reperation af fugtskade.
Fra : Morten Decker

Dato : 09-06-03 11:32

Hejsa.

Jeg har en 3310 med en fugtskade, som jeg tror godt kan reddes.
Jeg har tidligere fået hjælp af en fyr herinde som gerne ville se på den og
hvis han kunne fikse den ville det koste mig 100 kr, ellers var det gratis.
Er der evt. nogen der kender vedkommende (ja det kan jo værre så mange!!)
eller nogen der yder en lign. service. (nu tænker jeg ikke lige på priser,
men reperation) ???

på forhånd tak og mange hilsner.

/Decker

Fra : [Mob:Lock] - Kent