Mors kat !
Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 08-06-03 22:16

Det har jo været skybrud her hos os omkring spisetid i aften. Furby
kommer susende ind ad døren, brokker sig og kigger bebrejdende på mig,
hun tror nemlig at jeg bestyrer hele verden ! Hvis der er noget hun er
utilfreds med så tror hun at bare hun siger det til mig så ordner "mor"
det. Det kan være alt fra at det er for vådt, for koldt, for varmt, for
blæsende, for lidt / meget .............. you name it, bare jeg siger
det til "mor" så hjælper hun mig nok ! Det er utroligt at hun bliver ved
med at have så meget tiltro til mig, efter som jeg i ca. 9½ ud af 10
tilfælde må melde pas overfor hendes ønsker ! Jeg ville ønske at mine
egne menneskebørn havde lige så meget tiltro til mig.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Eva Schmidt

Dato : 09-06-03 09:06

Hrönn Samsonardóttir <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> skrev i en
> [...]
at mine
> egne menneskebørn havde lige så meget tiltro til mig.

Ja, er de ikke bare dejlige???
Men, du må se at leve lidt mere op til hendes forventninger og
opfylde hendes ønsker!
Men, det kan jo være svært, når de næsten forlanger det umulige,
de små vidundere!
*GG*

mvh Eva

Fra : Ragna

Dato : 09-06-03 09:36

>Furby kommer susende ind ad døren,
>brokker sig og kigger bebrejdende på mig

Det lyder meget bekendt!
Så snart Fufus mennesker er stået op, forlanger han med høj stemme at blive
lukket ud i sin have.
Hvis vejret så er dårlligt, vender han sig om og brokker sig endnu mere
højrøstet.
Når det blæser meget, kan han præstere at gå med ind igen, hvorefter han
mener, at "nu" må det da være blevet godt vejr, for herinde er der ikke
nogen kold blæst - og det hele begynder forfra!

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Kate

Dato : 09-06-03 09:48

Hrönn Samsonardóttir <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> wrote in

> Jeg ville ønske at mine
> egne menneskebørn havde lige så meget tiltro til mig.

Hæhæ. ja, de forventer godt nok noget af os de små pus
Lante står nogle gange i vindueskarmen og knækker over duerne på tager
på nabobygningen og så vender han sig mod mig og siger højt og tydeligt
"miaw", helt klart for at fortælle mig hvor for dårligt det er at
duerne er deroppe og Lante herinde

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar