Starthjælp til Frontpage 2000
Fra : Pernille Andersen

Dato : 08-06-03 20:57

Hej !
Jeg har for aller første gang fået frontpage 2000, og vil i gang
med at lave en hjemmeside.

Så vidt jeg kan se, skal jeg starte med at trykke "filer" , "ny",
"websted".

Når jeg gør det låser computeren, og jeg er nødt til at lukke ned
og starte forfra.

Jeg har hentet nyeste opgraderinger på Microsofts hjemmeside -
uden held.

Jeg kan godt lave nye sider, og har lavet mange, men jeg går ud
fra, at jeg skal starte med at "lave et websted", inden jeg kan
udgive ?? Der er heller ikke andre fejl i programmet. Jeg kan
hente filer, lave links i mine sider osv. osv.

Nogen ideer til, hvad der går galt ??

Mange hilsner

Pernille

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Marchwitz

Dato : 08-06-03 21:52

Du gør det rigtige.
Jeg har selv haft nogle lignende problemer med nogle office programmer,
indtil jeg lagde dem alle sammen på c-drevet hvor Windows ligger, og
ikke på et ekstra drev hvor jeg ellers gerne ville have haft dem
liggende.
Kan det være det?

Ellers er det jo en typisk måde at opføre sig på, når der ikke er mere
diskplads.
Eller når man har fået besøg af et eller andet spyware.
Sidst nævnte kan du checke her:
http://www.spywarefri.dk/spywarefri-onlinescan.htm

Med venlig hilsen
Kim Marchwitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 08-06-03 22:23

Hej !

Tak for dine svar.

Har nu prøvet spyware - ingenting.

Der er masser af diskplads, og det hele ligger på C ?? Andre forslag ??

Mange hilsener

Pernille

Fra : Marchwitz

Dato : 08-06-03 22:42

Andre forslag ??

Tja den var svær.

Jeg tror jeg ville prøve at geninstallere programmet.
Så vidt jeg husker var mit FrontPage en del af office pakken, hvor man
kunne vælge hvor meget eller hvor lidt man ville installere af de
forskellige programmer.
Jeg valgte en brugerdefineret installation, og krydsede hele molevitten
af til kørsel fra computer og ikke fra cd.
På den måde er man sikker på at man har fået det hele med.

Ku' det være et brugbart forslag?

M.v.h. KM

http://www.kandu.dk/

Fra : Jan Ozimek

Dato : 10-06-03 09:29

> [...]
> diskplads.
> Eller når man har fået besøg af et eller andet spyware.

Jeg prøvede scanneren, og den fandt (og anihilerede) Gator og een til, som
jeg ikke lige kan huske navnet på.
Genialt! Mange tak for linket

mvh. Jan

Fra : Marchwitz

Dato : 10-06-03 09:38

"Jan Ozimek"
> Jeg prøvede scanneren, og den fandt (og anihilerede) Gator og een
til, som
> jeg ikke lige kan huske navnet på.
> Genialt! Mange tak for linket
>
> mvh. Jan

Ingen årsag.
Ja den er ikke så ringe endda, har selv lagt link til den på et par
hjemmesider.

M.v.h.
Kim Marchwitz

http://www.kandu.dk/