GTA Vice City - Biker missions ?
Fra : Mogens

Dato : 09-06-03 01:07

Hejsa

Jeg har lidt problemer med at komme videre med biker missionerne.
Jeg skal få "kaos meteret" i top og det går ikke for godt.
Har I nogen hints ?

Tak for hjælpen

mvh Mogens

Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 09-06-03 08:55

Mogens wrote:
> Jeg har lidt problemer med at komme videre med biker missionerne.
> Jeg skal få "kaos meteret" i top og det går ikke for godt.
> Har I nogen hints ?

Op på en cykel, skyd på den første bil du ser, og fortsæt i samme stil.
Kommer på politiet så skyd på dem, så kommer der hurtig flere at skyde
på. Bemærk forøvrigt at man ikke absolut behøver blive på cyklen, så man
kan hoppe af og bruge en størrer skyder hvis man har lyst.

Mvh

Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 09-06-03 10:03

jeg gik bare ud på gaden og kastede 15-20 håndgranater ;) Også lidt skyderi
til dessert. Så var den hjemme.

Fra : MaRk

Dato : 09-06-03 10:05

Hej

Får 3 stjerner.
Løb om bag baren med et stort gevær.
Skyd på helikopteren, det gir godt :)

Mvh
Mark

Fra : Stef

Dato : 09-06-03 10:58

Tester

Fra : Frank Wium

Dato : 09-06-03 11:18

yep virker fint med at skyde pansere, men kaosmeteret ryger helt til tops
hvis du smadrer politihelikopteren. Find et raketstyr eller minigunnen til
det.