Båderamper og gps positioner
Fra : Kim Hansen

Dato : 08-06-03 18:19

Hej

Nu har jeg købt mig en lille jolle på trailer, som jeg er ved at lave
om til en fiskemaskine.
Så kom jeg til at tænke på om der er en side på nettet som viser alle
gratis bådramper?
Og når jeg nu var igang med at tænke, kom det også op om der er en
side med GPS positioner omkr. Fyn, hvor der er godt at dørge/pilke og
fladfisk?
Så var jeg godt nok også træt af alt det tænkeri

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Alex Linaa

Dato : 08-06-03 19:40

Den er lettere at finde end du tror: http://www.rampeguiden.dk/

Den anden findes her: http://www.kvistholm.dk/gps/default.asp

> Så var jeg godt nok også træt af alt det tænkeri

Så må du hellere komme ud at fiske, og få udhvilet hjernen

vh
Alex Linaa

Fra : Niels Damsgaard-Søre~

Dato : 08-06-03 20:48

Når nu din båd er færtig så får du sikkert også lyst til at melde dig ind i
den lokale småbådsfiskeklub - på Fyn er det Fyns Trolling Klub. Og vupti, så
modtager du rampeguider mm. ved indmeldelsen. Klubben kan om ikke andet
anbefales fordi forsikringen så er meget billigere. Se evt nedenstående:
http://www.smaabaadsklub.dk/diverse/intro.htm

MVH Niels

--
Nu er jeg TRÆT af spammere.
Fjern bæstet fra adressen hvis du mailer mig.

Fra : Kim Hansen

Dato : 08-06-03 21:05

Det vil jeg absolut gøre, tak

M.v.h.
Kim Hansen
Fyn

Suzuki XF 650 Freewind
Suzuki DR 250 S

Fra : Erik Breum Petersen

Dato : 10-06-03 09:35

Nu er det helt klart til at overskue hvad rampeguiden angiver på Fyn.
(ingen)
Ligeledes hvad der af af GPS positioner omkring Fyn.

Hvis det skal blive til noget må der være nogle lokale der taster deres
ramper ind.

Erik Breum Petersen
Fjern ??? fra min mailadresse

Fra : Søren Wamdrup

Dato : 14-06-03 00:07

Hej

Du kan kigge ind på
http://www.fisketips.dk/Default.asp?Obj=grupper&funk=liste&gruppe=66

Her kan du sortere ramperne efter landsdel og betaling/gratis