GRATIS SMS
Fra : Nille

Dato : 09-06-03 16:33

Hej!

Er der nogen, der kender en god side, hvor man kan sende GRATIS sms? Jeg har
prøvet mange forskellige, men enten kommer de slet ikke frem, ellers kommer
de først efter en masse timer.. Det må gerne være en side, hvor de kommer
frem i løbet af et minut..

Ved ikke lige om dette er det rigtige sted at skrive, men ved ikke ellers
hvor jeg skal skrive..

MVH:

Kalle c",)

Fra : Martin Zielke

Dato : 09-06-03 16:39

Her kan du få 10 gratis SMS'er om dagen og 3 til grupper!
De kommer hurtigt frem!
http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200

Fra : Fischer

Dato : 09-06-03 18:39

> Her kan du få 10 gratis SMS'er om dagen og 3 til grupper!
> De kommer hurtigt frem!
> http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200

Men tilknytning af personer til en gruppe virker stadig ikke!
Jeg har klaget mange gange til TDC over dette, og det irriterer mig
efterhånden. Det kan da ikke tage så længe at rette en fejl.

*Fischer

Fra : Christian Poulsen

Dato : 09-06-03 21:28

> Men tilknytning af personer til en gruppe virker stadig ikke!
> Jeg har klaget mange gange til TDC over dette, og det irriterer mig
> efterhånden. Det kan da ikke tage så længe at rette en fejl.

Ved du forresten hvor mange personer der maksimum kan være i en gruppe?

Fra : Fischer

Dato : 10-06-03 04:23

> Ved du forresten hvor mange personer der maksimum kan være i en gruppe?

25.

*Fischer

Fra : Ivar Madsen

Dato : 09-06-03 20:42

Martin Zielke skrev Mandag den 9. juni 2003 17:38 i
dk.teknik.telefoni.mobil:

> Her kan du få 10 gratis SMS'er om dagen og 3 til grupper!
> De kommer hurtigt frem!
> http://www.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200

Kræver de at det er til TDCmobil kunder?

Ivar Madsen

Fra : Christian Poulsen

Dato : 09-06-03 21:28

> Kræver de at det er til TDCmobil kunder?

Nej.

Fra : Nille

Dato : 10-06-03 11:56

Inde på den side(tdc) Står der at man skal være kunde!?!?! Ellers er det nok
bar mig der ikke kan finde ud af det.. Kender i andre steder?

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-06-03 12:10

> Inde på den side(tdc) Står der at man skal være kunde!?!?! Ellers er det
> nok bar mig der ikke kan finde ud af det.. Kender i andre steder?

Mit nummer er et gammelt SONOFON-nummer, men er nu fra Telmore. Den er
oprettet uden problemer derinde og har virket i over én måned nu.

Fra : Fischer

Dato : 10-06-03 12:12

> Inde på den side(tdc) Står der at man skal være kunde!?!?! Ellers er det
nok
> bar mig der ikke kan finde ud af det.. Kender i andre steder?

Hvor står det?
Det er i så fald noget nyt. Jeg har brugt det med mange forskellige
selskaber.

*Fischer

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 10-06-03 14:12

> Kender i andre steder?

Jeg lavede engang en oversigt (http://www.vindenand.dk >> Send SMS), men det er
ganske vist et stykke tid siden jeg har checket dem alle, men mon ikke du finder
en du kan bruge alligevel...?

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Nille

Dato : 10-06-03 14:49

Nå oki.. Tak.. Men jeg kan alligevel ikke finde ud af det inde på TDC!

Fra : Christian Poulsen

Dato : 10-06-03 15:16

> Nå oki.. Tak.. Men jeg kan alligevel ikke finde ud af det inde på TDC!

Ja, så kan det jo være svært at spare penge hvis man ikke vil sætte sig
ind i hvordan det fungerer.

Fra : Nille

Dato : 11-06-03 11:32

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, så kan det jo være svært at spare penge hvis man ikke vil sætte sig
> ind i hvordan det fungerer.
>
> Jeg har siddet derinde i en time, og prøvet på at finde ud af, hvordan man
gjordé! Men fandt inte nogen gratis sms sender!

Fra : Fischer

Dato : 11-06-03 11:44

> Jeg har siddet derinde i en time, og prøvet på at finde ud af, hvordan man
> gjordé! Men fandt inte nogen gratis sms sender!

Eeehh?
Hvis du er logget ind, så er der i menuen øverst til venstre en punkt der
hedder 'Kommunikation'.
Trykker du på den kommer en side frem hvor man kan oprette adgang til E-mail
m.m. Oven over dette er der 4 punkter, hvor den ene hedder 'Send SMS'. Så
skulle det være til at finde ud af.

Ellers brug 'Tilpas' i menuen til venstre, så kan du få 'Send SMS' til at
stå under 'Min menu' til venstre.

*Fischer

Fra : Martin Zielke

Dato : 10-06-03 17:45
Fra : Nille

Dato : 11-06-03 11:42

1000 Tak for hjælpen.. Nu har jeg fundet ud af det..

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-06-03 14:19

> De har flyttet siden til
> http://mailkalender.tdcmobil.dk/my/servlet/my?U1=200

Det kører også noget hurtigere fra den nye adresse her. På den tdm.dk
adresse var det næsten umuligt at bruge fra.