Hvornår kommer T610
Fra : Christian Catu

Dato : 08-06-03 18:53

Er der nogen der ved hvornår denne kanon fede telefon rammer det danske
marked. Jeg kan slet ikke finde noget info nogen steder om det. Jeg har
bestilt en for 1½ måned siden, og der mente de at den kom sidst i maj,
hvilket jo er ved at være lidt sent.

Catu

Fra : gooby

Dato : 08-06-03 19:11

"Christian Catu" skrev d. 08-06-03 18:53 dette indlæg :
> [...]
har
> bestilt en for 1½ måned siden, og der mente de at den kom sidst i maj,

Den er kommet! Vi fik den i mandags!

http://www.kandu.dk/

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 08-06-03 19:34

"gooby" <gooby.news@kandu.dk> skrev i melding
> danske
> har

> Den er kommet! Vi fik den i mandags!

Det bør være meget gode nyheter for Christian Catu og en DEL flere som har
ventet!

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Harald

Dato : 08-06-03 19:38

"gooby" <gooby.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> danske
> har

> Den er kommet! Vi fik den i mandags!

2 spørgsmål, hvor tyk er den? Kan kun se målene 102x44. Hvilken opløsning
kan kameraet tage billeder i?

Mvh
HK

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 08-06-03 20:01

"Harald" <news@kroning.dk> skrev i melding
> "gooby" <gooby.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> 2 spørgsmål, hvor tyk er den? Kan kun se målene 102x44. Hvilken opløsning
> kan kameraet tage billeder i?

Tykkelsen er ifølge bladet Mobil 19 mm.

Når det gjelder oppløsning, står det i manualen at den har to valg: 120x160
og 288x352.

Hvorfor ikke laste ned manualen fra www.sonyericsson.com ? Det pleier jeg å
gjøre når jeg skal kjøpe ny telefon. Tester, tester og atter tester, manual
og virtuell visning, dersom produsenten har det. Nettopp det har
Sonyericsson, selv om den virtuelle T610-telefonen virker ganske uferdig.

Med disse forberedelser, samt forespørsler på nyhetsgrupper, får jeg et
ganske godt bilde av den telefonen jeg har i søkelyset. OK, bare et tips :)

Jeg har ikke tenkt å kjøpe T610, men det spørs hva som skjer når den kommer
til en mobil-butikk nær meg. We shall see...

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Christian Catu

Dato : 09-06-03 13:06

"gooby" <gooby.news@kandu.dk> wrote in message
> danske
> har

> Den er kommet! Vi fik den i mandags!

Hvem er "vi"

Fra : Mike Johnson

Dato : 18-06-03 12:43

Hvornår kan man få den i henholdsvis rød og blå ?

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 08-06-03 19:29

"Christian Catu" <cNOSPAM@catu.dk> skrev i melding
> [...]
> marked. Jeg kan slet ikke finde noget info nogen steder om det. Jeg har
> bestilt en for 1½ måned siden, og der mente de at den kom sidst i maj,

Det bør ikke ta mer enn en uke eller to. Som du sikkert vet, ble en feil
oppdaget; det suset i høyttaleren, sikkert noe à la det som skjedde med T65
i sin tid. Det er en programvarefeil, og SE har jobbet for å utbedre dette
før de slipper den i Norge. Det gjelder sikkert Danmark også. De vil jo ikke
slippe en telefon de vet det er feil på, for så å få en masse telefoner i
retur til programvareoppdatering. Det tjener jo ikke en produsent, som
stadig taper markedsandeler på verdensbasis, selv om de tok mål av seg til å
bli verdens største mobilprodusent da Ericsson og Sony ble Sonyericsson.

Så innen juni er omme håper jeg du har den.

Det er en kanonfet telefon, ja, så jeg forstår at du synes det er leeeenge å
vente. Du får trøste deg med at de som har ventet på Neonode N1 har ventet i
over et år. Og ingen i verden vet når DEN kommer!

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Christian Catu

Dato : 09-06-03 13:07

"Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom12345.no> wrote in message

> Det er en kanonfet telefon, ja, så jeg forstår at du synes det er leeeenge
> vente. Du får trøste deg med at de som har ventet på Neonode N1 har ventet
> over et år. Og ingen i verden vet når DEN kommer!

He he. Det ved jeg kun alt for godt! Tak for svaret

Fra : Per

Dato : 19-06-03 10:56

On Sun, 8 Jun 2003 20:29:01 +0200, "Thorolv Valentinsen"
> [...]

>bli verdens største mobilprodusent da Ericsson og Sony ble Sonyericsson.
>
>Så innen juni er omme håper jeg du har den.

Jeg fik min hos Fona i fredags (altså den 13!) til 3400,- uden abb. og
der er ingen sus i min højttaler og lydkvaliteten er perfekt.

>Det er en kanonfet telefon, ja, så jeg forstår at du synes det er leeeenge å
>vente.

Det er afgjort en fed telefon og jeg pensionerede straks min T68
(ikke-i, men med i-firmware) og udvidede mobil-samlingen med en
T610...

SW-info:

R1A081 prgCXC125-567.EU.3
R1A081 prgCXC125-562.TAE

(fås med T6x-standard kode: > * < < * < * )

- Per.

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 19-06-03 13:03

"Per" <per@webhotel.net> skrev i melding

> [...]
>
> Det er afgjort en fed telefon og jeg pensionerede straks min T68
> (ikke-i, men med i-firmware) og udvidede mobil-samlingen med en

Har veeeeldig lyst på T610, men jeg har lest at radiofølsomheten kun er
middels god. Hva sier dere som har den?

Jeg har en T310, og den synes jeg har ganske god radiofølsomhet.

Mvh

Thorolv Valentinsen