Bisexuelle kvinder i forskellige aldre.
Fra : Paul

Dato : 09-06-03 01:09

Halløjsa!

Sig mig engang, er der nogen af de kvindelige læsere hér, som nogensinde har
haft en biseksuel oplevelse med en kvinde meget yngre eller ældre end dem
selv?
Det gik først op for mig forleden dag, at det rnt faktisk kunne lade sig
gøre *LOL* (OK, tro ikke jeg mener mit spørgsmål useriøst, det kom blot som
en overraskelse for mig, at jeg ikke havde tænkt på muligheden før)..

Hmm, gad vide hvad der evt. kunne gøre nogle kvinder interesseret i dette?
(Om der overhovedet er nogle, som er interesseret?)

Fra : Lone

Dato : 09-06-03 08:11

"Paul" <nonewhatsoever@dontbother.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hmm, gad vide hvad der evt. kunne gøre nogle kvinder interesseret i dette?
> (Om der overhovedet er nogle, som er interesseret?)

Jo da, jeg har haft en dejlig oplevelse sammen med en der var 15år ældre end
jeg selv var, jeg var 15 på det tidspunkt og vi havde det bare dejligt
sammen de 4 gange vi gjorde det sammen.

Lone

Fra : Paul

Dato : 09-06-03 13:22

Lone skrev i meddelelsen ...

> [...]
end
>jeg selv var, jeg var 15 på det tidspunkt og vi havde det bare dejligt

Hvad gjorde udslaget for at i gjorde det? Var i forelskede? var det
nysgerrighed? eller hyr? Jeg er bare nysgerrig.

Var det en engangsting eller har du været/er du bisexuel?

Fra : Lone

Dato : 09-06-03 16:03

> [...]
> nysgerrighed? eller hyr? Jeg er bare nysgerrig.
>
> Var det en engangsting eller har du været/er du bisexuel?

det var på en ferietur sydpå og vi havde begge lyst til det, jeg er bisexuel
og har haft flere dejlige oplevelser med piger.