MS Windows
briani 27239
Åbne .zip,.rar etc
Fra : Olsen

Dato : 09-06-03 13:19

Af og til når jeg har downloadet en fil vil Winzip absolut trænge sig
på. Er det ikke en .zip-fil genstarter min XPpro.

Der findes da et program som klarer alle pakkefilerne, 'ik?

--
Hilsen fra Olsen

snipnospam@olsen.mail.dk

ikke fjerne nospam

Fra : Thomas

Dato : 09-06-03 14:22

On Mon, 9 Jun 2003 14:19:28 +0200
"Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk> wrote:

> Af og til når jeg har downloadet en fil vil Winzip absolut trænge sig
> på. Er det ikke en .zip-fil genstarter min XPpro.
>
> Der findes da et program som klarer alle pakkefilerne, 'ik?

Winzip kan klare de fleste, men er ikke mit favorit prog til at
uncompresse/compresse filer.
Jege r personligt stor tilhænger af Winace www.winace.com som kan klare
alle de formater jeg efterhånden er stødt på, men også Winrar er meget
godt og har nogle meget handy funktioner indbygget.

Men prøv winace, er mit råd.

venligst

Thomas

Fra : Olsen

Dato : 09-06-03 15:08

Thomas wrote:
> Jege r personligt stor tilhænger af Winace www.winace.com som kan
> klare alle de formater jeg efterhånden er stødt på,

Winace er vist ude (?)

Fra : Edmund

Dato : 09-06-03 15:34

http://www.tucows.com/comp95_default.html

--
Mvh Edmund

Fra : John Vedsegaard

Dato : 09-06-03 16:59

"Olsen" <snipnospam@olsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Af og til når jeg har downloadet en fil vil Winzip absolut trænge sig
> på. Er det ikke en .zip-fil genstarter min XPpro.
>
> Der findes da et program som klarer alle pakkefilerne, 'ik?

Winrar shareware 30 dage åbner stort set alt

John

---
Udgående post er virusfri