Skærme
Fijala 3554
Erfaring med LG CRT skærme
Fra : Mads

Dato : 09-06-03 13:42

Hej er der nogen der har en LG Electronics Flatron LCD 1710B. og i så
fald kunne jeg godt tænke mig at hører hvordan den er at spille på, og
den generelle kvalitet af skærmen.

mvh

Mads

Fra : Mads

Dato : 09-06-03 13:45

UPS DER SKULLE SELVFØLGELIG HA STÅET LCD I SUBJECT

Fra : Lars

Dato : 10-06-03 18:45

spam]@hotmail.com> wrote:

>Hej er der nogen der har en LG Electronics Flatron LCD 1710B.

Ja, det har jeg.

> og i så
>fald kunne jeg godt tænke mig at hører hvordan den er at spille på,

Jeg har ikke oplevet nogen problemer i spil der kan tilskrives
skærmen (et jeg har spillet mest siden jeg fik den for en måneds
tid siden er GTA Vice City).

> og den generelle kvalitet af skærmen.

Helt generelt er jeg meget tilfreds med den, jeg har den koblet
på via DVI på et Leadtek Geforce3Ti200 og jeg synes billedet står
super-godt.

Intet at klage over.

--
Lars,