Gå nu ikke glip af...
Fra : Andrew

Dato : 08-06-03 17:25

...."The Green Mile", kl. 20:00 på TV3!

FABELAGTIG film, desværre MED afbrydelser, men stadig en utrolig stor
filmoplevelse. Det er i hvert fald en film, der godt kan ses for 2. eller 3.
gang !

Bare en lille reminder!

Mvh Anders

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-06-03 17:39

Hej!

Andrew wrote:

> ..."The Green Mile", kl. 20:00 på TV3!

Ingen film-entusiaster med respekt for dem selv vil se film på TV3...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Fooling around is like screwing around - without dinner "

Fra : Bitbucket

Dato : 08-06-03 17:45

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

> Hej!

> Ingen film-entusiaster med respekt for dem selv vil se film på TV3...

Jo..episodiske komedier som kan overleve reklameblokkene!
global village idiots. - Paul Ginsparg.

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 08-06-03 17:46

Hej!

Bitbucket wrote:

> Jo..episodiske komedier som kan overleve reklameblokkene!

Hvilket intet har med film at gøre.

Så først at beskeden blev crosspostet efter jeg havde sendt den

fut dk.medier.tv

Fra : Michael Schrøder

Dato : 08-06-03 21:26

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3EE36691.91C920D6@tdcadsl.dk...

> Ingen film-entusiaster med respekt for dem selv vil se film på TV3...

Den sendes da ellers i bredformat, hvilket da vist er et særsyn (læs fejl)
på TV3, ikke?

Mvh
Michael

Fra : Claus Rolsted

Dato : 09-06-03 10:49

Michael Schrøder <ms@newmail.dk> wrote:
> Den sendes da ellers i bredformat, hvilket da vist er et særsyn (læs
> fejl) på TV3, ikke?

Hmmm, blev den ikke vist i pan&scan-format? Det var da i al fald ikke
almindeligt letterbox.

--
Claus Rolsted

Honda CX 500 std.
Vespa ET2

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 09-06-03 11:06

"Claus Rolsted" <rolsted@nospamNOSPAM.dk> skrev:

> Hmmm, blev den ikke vist i pan&scan-format? Det var da i al fald ikke
> almindeligt letterbox.

1,85:1 blev den vist vist i, hvilket også er aspect ratio på DVDen.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 09-06-03 11:07

"Michael Schrøder" <ms@newmail.dk> skrev:

> Den sendes da ellers i bredformat, hvilket da vist er et særsyn
> (læs fejl) på TV3, ikke?

Flere af de nyere film er TV3 begyndt at sende i bredformat.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 09-06-03 01:26

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> skrev:

>Ingen film-entusiaster med respekt for dem selv vil se film på TV3...

Men måske nogle med respekt for SIG selv.
--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 09-06-03 06:17

Hej!

"Niels Søndergaard" wrote:

> Men måske nogle med respekt for SIG selv.

Ja, man kan jo altid hakke på folk, hvis man ikke har noget fornuftigt at
tilføje diskussionen.

Flot hr. Søndergård...

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-06-03 14:09

Kim Voss Schrader <teknik_kim@tdcadsl.dk> writes:

> [...]
> tilføje diskussionen.
>
> Flot hr. Søndergård...

Ja, man kan jo altid hakke på folk, hvis man ikke har noget fornuftigt

Flot hr. Schrader...
--
Peter B. Juul, o.-.o "Forget the glory. Now for rat where
The RockBear. ((^)) we draw soul together."

Fra : Peter Brodersen

Dato : 09-06-03 14:32

On Sun, 08 Jun 2003 18:38:41 +0200, Kim Voss Schrader
<teknik_kim@tdcadsl.dk> wrote:

>Ingen film-entusiaster med respekt for dem selv vil se film på TV3...

Ingen film-entusiast ville nøjes med at se film i fjernsynet på grund
af den lave opløsning. Og ingen film-entusiast ville nøjes med at se
film i biografen, hvor der er andre til stede, der kunne risikere at
larme eller spise slik undervejs.

Hvis man ikke ser film på de bedste pladser i en toptunet biograf, kun
med instruktøren ved siden af én, så er man ikke RIGTIG filmentusiast.

Dertil kommer selvfølgelig, at der heller ikke må være undertekster
til at skæmme billedet - og hvis man ikke har boet i USA, England,
eller hvor filmen tager sted, så vil man alligevel ikke kunne forstå
de dybere detaljer og nuancer i filmen. Folkeskole/gymnasieengelsk er
heller ikke godt nok for at forstå filmen; man bør være i stand til at
genkende med hvilken engelsk dialekt, der snakkes.

