lyd i gta vice city
Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-06-03 21:55

jeg har 4 højttalere og sub til pcen, når jeg starter vice spiller alle
speakerne, men så snart jeg er inde i første menu slår de bagerste fra,
solvom jeg har slået "more than 2 speakers" til... det er et ældre live!
lydkort... vistnok et 5.1 men ikke audigy... der er næsten lige installeret
nye driver fra nettet af... livedriverpack eller noget i den stil. Jeg ved
endnu ikke om det gælder andre spil osse. Nogen der har prøvet det?
vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Mercenary

Dato : 08-06-03 23:15

> [...]
> nye driver fra nettet af... livedriverpack eller noget i den stil. Jeg ved
> endnu ikke om det gælder andre spil osse. Nogen der har prøvet det?

Virker fint hér med et SB Live Player 5.1
Hvilket OS kører du ?
Hvis det er XP, så husk at slå 5.1 højtalere til i egenskaber for lyd.
Check evt. at din front/rear balanceknap er centreret.
(Er selv faldet i dér engang....doh!)

/Merc

Fra : Peter Martin

Dato : 09-06-03 10:02

Har et gammelt Soundblaster Live! value. Virker fint

Husker du at trykke "apply" i audiomenuen, istedet for bare at trykke ok?
Havde selv problemer med det.

mvh Peter Martin

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-06-03 15:46

tak til jer, nu har jeg i xp's audioopsætning sat det til at jeg har 5.1,
men teoretisk set har jeg kun quasrofoni... der er ingen center til mit sæt
højttalere... 4 ens og en sub, men nu virker det! så who give a f***
tak skal i ha for jeres tid.