Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Hvorfor småt tekst i IE6?
Fra : Vild

Dato : 08-06-03 16:27

Hej.

For et par dage siden opstod der et problem i min browser (IE6 sp1). Der er
begyndt at vise lille bitte ulæselig tekst på nogle hjemmesider?! Sjovt nok
er det ikke al tekst der er småt.

På f.eks. TV2's hjemmeside vil en valgt nyhedshistorie være vist med småt,
mens de resterende historiers resumeer er vist med en læselig tekst!

Hvad er der los?

Jeg bruger i øvrigt Win98.

- Vild

Fra : Madsen

Dato : 08-06-03 16:36

Vild skrev:

> Hvad er der los?

Prøv et kig i Vis > Skriftstørrelse. Du er sikkert kommet til at rulle
på scrollhjulet på din mus med Ctrl+tasten trykket ned, hvilket ændrer
på skriftstørrelsen i IE.

Madsen.

Fra : Peter Brodersen

Dato : 08-06-03 16:36

On Sun, 8 Jun 2003 17:27:24 +0200, "Vild" <vild99@yahoo.dk> wrote:

>For et par dage siden opstod der et problem i min browser (IE6 sp1). Der er
>begyndt at vise lille bitte ulæselig tekst på nogle hjemmesider?! Sjovt nok
>er det ikke al tekst der er småt.

View -> Text Size -> Medium

(eller hvad det evt. måtte hedde på dansk)

>Jeg bruger i øvrigt Win98.

Og du har sikkert en Logitech-mus? :)

Ctrl-(rulleop) og Ctrl-(rullened) ændrer tekststørrelsen.

--
- Peter Brodersen

Fra : Vild

Dato : 09-06-03 16:58

"Peter Brodersen" <usenet@ter.dk> skrev i en meddelelse
> On Sun, 8 Jun 2003 17:27:24 +0200, "Vild" <vild99@yahoo.dk> wrote:

-snip-

> Og du har sikkert en Logitech-mus? :)

Lige nøjagtigt! (Hvordan pokker kan han vide det?!)

> Ctrl-(rulleop) og Ctrl-(rullened) ændrer tekststørrelsen.

(Ah...!) og det var lige præcis hvad der var problemet! Tak for hjælpen

- Vild

Fra : PerX ...

Dato : 10-06-03 15:13

In article <bbvl5e$qhv$2@dknews.tiscali.dk>, usenet@ter.dk says...
> Ctrl-(rulleop) og Ctrl-(rullened) ændrer tekststørrelsen.

Hvad er rulleop? Er det pageup/pagedown du mener?

Hm.. virker ikke her, men så er det heller ikke MSIE6...

Fra : Peter Brodersen

Dato : 10-06-03 18:41

On Tue, 10 Jun 2003 16:12:47 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Hvad er rulleop? Er det pageup/pagedown du mener?

"rulleop" og "rullened" på en mus med rullehjul.

--
- Peter Brodersen