10 stk. IBM Netvista, PIII 1000 MHz sælges
Fra : Stef

Dato : 09-06-03 10:42

IBM Netvista, PIII 1000 MHz
20 GB HD, 256 MB RAM
CDROM, lydkort, netkort, Windows 2000 DK licens
Meget kompakt og støjsvag, virker perf., mus+tast

Prisidé: 2200,- pr. stk.

10 stk. sælges (enkeltvis eller samlet)

/SJ

Fra : Poul Johannsen

Dato : 09-06-03 11:03

Hej

Dette spil kender jeg ikke

Mvh Poul

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-06-03 11:09

In dk.spil.computer, Stef wrote:

> IBM Netvista, PIII 1000 MHz
> 20 GB HD, 256 MB RAM
> CDROM, lydkort, netkort, Windows 2000 DK licens
> Meget kompakt og støjsvag, virker perf., mus+tast

Brug dk.test til tests og dk.marked.* til salg.

--
Lars Stokholm

"I think quotes are very dangerous things" - Kate Bush

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 09-06-03 13:58

In dk.spil.computer, Stef <stefanjuricic@get2net.dkREMOVE> says...

Byder en skumbanan, samlet.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Gismo

Dato : 09-06-03 14:28

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> In dk.spil.computer, Stef <stefanjuricic@get2net.dkREMOVE> says...
>
> Byder en skumbanan, samlet.

Smider en ½ cola oven i !

Gismo

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-03 14:50

"Gismo" <stivnisse@(XXXX)hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse

> Smider en ½ cola oven i !

med eller uden pant ?

byder 2 stk 1½ cola med pant ! + 1 ps chips

Fra : Gerner

Dato : 09-06-03 15:08

On Mon, 9 Jun 2003 15:50:22 +0200, "Allan" <Allan.korsgaard(a)mail.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>"Gismo" <stivnisse@(XXXX)hotmail.com> skrev i en meddelelse

>med eller uden pant ?
>
>byder 2 stk 1½ cola med pant ! + 1 ps chips

Hm, nu er du snart oppe på de 2200.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Gismo

Dato : 09-06-03 15:25

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> skrev i en meddelelse
> On Mon, 9 Jun 2003 15:50:22 +0200, "Allan" <Allan.korsgaard(a)mail.dk>
wrote in
> dk.spil.computer:

> Hm, nu er du snart oppe på de 2200.

kommer da an på om de er med eller uden brus ... ! (min var uden)

Gismo

Fra : Dopedog

Dato : 10-06-03 09:24

> [...]
> 20 GB HD, 256 MB RAM
> CDROM, lydkort, netkort, Windows 2000 DK licens
> Meget kompakt og støjsvag, virker perf., mus+tast

Det var SATME dyrt ! Du ka få en 1200 Mhz med 40 GB harddisk og cdrom,
lydkort, netkort o.s.v. o.s.v. for 2100 !

-Ronnie

Fra : Robert Eriksen

Dato : 10-06-03 16:03

Dopedog wrote:
> [...]

[snip fra oprindeligt indlæg]
stefanjuricic@get2net.dkREMOVE

> Det var SATME dyrt ! Du ka få en 1200 Mhz med 40 GB harddisk og cdrom,
> lydkort, netkort o.s.v. o.s.v. for 2100 !

inkl. licenser og 3 års on-site garanti (som iøvrigt hurtigt kan blive
aktuelt hvis det er en 6578 ?

Hviket så igen *kunne* lede tanken hen på at det oprindelige tilbud
*måske* er uden kviteringer.

/Robert
Som nødig vil insinu... påstå noget, men bare tænker højt.

XFUT: dk.marked.privat.edb

Fra : Gerner

Dato : 10-06-03 16:09

On Tue, 10 Jun 2003 10:23:46 +0200, "Dopedog" <dopedog1967@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Det var SATME dyrt ! Du ka få en 1200 Mhz med 40 GB harddisk og cdrom,
>lydkort, netkort o.s.v. o.s.v. for 2100 !
>
> -Ronnie

Nu må man snart futte til dk.snak.vittighed.

Fra : Dopedog

Dato : 10-06-03 20:23

> Nu må man snart futte til dk.snak.vittighed.

Nej jeg gider IKKE med dig hjem !