MS Windows
briani 27239
blå skærm problem
Fra : onix

Dato : 09-06-03 15:22

Hejsa !

Håber en venlig sjæl eller to kan hjælpe !

Jeg får periodisk (ved opstart af computeren) en blå fejlskærm når Windows
2000 starter op hvor der står nedenstående;

Stop: c000026c enhedsdriver kunne ikke indlæses
\ststenRoot\system32\drivers\netbtsys. Enhedsdriveren kunne ikke indlæses.

Fejlstatus: oxc0000221

Håber nogle kan hjælpe ?

Onix

Fra : jens

Dato : 09-06-03 16:49

"onix" <giderikkespam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Stop: c000026c enhedsdriver kunne ikke indlæses
> \ststenRoot\system32\drivers\netbtsys. Enhedsdriveren kunne ikke

Har du skiftet noget i den ?

Mvh Jens

Fra : onix

Dato : 09-06-03 17:44

Nej egentlig ikke - har formateret HD'en og indlæst win 2000 påny .......

Fra : jens

Dato : 09-06-03 18:17

> Nej egentlig ikke - har formateret HD'en og indlæst win 2000 påny .......

og så giver den blå skærm .... ?

Mvh Jens

Fra : M. Jørgensen

Dato : 09-06-03 21:15

> [...]
>
> Stop: c000026c enhedsdriver kunne ikke indlæses
> \ststenRoot\system32\drivers\netbtsys. Enhedsdriveren kunne ikke

Hej
Prøv at installere W2k igen, hvis det er det samme resultat så prøv at gå
ind i bios og sæt den til default (hvis denne mulighed er tilstede) dette
har jeg forsøgt med positivt resultat i mange tilfelde.

/Mogens