Koi Karper - alder
Fra : Mari

Dato : 08-06-03 18:45

Vi var på besøg i et plantecenter, hvor de havde nogle
store bassiner med Koi Karper.

Priserne var skyhøje i forhold til at vi intet ved om disse
fisk.

Men........ hjemme kom vi i tanker om, at en fisk til
næsten 4 tusind - hvor gammel er den mon - og hvor
længe vil den mon leve endnu. De var omkring 40-50 cm
og nogle var rød/hvide andre var rød/hvid/sorte mens atter andre var helt
hvide eller helt gule.

/Mari

Fra : Carsten Gall

Dato : 08-06-03 19:27

Mari <alohaloh@min.sol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ee3762e$0$97170$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> længe vil den mon leve endnu. De var omkring 40-50 cm
> og nogle var rød/hvide andre var rød/hvid/sorte mens atter andre var

Koi karper kan blive tudsegamle!
Hvor gamle kan jeg ikke lige huske, men det er i nærheden af 50 år
mener jeg.

Carsten