MS Windows
briani 27239
problemer med 98
Fra : peter nielsen

Dato : 08-06-03 23:44

Jeg har et problem når jeg prøver at install winzip 8.0 og 7.0
vær gang jeg prøver at installe dem så kommer den med fejlen time stamp is
the samme as setup.exe
og når jeg prøver at install mit nero så siger den filen er corubt

mvh peter nielsen

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 09-06-03 11:08

"peter nielsen" <peterkn@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
stamp is
> the samme as setup.exe
> og når jeg prøver at install mit nero så siger den filen er corubt

Kan det være din Windows Installer der ikke er opdateret ? Hvis jeg
husker rigtigt er det version 1.1 der er den nyeste til 98. Check
evt. hos Windows Update.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me, 2000 og XP.

Fra : peter nielsen

Dato : 09-06-03 23:19

jeg køre med en standat windows install
men jeg havde problemerne install jeg zonealarm og efter det gik det så galt
så ville min ICQ heller ikke mere mit brænde prg ville heller ikke og ej
heller min winzip og div ander prg så jeg blev så sur at jeg slette det hele
på min hd og farmatte den og regnede så med at det va det men ak nej efter
install starte det igen bortset fra nu køre min icq i det mindste men
brænder nej og vis jeg prøver at hente et antivirus prg ned fra nette eller
winzip så kommer den med en meddelse om at det kan ænder på div prg og vis
det er et antivirus prg så får jeg at vide når jeg vil køre det at filen.exe
er blevet modificret og så køre den ikke længer hjælp!!!!!!!!!!!
håber i kan hjælpe mig

MVH peter

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 10-06-03 20:01

> [...]
filen.exe
> er blevet modificret og så køre den ikke længer hjælp!!!!!!!!!!!

Jeg forstår at du får en meddelelse om at f.eks. visse exe filer kan
beskadige din computer. Det er en standard Windows meddelelse der
skal gøre dig opmærksom på at du nu henter en fil der kan indeholde
virus. Det behøver ikke nødvendigvis at være virus, og når du ved at
det er ICQ, Winzip eller et andet program du har tillid til,
ignorere du blot meddelelsen, og downloader.

Hvad angår den meddelelse du får om en exe fil der er ændret så er
det ikke Windows der gør det. Nogle gamle Antivirusprogrammer gjorde
opmærksom på at en fil var ændret; da skulle man bekræfte om det var
fordi man havde opdateret programmet. Det samme gør Zonealarm hvis
et program forsøger at få adgang til Internettet. Hvis du har
opdateret ICQ skal du jo blot svare Ja til at ICQ må få adgang til
Internettet (den er ikke sjov uden vel).

Så måske skyldes dine problemer at du har hindret programmerne i at
få adgang til Internettet, medmindre du virkelig har virus på
computere.