K-town
Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 09-06-03 12:41

Efter at have observeret den enorme mængde af svar i diverse tråde, der
udelukkende drejer sig om "hvor røv-meget" folk glæder sig til Roskilde,
synes jeg lige at jeg vil gøre lidt p.r. for DKs eneste DIY/HC festival:
K-town Festivalen.

Showet starter d. 20 og slutter den 22 juni. På programmet er blandt andre
at finde amerikanske WHN overordentlig fedt thrash, et af Max Wards talrige
projekter. Vömit for Breakfast, fransk grind. Af danske bands kan nævnes
Asbest, Gorilla Angreb og No Hope For The Kids.
Udover dette, kan man i kælderen opleve en masse fedt noise over de tre
dage, plus et væld af aktiviteter.

Mere info på: www.ungeren.dk

-TDJ
"mosh 'n' DIE!"

Fra : Søren Thomsen

Dato : 09-06-03 23:09

"Theis Duelund Jensen" <isl10611@image.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP en masse om K-Town]

Faktisk er der mere end én HC festival i Danmark... Der er også Fredericia
Hardcore Festival (http://festival.northpost.dk/)

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 10-06-03 11:26

"Søren Thomsen" <6x104138@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> [SNIP en masse om K-Town]
>
> Faktisk er der mere end én HC festival i Danmark... Der er også Fredericia

Ja, selvfølgelig. Beklager, my bad
Så lige at Jimmy Justice kommer. Det er sgu et af de fedeste thrash bands i
DK efter min mening!

-TDJ

Fra : Søren Thomsen

Dato : 10-06-03 12:50

> [...]
> >

> Ja, selvfølgelig. Beklager, my bad
> Så lige at Jimmy Justice kommer. Det er sgu et af de fedeste thrash bands

Du ved ikke, hvor man kan høre nogle mp3'er med dem? Evt. købe noget deres
materiale.

Fra : Theis Duelund Jensen

Dato : 10-06-03 13:16

> "Theis Duelund Jensen" <isl10611@image.dk> skrev i en meddelelse

> Fredericia

> Du ved ikke, hvor man kan høre nogle mp3'er med dem? Evt. købe noget deres
> materiale.

Så vidt jeg ved har de ikke rigtigt udgivet noget endnu, udover et gammelt
demo bånd som du måske stadigvæk kan få fat i på MaxOD distroen (
www25.brinkster.com/maxod/ ). Men der udkommer en compilation 7" snart lavet
af trommelageren fra Broken Hallux, hvor Jimmy Justice har noget materiale
med på ihvertfald (når den udkommer kan du få fat i den på
http://www.angelfire.com/theforce/brokenhallux/panik.html) . Sidst jeg var
til show med dem var oppe på 1000fryd i Aalborg, hvor de varmede op for
Severed Head of State. Jeg snakkede med Kasper, en af forsangerne, bagefter
og han nævnte at de var ved at lave en split LP med bl.a. 'Slave' og
'Sygdom'. Hvornår den kommer på gaden ved jeg ikk, men det lyder fandme
lovende!

-TDJ

Fra : Søren Thomsen

Dato : 10-06-03 13:25

> [...]
> og han nævnte at de var ved at lave en split LP med bl.a. 'Slave' og
> 'Sygdom'. Hvornår den kommer på gaden ved jeg ikk, men det lyder fandme

Cool. Mange tak for infoen.

Fra : thrashcourse

Dato : 20-08-03 14:50

hey derude. læste lige i snakkede om Jimmy Justice. det er rigtig at der
kommer en 7"er comp + en 4waySplit Lp med nogle lidt ældre optagelser.
Lige nu kan der fås en CD-r med JJ med 19 numre på 21 minutter,
indspillet i juli til vist nok 25 Kroner. Optagelserne skal vist osse
udkomme på vinyl på et tidspunkt, men hvordan og hvorledes og mest af
alt hvornår aner jeg ikke.
men hvis i skriver til rune (guitaristen) er jeg sikker på han gerne vil
sende et eks. af cd-r'n. humanjawtrap@animail.net
thrash on.

http://www.kandu.dk/