jeg søger et gammelt spil
Fra : Schuberti

Dato : 09-06-03 11:19

jeg søger et gammelt spil jeg spillede meget før i tiden på en gammel ibm
maskinen med noget oldgammelt windows!

jeg tror spillet hedder Tank eller noget i den stil! - hvilket ikke er meget
at gå efter, men det gik ud på at man var en grøn eller rød tank der kørte
rundt på et map. og man kunne så finde forskellige ting på mappen, man kunne
smadre de andres base og finde fanen etc.

er der nogle der ved hvad det hedder om hvor det evt. kan downloades?'

pfht. schuberti

Fra : Laage

Dato : 09-06-03 14:03

Dav hvis det er det spil jeg tænker så hedder det tank eller tanks. hvis det
er samme spil vi taler om så kan tanksne også lægge bomber. jeg ved ikke om
man kan downloade det fordi jeg ikke har prøvet.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 09-06-03 14:44

Schuberti wrote:
> [...]
> ting på mappen, man kunne smadre de andres base og finde fanen etc.
>
> er der nogle der ved hvad det hedder om hvor det evt. kan downloades?'

Jeg kan godt huske den gamle version, men kan ikke lige erindre navnet...
spillede den selv på Amiga. Der blev lavet en ny version i 3D for en del år
siden, der hed Return Fire. Det var ganske morsomt!

--
Jacob

If you ever fall off the Sears Tower, just go real limp, because maybe
you'll look like a dummy and people will try to catch you because, hey,
free dummy.

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 09-06-03 19:18

Schuberti wrote:
> er der nogle der ved hvad det hedder om hvor det evt. kan downloades?'

Fire Power hed det til PC - er du gal det var sjovt multiplayer (eller
splitscreen som man brugte dengang)...

--
Martin K