Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Vil lige komme en opsummering for alle dem~
Fra : Flare

Dato : 09-06-03 17:01

Nu har jeg haft skærmen i 3 dage og har haft tid til at teste den.

Min erfaringer er bygget 100% på DSUB indgang med et billigt GF3 grafikkort.
Men jeg må sige jeg er meget imponeret over skærmen på faktisk alle
tænkelige punkter. Kontrasten er virkelig god, og tegner skygger og mørke
nuancer utrolig flot, i mørke 3D spil. Og nu hvor vi er ved spil har jeg
IKKE kunnet se noget som helst der ligner trailing.

Har testet med:
Raven Shield
Rogue Spear
Diverse bil spil
Unreal 2

Alle uden det mindste spor. Opløsninger i 1280x1024 står naturligvis
perfekt, men det synes jeg også 1024*768 gør. Kan _næsten_ ikke se forskel
(mht. udtværing). Så også her klarer den sig flot.

Den har en rød pixelfejl som er usynelig på farve / hvid men meget tydelig
på sort. Jeg lever med den og en pixelfejl er jo ikke usædvanligt.

Jeg har ikke testet DVI, men jeg fornemmer at der (sowy) folk selv der ikke
lige kan få det til at funke. De DVI fejl den havde i starten var jo ikke
døde DVI indgange men farve fejl. Og det er der ingen der har rapporteret
om. Auto adjust virke lige præcis perfekt med analog så skidt være med at
DVI selv indstiller det.

Højtaler....elendig. Men det var jo ikke uventet.

OSD menuen er utrolig nem at betjene så heller ikke der kan jeg kritisere.

Nu lyder dette jo rosen rødt og det er det faktisk også. Jeg arbejder i en
radio kæde som har 15 tft skærme så jeg har sammenligninigsgrundlag. Og den
er udskiller sig klart.
Og så er den jo smuk.

Jeg havde dog fået det indtryk at den var HELT af aluminium, hvilket ikke er
tilfældet. Hele s´kjoldet omkring den er af plastic. Det gør dog ikke noget.

Hvis der er nogen der har spørgsmål inden evt. køb så spørg endelig løs-

Anders

Fra : Kenneth Østergaard

Dato : 11-06-03 08:49

Flare wrote:
> Nu har jeg haft skærmen i 3 dage og har haft tid til at teste den.

> Hvis der er nogen der har spørgsmål inden evt. køb så spørg endelig
> løs-
>
> Anders

Hej Anders

Nå, så kom den endelig? Ja, jeg venter stadig på min. Jeg ser frem til, at
den dumper ind ad bresprækken, men der går sandsynligvis en uge eller to
endnu. Det lyder bestemt imponerende at den klarer 1024x768 så fint, det
glæder jeg mig til at teste.
Vi snakkes ved.
Kenneth Østergaard

Fra : Morten Christensen

Dato : 11-06-03 09:28

Jeg har også haft min i en lille uges tid nu, og jeg kan kun sige at jeg er
enig med dig på alle punkterne, dog har jeg ikke nogen pixelfejl :P

Men det er sgu den lækreste skærm jeg nogensinde har siddet ved!

--
Hilsen Morten Christensen

Fjern [REMOVE] i mail-adressen ved direkte svar.