Soltek SL-75FRN2 et spørgsmål om bios opda~
Fra : KeNzO

Dato : 08-06-03 23:16

Hej
Jeg var lige inde og kigge på mit bundkort og kiggede på biosopdatering, men
hvad betyder dette:

Hide MAC address option

eller kig her på siden
http://www.soltek.de/English/download/S75FRN2.htm

Fra : JK

Dato : 09-06-03 11:53

On Mon, 9 Jun 2003 00:15:50 +0200, "KeNzO" <kenzo21@sol.dk> wrote:

>Hej
>Jeg var lige inde og kigge på mit bundkort og kiggede på biosopdatering, men
> [...]

Ved ikke !

Bios 1.1 er efter min mening ganske udmærket. Den kører jeg fsb200
med. Bios 1.2 nægter at gøre dette med underratede ram.

Pas i al fald på med flash af bios på det bundkort:

- læs txt-vejledningen
- brug nøjagtigt de switches/slashes de skriver
- brug den awdflash der er i zip-pakken

Ellers får du et dødt bundkort. Giv også kortet rigelig tid til at
save bios, før du resetter.

Vil kortet ikke boote efter reset cmos, så hold Insert nede før du
tænder og hold den nede indtil boot billede starter.

mvh

John