Heroes IV of Might And Magic (Install CD)
Fra : Laurits Petersen

Dato : 09-06-03 17:24

Hej
Der skulle vel ikke være en der ligger inde med installations CD'en til
Heroes IV of Might And Magic (CD1), som sælges billigt? Er kommet til at
"forlægge" min egen og skal til at reinstallere
Mvh.
Laurits

Fra : MadsD

Dato : 10-06-03 21:50

"Laurits Petersen" <LlAaUuSs@HhVvEeSsSsIiNnGgEe.DdKk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Heroes IV of Might And Magic (CD1), som sælges billigt? Er kommet til at
> "forlægge" min egen og skal til at reinstallere
Hmmm...

Tja... jeg har da installations-cd'en, men jeg vil da ikk sælge den! Vi kan
evt. aftale en overførsel af et CloneCD-image af den, hvis det sku være. Jeg
skal bare lige finde ud af det, så kopi-beskyttelsen bliver omgået. Tror kun
jeg har en Virtual CD-image af den i øjeblikket. (Jeg hader at have cd'er
siddende i mine cdrom-drev.)

--
Regards/Hilsen
MadsD - http://www.madsd.dk

Fra : ASKF

Dato : 11-06-03 21:45

MadsD ytrede sig i <3ee64486$0$32470$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med
dette:

> [...]
>jeg har en Virtual CD-image af den i øjeblikket. (Jeg hader at have cd'er

Håber dette link kan hjælpe:
<http://www.cdmediaworld.com/hardware/cdrom/cd_protections_safedisc_v2.shtml>

Det undrer mig blot at du har et image liggende af Install CDen, da det
er Play CDen der er behov for, hvis man vil spille (med mindre man
bruger et no-cd crack).
Allan Stig Kiilerich Frederiksen

Fra : MadsD

Dato : 12-06-03 14:19

"ASKF" <nospam@askf.dk> wrote in message
> MadsD ytrede sig i <3ee64486$0$32470$edfadb0f@dread16.news.tele.dk> med
> dette:

Ytrede sig... hehe.

> [...]
>

> Det undrer mig blot at du har et image liggende af Install CDen, da det
> er Play CDen der er behov for, hvis man vil spille (med mindre man

Jeg tror det hedder bekvemmelighed. Mine installationscd'er til de fleste af
mine spil ligger på loftet. Jeg har ikke ubegrænset plads på min bærbare,
men den stationære har pænt meget plads. Det er behageligt ikke at skulle gå
på loftet efter en installationscd. En anden ting er, at jeg vistnok engang
(har aldrig fundet ud af det), er kommet til at smide min originale Tomb
Raider 4 cd ud. Jeg var dog så heldig at jeg havde en "backup" liggende hos
en ven.

MadsD

Fra : ASKF

Dato : 12-06-03 14:39

MadsD ytrede sig i <3ee87eef$0$24726$edfadb0f@dread14.news.tele.dk> med
dette:

>"ASKF" <nospam@askf.dk> wrote in message
>
>Ytrede sig... hehe.

Ja jeg smilte også selv da jeg fandt på det

[snip]

> [...]
>Raider 4 cd ud. Jeg var dog så heldig at jeg havde en "backup" liggende hos

Ah så forstår jeg bedre, jeg har i øvrigt selv overvejet at købe en
+250GB ekster USB2 HD for noget lignende, evt. nogle flere til at have
alle mine musik cder i et loss-less format (eks. Monkey Audio/ape eller
FLAC).
Allan Stig Kiilerich Frederiksen