MS Windows
briani 27239
Documents And Settings
Fra : IcEmAn

Dato : 08-06-03 23:28

Hej!

Har et lille problem : Skal til at formattere og vil lige gemme alt fra
mappen documents and settings
men den fylder 1,21 gb, og så mit spørgsmål, hvorfor fylder den så meget??
Jeg har ikke noget specielt
liggende som fylder.........

Håber nogen kan svare på det!

På forhånd tak!

Kasper

Fra : Søren Blom

Dato : 08-06-03 23:32

"IcEmAn" <fam_petersen2003@mail.tele.dk> skrev
> men den fylder 1,21 gb, og så mit spørgsmål, hvorfor fylder den så meget??
> Jeg har ikke noget specielt
> liggende som fylder.........

Har oplevet det samme, kunne ikke finde ud af hvad det var der fyldte så
meget. NU kan jeg ikke lige huske hvad det var for en fil der fyldte op, men
prøve med stifinder at gå alle dine biblioteker i Dokumenter igennem, så vil
du finde en fil der fylder 1 GB eller mere.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : IcEmAn

Dato : 08-06-03 23:43

> [...]
vil
> du finde en fil der fylder 1 GB eller mere.

Okay, prøvede lige at søge efter filer der fyldte mere en 1mb, og det viste
sig at min mor på sin bruger havde
kopieret to af mine mp3 mapper ud på skrivebordet, Så nu fylder den kun 290
Mb, er det normalt??

Men tak for svaret!

Mvh
Kasper

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 08-06-03 23:59

IcEmAn wrote:
> Så nu fylder den
> kun 290 Mb, er det normalt??

Lyder lidt stor. Jeg har win2000 og min profil fylder 91 MB
(profilerner "All Users", "Default User" og min fyler 155MB
har du slette alle midlertidige internet filer?
og temp-mappen

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : IcEmAn

Dato : 09-06-03 00:03

"Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Lyder lidt stor. Jeg har win2000 og min profil fylder 91 MB
> (profilerner "All Users", "Default User" og min fyler 155MB
> har du slette alle midlertidige internet filer?
> og temp-mappen

Har lige slettet dem, hjalp kom ned på 190 mb!!

Men vi er også fem brugere, så det kan være den er go nok??!

Mvh
Kasper

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 09-06-03 00:23

IcEmAn wrote:
> "Soeren Nielsen" <soeren_nielsen_dk_scn@hotmail.com> skrev i en
> meddelelse news:bc0es4$92f$1@sunsite.dk...

> Har lige slettet dem, hjalp kom ned på 190 mb!!
>
> Men vi er også fem brugere, så det kan være den er go nok??!

Det vil jeg mene.

Fra : IcEmAn

Dato : 09-06-03 00:26

> Det vil jeg mene.

Okay, Takker for hjælpen!

Mvh
Kasper

Fra : Niels Nielsen

Dato : 09-06-03 09:56

> [...]
viste
> sig at min mor på sin bruger havde
> kopieret to af mine mp3 mapper ud på skrivebordet, Så nu fylder den kun

Nej, det er ikke helt normalt at ens mor gør den slags - men for at være
sikker har jeg sagt til min mor at hun skal holde snitterne fra min pc!!

Fra : Madsen

Dato : 08-06-03 23:43

IcEmAn skrev:

> Har et lille problem : Skal til at formattere og vil lige gemme
> alt fra mappen documents and settings
> men den fylder 1,21 gb, og så mit spørgsmål, hvorfor fylder den så
> meget??

I en standardinstallation indeholder den faktisk ret meget, men mange
af mapperne er skjulte i en standardinstallation. For det første så
indeholder den dine midlertidige internetfiler. Den indeholder også
dine mail og news-indlæg i Outlook Express plus at den indeholder en
stor del af de indstillingsfiler som de programmer du har installeret
bruger. Hvis du har en mappe på skrivebordet med en hulens masse filer
i, så vil den mappe også høre til under Documents and Settings-mappen.

Madsen.

Fra : Peter Risager

Dato : 09-06-03 00:19

> [...]
> fra mappen documents and settings
> men den fylder 1,21 gb, og så mit spørgsmål, hvorfor fylder den så

Så vidt jeg husker ligger blandt andet Temporary internet files der, slet
alt i den mappe og du er godt på vej.
Den er skjult og hver bruger på computeren har en.
--
Peter Risager
"Bombing in the name of peace is like