Der må heller ikke forefinde støv i biografen overhovedet, der kunne
forstyrre projiceringen.

Jaja, andre kan måske klare sig med mindre, men de er ikke RIGTIGE
filmentusiaster, eller også har de ikke RIGTIG respekt for sig selv.
Det er i hvert fald, hvad vi RIGTIGE filmentusiaster mener.

--
- Peter Brodersen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 09-06-03 17:30

Peter Brodersen <usenet@ter.dk> writes:

> Jaja, andre kan måske klare sig med mindre, men de er ikke RIGTIGE
> filmentusiaster, eller også har de ikke RIGTIG respekt for sig selv.
> Det er i hvert fald, hvad vi RIGTIGE filmentusiaster mener.

RESPEKT!

(Men det med TV3 er altså rigtigt...)

Fra : Jens Thomsen

Dato : 09-06-03 19:29

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse

[SNIP]

Sarkasme til eftertanke. Vise ord, Hr. Brodersen.

Men i øvrigt, som enhver RIGTIG filmentusiast ved, så skal film da ses i
kabiner.

--
Jens Thomsen

"See you later, space cowboy..."

Fra : ML-78

Dato : 09-06-03 19:26

> Men i øvrigt, som enhver RIGTIG filmentusiast ved, så skal film da ses i
> kabiner.

Hvad er det liiige for en type film, du ser?

ML-78

Fra : LazyJones

Dato : 11-06-03 17:31

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote in message
> Men i øvrigt, som enhver RIGTIG filmentusiast ved, så skal film da ses i
> kabiner.

Hvad er det liiige for en type film, du ser?

Dem de viser på ruter med > 4 timers flyve-tid...

/ Thomas Hejl Pilgaard | <lazyjones@tdcspace.ns.dk> \ __~@
/ Susåvej 5 - 4700 Næstved | Slet ".ns" for at maile mig \ ¸_`\<,_
\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯/¯¯¯¯¯(*)/ (*)
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯ ¯

Fra : Stefan Holm

Dato : 09-06-03 19:59

"Jens Thomsen" <jens@groenjord.dk> writes:

> Men i øvrigt, som enhver RIGTIG filmentusiast ved, så skal film da ses i
> kabiner.

Applaus!

--
"That's where I saw the leprechaun! He told me to burn things."

Fra : Thomas Ærvold Bjerr~

Dato : 08-06-03 18:10

Drop TV3 og deres evindelige reklamer og nyd i stedet den smukke The
Straight Story på DR2 uden afbrydelser.

Thomas

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-06-03 18:35

> [...]
>
> FABELAGTIG film, desværre MED afbrydelser, men stadig en utrolig stor
> filmoplevelse. Det er i hvert fald en film, der godt kan ses for 2. eller

Godt nok at lave en reminder til denne film... Meeeeeen, ligesom Thomas
skriver, så skal den altså bare IKKE ses med afbrydelser, jeg er bange for
at det vil ødelægge den film totalt

De 6 bind kan forresten anbefales .. Også selvom man har set filmen :)..
(blev lige nødt til at sige det, både da det passer men også fordi det er en
af de eneste bøger som jeg har læst

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-06-03 18:45

"Anders Houmark" <anders@andersh.dk> writes:

> Godt nok at lave en reminder til denne film... Meeeeeen, ligesom Thomas
> skriver, så skal den altså bare IKKE ses med afbrydelser, jeg er bange for
> at det vil ødelægge den film totalt

Gad vide om den engelske censur ikke også har været der med saksen...

--
Peter B. Juul, o.-.o "At Smørrebrød er ikke Mad,
The RockBear. ((^)) Og Kierlighed er ikke Had,

Fra : Andrew

Dato : 08-06-03 18:48

> [...]
> (blev lige nødt til at sige det, både da det passer men også fordi det er

Jeg gir' mig! og ser istedet The Straight Story på DR2, 8,2 på IMDB og 6
stjerner i JP, og så er det jo Lynch så helt galt i byen går man nok ikke
med den. Glæder mig helt nu...

> Hvis man leger med tis,
> brænder man i sengen!

Og det er jo så sandt som det er sagt !

Mvh Anders

Fra : Peter B. Juul

Dato : 08-06-03 21:48

"Andrew" <andvalen@post.tele.dk> writes:

> Jeg gir' mig! og ser istedet The Straight Story på DR2, 8,2 på IMDB og 6
> stjerner i JP, og så er det jo Lynch så helt galt i byen går man nok ikke
> med den. Glæder mig helt nu...

Håber Lynch tog røven på dig

Walt Disney Pictures
presents

A film by
David Lynch

Hvem havde forventet nogensinde at se det?

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."