Lyn kursus...
Fra : Tonni Dybdahl

Dato : 09-06-03 09:01

Jeg har gennemgået flere af HTML.dk’s tutorials og har stadig
lidt spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med, hvad er den
rigtige start på en hjemmeside, style sheet er til at forstå, men
hvad med side opbygning, og sammenhæng til database.? Menuer så
de ikke ligger på flere undersider… mm.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : pepss

Dato : 09-06-03 23:57

"Tonni Dybdahl" <tm@toni2time.dk> skrev
> Jeg har gennemgået flere af HTML.dk's tutorials og har stadig
> lidt spørgsmål som jeg håber I kan hjælpe mig med

vil da prøve! men jeg er nu ikke helt med på hvad du spør om!

> hvad er den rigtige start på en hjemmeside

vist du mener kode er det:

<head>
</head>

i body "laver" du så siden

>style sheet er til at forstå, men hvad med side opbygning

man kan sige at html er opbygningen (skrift osv.) og style er desigent
(farver, størelse på skrift osv.)

>og sammenhæng til database.?

databaser er noget man bruger sammen med et serversprov (ASP eller PHP)

>Menuer så de ikke ligger på flere undersider. mm.

det er også noget server noget(SSI). du skal se der hvor du vil ha din side
til at lige(webhotel) hvad du kan bruge.

du skal bare spøre igen vist det ikke var det rigtige jeg har svaret på!

pepss
jeg er ordblind men jeg håber da man kan gætte hvad jeg skriver