kan være
rigtig godt. De er så tykke man ikke tror sine egne øjne. Forår og
sommeraften/nat er bedst efter min mening.

På kysten omkring Kerteminde er der masser af havørreder. Nord for
Nordstranden kan det eksplodere med fisk sommetider. Syd for kerteminde ved
strækket langs landevejen, har fiskeriet givet godt dette forår. Vinter og
forår er gode måneder.

Lad høre fra dig hvis du prøver lykken.

/Martin

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 10-06-03 00:30

"Martin Nielsen" <m.n@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> I fjorden på det yderste stræk før Langebro, dukker der nogle skallebanker
> frem ved lavvande. min mening.
>
> På kysten omkring Kerteminde er der masser af havørreder. ...

> Lad høre fra dig hvis du prøver lykken.

Takker, der skal ikke gå lang tid.

--
vh ¸.·´¯)