gammelt bilspil
Fra : Jannik

Dato : 09-06-03 12:24

Jeg leder efter et gammelt bilspil som jeg ikke kan huske navnet på...
Spillet ses for oven og man kører rundt på en lille rund bane i en lille bil
mod sine modstandere.
Efter hver omgang får man nogle penge (hvis man vinder) og kan så opgradere
sin bil med forskellige våben eller hurtigere motor osv.
Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst spillede det, men det er efterhånden
nogle år siden, og det er ikke MicroMachines...
Er der nogen som ved hvilket jeg taler om ?

//jannik

-=today is part of tomorrows history=-

Fra : karsten jørgensen

Dato : 09-06-03 12:46

var det death rally http://www.3drealms.com/rally/ ?
det var ihvertfald fedt.

karsten

Fra : Henrik

Dato : 09-06-03 12:48

"Jannik" <jannik@comodin.dk> wrote in message
> [...]
> nogle år siden, og det er ikke MicroMachines...
> Er der nogen som ved hvilket jeg taler om ?

Der var engang et til Amiga'en, der var både en etter og en toer, men jeg
kan ikke huske titlen, men der kunne man de ting.

Det er ikke DeathRally du tænker på, jeg kan ikke huske om man kunne købe de
ting, men man så det fra oven

Mvh
Henrik

Fra : Jan Carstensen

Dato : 09-06-03 13:10

"Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan ikke huske titlen, men der kunne man de ting.
>
> Det er ikke DeathRally du tænker på, jeg kan ikke huske om man kunne købe

Supercars måske?

Fra : Jan Carstensen

Dato : 09-06-03 13:14

"Jan Carstensen" <jacar@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> "Henrik" <sahlREMOVE@THISsnaps.dk> skrev i en meddelelse

> efterhånden

> de

> Supercars måske?

Lige et link med billeder fra Supercars
http://emulazione.multiplayer.it/stgraveyard/game_reviews/SuperCars2/SuperCa
rs2.htm

Fra : Nic

Dato : 09-06-03 14:24

> Lige et link med billeder fra Supercars
> http://emulazione.multiplayer.it/stgraveyard/game_reviews/SuperCars2/SuperCa
> rs2.htm

Mon det kan virke via emulator på PC? - nok det spil jeg husker bedst på amigaen...

Fra : Jannik

Dato : 09-06-03 15:10

det ser ud til at det var Death Rally, yes nu er jeg en lykkelig mand
igen... takker for hjælpen

Fra : Henrik

Dato : 09-06-03 17:38

"Jan Carstensen" <jacar@get2net.dk> wrote in message

> Supercars måske?

Det var den jeg tænkte på, den kom også lige frem på lystavlen her: -)

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 09-06-03 19:15

Jannik wrote:
> Er der nogen som ved hvilket jeg taler om ?

Det kan kun være Iron Man! Det er jeg sq brugt mange timer på

--
Martin K

Fra : danni plougmann

Dato : 09-06-03 20:32

hvad med badlands
der et et spil mere i den changre hvor man kunne opgradere bilerne med
missiler og miner. kan ikke huske hvad det hedder.

Fra : Sp@cey

Dato : 12-06-03 18:47

Nu vi snakke Amiga, kan i så huske et spil der hed Nitro fra Psygnosis?
Det var det samme scenario set oppefra, og opgraderinger kunne købes.
Nitro var bare den ene tak bedre da det ikke var de samme baner hvergang og
Natløb også indgik, man skulle samtidig holde øje med sit brændstof forbrug
Det var fandme et sejt spil jeg brugte en del tid på.
Man kunne også være tre meneskelige spillere.

Sp@cey

"Before you open your mouth to speak, please make sure it's an improvement
upon the silence."