Ny gruppe; dk.spil.computer.multiplayer ?
Fra : Ukendt

Dato : 08-06-03 17:09

Hej gruppe.

Ville høre hvor vidt I er enige om, at sådan en undergruppe skal oprettes?

Der er rimelig ok trafik herinde til, at der kunne oprettes en ny
undergruppe.

Synes det kunne være smart og mere hyggeligt med en multiplayer gruppe.

Der kan man dele tips og tricks, søge efter claner, spørge om der er nogle
der er med på en spiller kl det og det. (Altså over nettet )
Hjælp til opsætning af server osv.
Scripts osv.

Hvad siger I?
Skal vi spørge efter en dk.spil.computer.multiplayer ?

Mvh
FB

Fra : Gerner

Dato : 08-06-03 18:33

On Sun, 8 Jun 2003 18:09:13 +0200, "FB" <nomail> wrote in dk.spil.computer:

>Hej gruppe.
>
>Ville høre hvor vidt I er enige om, at sådan en undergruppe skal oprettes?
>
>Der er rimelig ok trafik herinde til, at der kunne oprettes en ny
>undergruppe.

Kan du henvise til 10 indlæg der alene omhandler MP ?
Og ikke dine egne fornylig crosspostede indlæg.
Med trafik skal der ikke forstås antal svar, men kun antal originale indlæg.

>Synes det kunne være smart og mere hyggeligt med en multiplayer gruppe.

Der er rigelig med plads i computergrupperne, blot man holder op med at
crossposte. (et indlæg hører til i 1 gruppe, ikke flere)

> [...]
>Scripts osv.
>
>Hvad siger I?
>Skal vi spørge efter en dk.spil.computer.multiplayer ?

Jeg tror ikke der er trafik nok.

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-03 20:32

"Gerner" <nospamadress@postkasse.dk> wrote in message
> Der er rigelig med plads i computergrupperne, blot man holder op med at
> crossposte. (et indlæg hører til i 1 gruppe, ikke flere)

Som regel, ja, men nogen gange nej.
Der er ingen regel der siger at et indlæg kun hører hjemme i én gruppe.

http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html

dk.spil.computer og dk.spil.computer-FPS ligger nu ikke så langt fra
hinanden som vist på siden.

Mvh
FB

Fra : Ding-Dong

Dato : 08-06-03 19:02

FB skrev i en meddelelse
> Ville høre hvor vidt I er enige om, at sådan en undergruppe skal oprettes?

Jeg er ikke enig:c)

> Der kan man dele tips og tricks, søge efter claner, spørge om der er nogle
> der er med på en spiller kl det og det. (Altså over nettet )

Men de tips og tricks man skirver til hinanden kan i nogen tilfælde bruges
både i single og multiplayer...

> Hvad siger I?
> Skal vi spørge efter en dk.spil.computer.multiplayer ?

Det mener jeg ikke er nødvendigt. Når jeg har spillet et spil via nettet har
jeg tit og ofte fået fat i andre i DK på de enkelte servere, og igennem dem
og med dem har jeg så fået de tips og tricks der skal bruges og ikke bruges.
Med venlig hilsen

Ding-Dong

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-03 20:29

"FB" <nomail> wrote in message
> Hej gruppe.
>
> Ville høre hvor vidt I er enige om, at sådan en undergruppe skal oprettes?

Det ser ud til der ikke er

Fra : www.spaceport.dk ®

Dato : 09-06-03 13:31

Kanon ide