MS Windows
briani 27239
Hungapp - Hjææælp !
Fra : Hagman

Dato : 09-06-03 10:45

Nu har jeg igennem længere tid levet med, at min WinXP Pro DK SP1
genstarter.
....den genstarter ikke som sådan, men den lukker ned, hvorefter den fryser i
et par sekunder, så kommer systemet tilbage igen.
MEN, det bevirker at mine åbnede vinduer, og programmer lukker ned, og alt
arbejde er spildt.

Jeg har endda prøvet at skifte RAM, bundkort, sat lydkort i, men det hjælper
ikke.
Jeg har også prøvet at køre AdAware6, det hjalp heller ikke.

Det er denne fejlmeddelelse der kommer:
http://www.mpetersen.dk/hungapp.jpg

Mit system er:
AMD 2400+
2x512 pc2700 RAM
Geforce4 TI 4200 128 DDR.
400 W. PSU
180 GB harddisk
etc. etc.
....og som sagt, WinXP Pro DK med ServicePack1.

Fra : jens

Dato : 09-06-03 14:41

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Det er denne fejlmeddelelse der kommer:
> http://www.mpetersen.dk/hungapp.jpg

Hvad er cpu temperaturen når den laver det nummer ?
(ifølge Bios.... )

Mvh Jens

Fra : Hagman

Dato : 09-06-03 16:11

> Hvad er cpu temperaturen når den laver det nummer ?
> (ifølge Bios.... )

Det er ikke det.
Min CPU-temp. ligger aldrig over 40 grader i FULL load.
....jeg har vandkøling.

Anyone ?

Fra : jens

Dato : 09-06-03 16:15

> Det er ikke det.
> Min CPU-temp. ligger aldrig over 40 grader i FULL load.
> ...jeg har vandkøling.

Av....

Er det ifølge bios eller et win program. ?
Der kan være forskel på de 2 metoder at måle på.

Mvh Jens

Fra : Hagman

Dato : 09-06-03 17:49

> Av....
>
> Er det ifølge bios eller et win program. ?
> Der kan være forskel på de 2 metoder at måle på.
>
> Mvh Jens

´
Jeg siger jo at problemet ikke ligger der !
....men som svar, så ligger temp. i bios som det samme som på mit program
(asusprobe).

Nogen der kan hjælpe ?

Fra : Thomas

Dato : 09-06-03 18:33

On Mon, 9 Jun 2003 11:45:04 +0200
"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> hjælper ikke.
> Jeg har også prøvet at køre AdAware6, det hjalp heller ikke.

Det er ret svært at gennemskue hvad problemet kan være..

En mulighed er at prøve at fjerne nogle af de nyest installere auto
updates af systemet.. det kan Muligvis løse problemet.... men det er
simpel udelukkelsesmetode.

Såfremt det ikke virker er der efter min meneing, og efterhånden ret så
udviklede erfaring med windows kun den "gode" løsning tilbage, hvor du
vælger eat reinstallere dit Os... men det er jo sidste udvej..
Men i sidste ende er det vel bedre at bruge et par timer på at få det op
og krøe igen, end kontinuerligt at miste det man laver..

Jeg kan ummidelbart gennemskue at du er ok computervant.. så derfor går
jeg næsten ud fra at du tager backups af dit system, og gør du det er en
genetablering af systemet til en tidligere virksom tilstand nem at komme
til...

Forresten..

Du kan jo også prøve at gendanne windows til et tidligere tidspunkt...
så mister du ikke data, men den gendanner systemet som det var på et
givent tidspunkt... det virker muligvis...

venligst

Thomas..

Fra : Hagman

Dato : 09-06-03 20:07

Tak for dit svar.
Men problemet kommer aligevel, selv efter en re-install af Windows.
Har prøvet med Win2000, der er ingen problemer, men jeg er en XP-mand, så
den vil jeg hellere ha'.

Nogen der har svaret på løsningen.
....synes jeg har prøvet alt.
Har endna prøvet at skifte hardware ud, men samme resultat :(

Hagman.