Computer går ned...
Fra : Morten Holm

Dato : 09-06-03 13:13

Hej NG.

Jeg har et stort problem:
Jeg har en 750 Mhz Computer med 512 mb ram...
Der er Onboard Lydkort og Onboard Grafikkort. Jeg baruger ikke det onboarde
da det vidst er defekt men jeg har instaleret det!
Problemet er at min computer herre tit går ned. Det er hvis jeg skal ind på
en ny side eller hvis jeg skal spille f.eks CM4 så går den også ned.
Jeg har undersøgt at det ikke er rammene og det heller ikke er hardisken da
jeg har haft instaleret en anden og der gør den det samme ved!
Ved i hvad der kan være i vejen og hvad jeg måske kunne gøre? Er nemlig ret
irriternde at den altid går ned når man er inde på en side eller midt i et
spil!

På FOrhånd tak..
Mvh
Morten Holm
Miniholm@hotmail.com

Fra : Nic

Dato : 09-06-03 14:44

Kan det være varmen?

Cm4 er nok et af de meste krævende spil...

Fra : Morten

Dato : 09-06-03 15:16

Mit Motherboard er 38 grader og min cpu er 43 grader... har den ene side af
på kabinettet...
Den går også ned når jeg er på nettet...

Mvh
Morten

Fra : Nic

Dato : 09-06-03 18:05

> Mit Motherboard er 38 grader og min cpu er 43 grader... har den ene side af
> på kabinettet...
> Den går også ned når jeg er på nettet...

Går en REN winXP også ned?

Fra : Thomas Hansen

Dato : 09-06-03 19:26

> Der er Onboard Lydkort og Onboard Grafikkort. Jeg baruger ikke det
> onboarde da det vidst er defekt
Det lyder da som om der er andet end det som er defekt.
Hvordan ved du det er defekt?
Hvordan er de blevet det?
Har du prøvet at slå de formodede defekte dele fra i bios og
afinstallere/deaktivere dem i windows.

/Thomas