forsvundet t68i og genskabning af outlook-~
Fra : Martin Jorgensen

Dato : 08-06-03 13:15

Hej Gruppe.
---
Jeg har fornyligt mistet min telefon (stjålet eller forlagt), t68i. Nogle
gode forslag til telefon-numre til hittegods-kontorer eller lignende råd?

Derudover irriterer det mig vildt meget at jeg ikke tog backup af
telefon-numrene + mine aftaler og hvad der ellers lå på telefonen. På et
tidspunkt overførte jeg dog alle aftalerne til min bærbare pc´er og lavede
en backup af de vigtigste ting på harddisken, dvs. de vigtigste undermapper
i "Documents and settings"-biblioteket.... Jeg håber at jeg har fået backup
med af hvad jeg overførte ved hjælp af Sony "Communication Suite"-program
(mener jeg det hed). Nu fornyligt slettede jeg så alt pga. at den bærbare
skulle sælges.....

Sync-programmet virkede sammen med MS Outlook, så er der nogen der ved hvad
data-filerne ender med (ligesom .vcd osv.) og hvad jeg skal søge efter af
filer på min harddisk? Og endnu bedre: Er der nogen der ved om jeg kan tage
disse filer og overskrive dem, så jeg kan få alle mine gamle kontakter og
aftaler ind i MS Outlook? Det burde kunne lade sig gøre, hvis jeg har fået
kopieret data-filerne med, men hvilket bibliotek ligger disse mon i???

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : John H.

Dato : 08-06-03 17:58

On Sun, 8 Jun 2003 14:14:52 +0200, "Martin Jorgensen"
<megafedt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>aftaler ind i MS Outlook? Det burde kunne lade sig gøre, hvis jeg har fået
>kopieret data-filerne med, men hvilket bibliotek ligger disse mon i???

Data filerne i outlook hedder .pst
Jeg mener at de normalt ligger i
C:/documents and settings/din konto/Application data\Microsoft
De er vist normalvis skjulte.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 08-06-03 21:47

"John H." <ingen@email.adresse> skrev i en meddelelse
> Data filerne i outlook hedder .pst
> Jeg mener at de normalt ligger i
> C:/documents and settings/din konto/Application data\Microsoft
> De er vist normalvis skjulte.

Ok, jeg har fundet en fil som ligger i "My Documents"-mappen som hedder
arkiv.pst og som fylder 64 kb. Når jeg forsøger at importere den i MS
Outlook, sker der imidlertid intet eller filen er åbenbart tom... Ellers
nogen forslag? Øv... med alle de adresser, tlf.numre osv der er
forsvundet... Men takker iøvrigt for dit svar.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : John H.

Dato : 08-06-03 23:33

On Sun, 8 Jun 2003 22:46:32 +0200, "Martin Jorgensen"
<megafedt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>nogen forslag? Øv... med alle de adresser, tlf.numre osv der er
>forsvundet... Men takker iøvrigt for dit svar.

Arkiv er den fil som outlook flytter de gamle emner til når der ryddes
op.

Som sagt er den normale .pst fil skjult, så du er nødt til at søge
efter skjulte filer også.

John H.

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 09-06-03 08:48

"John H." <ingen@email.adresse> skrev i en meddelelse
-SNIP-

> Arkiv er den fil som outlook flytter de gamle emner til når der ryddes
> op.
>
> Som sagt er den normale .pst fil skjult, så du er nødt til at søge
> efter skjulte filer også.

Øv.. Der er åbenbart intet at gøre. Jeg har ikke taget backup af disse
filer.... Men takker mange gange for venligt svar.

mvh.
Martin Jørgensen.