webserver
Fra : jan jensen

Dato : 09-06-03 18:04

Hej jeg har et problem jeg kan ikke se min hjemme side på min ejgen server
når jeg skriver www.xxxx.dk, så kommer jeg ind til min routers adgangsside.
min router er zywall 1 og jeg har adsl hos tds.

hilsen
jan jensen.
ps håber det er det rigtige sted jeg spørger.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 09-06-03 18:20

"jan jensen" <jan.nrc@pc.dk> wrote in message
> [...]
adgangsside.
> min router er zywall 1 og jeg har adsl hos tds.

http://80.198.0.165/
- RESULTATER DE KVIKKE KEGLERS 10 ÅRS JUBILÆUMSSTÆVNE 2002.

Det virker da fint??

Hvis det er en anden side. kan det være fordu routernen er sat op til at
benytte port 80 til remote mangement. Hvilket ikke er smart.

Fra : jens

Dato : 09-06-03 18:20

"jan jensen" <jan.nrc@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
adgangsside.
> min router er zywall 1 og jeg har adsl hos tds.

Slå opsætning fra wan siden gra i den zyxel.

Har du forwardet port 80 til din `serve`r pc`s ip ?

Mvh Jens

Fra : 15kw

Dato : 10-06-03 15:50

> [...]
adgangsside.
> min router er zywall 1 og jeg har adsl hos tds.

Løses nemt, find din hosts fil, tilføj domæne navn og lan ip for din server.

--
Hilsen
Peter N Petersen

Fra : jan jensen