Holdbarhed på kondomer?
Fra : Hun

Dato : 09-06-03 18:47

Er der nogen af jer, der kan fortælle mig hvor længe kondomer holder
sig, altså iflg. indpakningen.?

Altså hvilken holdbarhedsdato står der på en pakke nyligt indkøbte
"domer" ?

Jeg håber en af jer har en pakke liggende, så det kan testes.

Hilsen
Hun.

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 09-06-03 19:14

"Hun" <hun@net.dk> writes:

> [...]
> "domer" ?
>
> Jeg håber en af jer har en pakke liggende, så det kan testes.

I juni 1999 købte jeg en pakke kondomer med holdbarhed til april
2004. Så et godt bud vil være omkring fem år.

Og I behøver ikke at have ondt af mig fordi jeg ikke får noget sex.
Kort tid efter mødte jeg en dejlig mand, som jeg nu er gift med.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-03 20:04

> Og I behøver ikke at have ondt af mig fordi jeg ikke får noget sex.
> Kort tid efter mødte jeg en dejlig mand, som jeg nu er gift med.

Men du har dem stadig liggende i skuffen? ;))

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard

Fra : Bo Warming

Dato : 09-06-03 20:13

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> I juni 1999 købte jeg en pakke kondomer med holdbarhed til april
> 2004. Så et godt bud vil være omkring fem år.

Engang skrev jeg artikel til Ugeskrift for Læger om den extremt gode og
undervurderede holdbarhed af kondomer og jeg fik en masse vareprøver sendt
af Worlds Best firmaet, og i årevis legede jeg med kondomer som balloner med
mine børn, og jeg er sikker på at når de er uåbnede kan de sagtens holde til
et normalt samleje EFTER FEM ÅR OG NOK OGSÅ MEGET MERE

Men kommer der ilt til og evt også sol, kan de blive lige så møre som hvis
du bruger almindelig kulbrinte-fedtstof som glidemiddel - dvs der skal være
meget glidemiddel for at de holder og timelang cirkusakrobatik går ikke.

Gid nogen ville turde vædde om at de kan få et kondom til at gå i stykker -
ring 35861000 - altså ved normal brug, men med video- eller anden
overvågning (der kan ske uden at ansigt vises).

En overlæge, Peter Gøtsche, svarede i ugeskriftet at diskretionshensyn
gjorde sådan "in vivo" afprøvning totalt umulig OG "UETISK"

Han må være bestukket af ppille-industrien, som ikke vil have frem at
kondom-brist kræver extremt uheld -- sker måske i et ud af titusind tilfælde
eller mindre.

Prøv at blæs et kondom op til 30 liter - med luft eller vand. Hvordan skulle
samleje kunne give endnu mere (lokalt) stræk i den super-elastiske
gummi-membran?

Før 1950 var min mors svoger som patent-ingeniør ansat med tests for Abis,
og han fortalte at "pin-holes" pga luftblærer i kautsjukmassen
(fabrikationsfejl) dengang optrådte i en promille af alle kondomer - men med
moderne robot-kontrol er det blevet meget mindre, især i Japan hvor næsten
alle bruger kondom (og intet bruger på de sikre dage!) og de anser kondomer
for 100% sikre og pigen sætter altid kondomet på mandens pik så graciøst og
rituelt-smukt som en te-ceremoni.

Jeg har 5 år gamle kondomer liggende og har tlf 35861000

Fra : Sune Storgaard

Dato : 09-06-03 20:57

Bo Warming 's insignificant opinion was stated in:
xU4Fa.63158$7w4.35798@fe06.atl2.webusenet.com

<klip>
> [...]
> anden overvågning (der kan ske uden at ansigt vises).

<klip>
> Jeg har 5 år gamle kondomer liggende og har tlf <klip>

Desperat ?
Pornografien blev svjh frigivet i 1971, der må være nemmere måder end at
tåge rundt på usenet efter privatoptagelser af kondom testere..
2 koteletter mellem radiatoren kan måske også gøre tricket for dig.. håber
du kommer videre i projektet, ellers skriv om 5 år når du har 10 år gamle
kondomer liggende..

xpost fjernet
--
/Sune
Fac ut vivas!

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-06-03 23:31

On Mon, 9 Jun 2003 21:57:26 +0200, "Sune Storgaard"
<speg-fjern@mail.dk> wrote:

>Bo Warming 's insignificant opinion was stated in:
>xU4Fa.63158$7w4.35798@fe06.atl2.webusenet.com
>
><klip>
>>
><klip>
>
>Desperat ?

Uhh pas på nu ...er du ude på dybt vand - præservativer er en af BW s
kæpheste..... samenghænget er ikke helt defineret endnu .... men det
svæver fra at være alt fra venstre ointeret propoganda til de
simpelthænd ikke findes og når de så gør er de vist nok desideret
skadelige og virkningesløse....sidst men ikke mindst kulminere det
hele i at HOMOERNE for en masse gratis penge af staten til *oplysning*
som de så bruger til noget helt andet ikke afklaret , men afgjort
syndigt !!!

Mv.
Bo M Mogensen
--
går ud i mørket######alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
KLiche ca 1980.

Fra : ML-78

Dato : 09-06-03 23:09

> Prøv at blæs et kondom op til 30 liter - med luft eller vand. Hvordan skulle
> samleje kunne give endnu mere (lokalt) stræk i den super-elastiske
> gummi-membran?

Du kan ikke sammenligne en statisk belastning med en dynamisk - og da slet ikke når belastningstilfældet er så forskellige, som i de to situationer.

ML-78

Fra : Bo Warming

Dato : 10-06-03 02:00

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]

ikke når belastningstilfældet er så forskellige, som i de to situationer.

BW: Forklar hvordan du ser samleje-dynamikken farligere end oppustning. Der
er ingen skarpe kanter på penis eller skede. Det flyder i slim og
glidemiddel. En lokal udstrækning til blot en tiendedel af
30.liter-oppusningens kan man da vist ikke forestille sig - kan du? Vær
præcis.

For at glæde ppillefabrikanter har man skabt en uvidenskabelig myte om at
kondomer kan springe.

Man spørger en ulykkelig abortsøgende vredt "Hvordan kunne det ske?" og
opfordrer dermed til at give kondomet skylden . - og så tror man på et
spagt "ja det må være kondomet der sprang" for at mistænkeliggøre
lavteknologi og øge ppillesalget.