KT4 Ultra probs.
Fra : Justice-DK

Dato : 09-06-03 15:29

Hejsa.
Jeg har lige købt kt4 ultra fra MSI og har en del problemer.

Først lidt om mit system.
MSI-6890 kt4 ultra mb (bios updated to 1.4)
AMD XP 2000+
MSI-GforceTI4200
2x512mb DDR 333 ram
Antec SX600II minitower med 300W psu.
WinXP pro dk

Mit første problem er at når jeg sætter min cpu til at yde det den skal så
låser mit system ofte, mest når jeg starter XP og sætter den igang med at
loade et program (har prøvet alle mulige programmer)
Jeg har prøvet fbs133/auto 166/12.5 166/auto og intet løser det, kun hvis
jeg sætter den til max 125/auto

Mit andet problem er at den ofte bare slukker uden varsel, jeg sætter den
til f.eks 133/auto og starter et spil, kort tid efter slukker den bare. Har
checket temp på min cpu og den ligger omkring 52 grader som ikke skulle være
et problem.

Nogen der har samme problem eller en mulig løsning?