Escorte uden sex?
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-06-03 12:08

Jeg ved ikke, om I er de rigtige at spørge, men nu prøver jeg.

Som bekendt er der mange steder, man kan købe sex i alle dens afskygninger,
men jeg har ikke hørt eller læst om steder, hvor man kan leje piger billigt
til almindeligt socialt samvær uden sex, hvis en enlig mand, der ikke har et
socialt netværk, har lyst til at gå i byen eller til kulturarrangementer,
men ikke har lyst til at gå alene. Har I det?

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : Babba-Papa

Dato : 08-06-03 16:02

Der var engang en bruger ved navn Boerge Rahbech Jensen
<brahbech@post8.tele.dk> der skrev:

> [...]
>socialt netværk, har lyst til at gå i byen eller til kulturarrangementer,
>men ikke har lyst til at gå alene. Har I det?

Escortservice er vel oprindeligt ment som eskort ved middage,
sociale arrangementer osv.
Men som med så meget andet er begrebet blevet udvandet, så det i
dagens Danmark/Verden typisk dækker over at en prostitueret
kommer til kunden for at dyrke sex. Der er sikkert også tid til
snak hvis kunden betaler, men det er nok primært sex det drejer
sig om.

Men jeg er da sikker på at pigen hellere vil i biffen med kunden
fremfor at dyrke sex med vedkommende - så længe prisen er den
samme.
--
Babba-Papa....Nu også som topløs !

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-06-03 16:43

d. 08/06/03 17:02 skrev Babba-Papa på
superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com i artiklen
bkj6evggosp2ulp2iv0u08lav8ei1ptc23@4ax.com:

> Men jeg er da sikker på at pigen hellere vil i biffen med kunden fremfor at
> dyrke sex med vedkommende - så længe prisen er den samme.

Har du prøvet det?

Grunden til, jeg tvivler, er, at det kræver noget andet at gå i biografen
eller et andet kulturarrangement end dyrke sex i trygge omgivelser, ligesom
der kan opstå nogle kommunikationsproblemer, hvis en escortepige forventer
noget andet end kunden, og betragter biografturen som et forspil, hvor hun
tror, hun skal spille seksuelt op til kunden eller forberede sig mentalt på
et seksuelt samvær og derfor ikke kan tillade sig at leve sig ind i filmen.

Hvis jeg skal have en escortepige med, skulle det da være for at have nogen
at snakke med om kulturoplevelsen i stedet for bare selv at tænke på den,
selvom det da ikke gør noget, hvis hun også er værd at vise frem. Derimod
vil jeg da nødig udsættes for seksuelle signaler, som jeg ikke kan fortolke
eller lægger op til noget, jeg ikke har lyst til. I så fald vil jeg føle mig
seksuelt krænket, og glæden vil være ødelagt.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Carina

Dato : 08-06-03 16:54

Boerge Rahbech Jensen wrote:
> [...]
> omgivelser, ligesom der kan opstå nogle kommunikationsproblemer, hvis
> en escortepige forventer noget andet end kunden,

Så handler det vel om at have rene linier fra starten, så I ved præcist hvad
I kan forvente af hinanden, og hvad formålet med 'escorteringen' er.

> [...]
> nogen at snakke med om kulturoplevelsen i stedet >for bare selv at
> tænke på den, selvom det da ikke gør noget, hvis >hun også er værd at

Så spørg om det kan lade sig gøre, når I laver aftalen. Altså at det ikke
handler om sex, men om at dele en oplevelse, evt. biograftur.

Carina :)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 08-06-03 18:48

d. 08/06/03 17:54 skrev Carina på carwina@hotmail.com i artiklen
3ee35bff$0$5149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Så handler det vel om at have rene linier fra starten, så I ved præcist hvad
> I kan forvente af hinanden, og hvad formålet med 'escorteringen' er.

Desværre betyder det meget for mine forventninger til en virksomhed, hvilken
branche den tilhører. Jeg prøver ikke at købe gulerødder hos bageren eller
brød hos slagteren, selvom bageren bager gulerodsboller og slagteren sælger
smørrebrød. Tilsvarende vil jeg ikke efterspørge ledsagelse i sexindustrien.

Derudover må jeg opveje besværet med at lave en præcisering, som kræver, jeg
kender mine ønsker og begrænsninger meget præcis, i forhold til besværet ved
som sædvanlig at være alene om oplevelsen og bagefter finde en penneven at
dele oplevelsen med.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Henning

Dato : 12-06-03 14:07

"Carina" <carwina@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Så spørg om det kan lade sig gøre, når I laver aftalen. Altså at det ikke
> handler om sex, men om at dele en oplevelse, evt. biograftur.

Og det vil kun koste dig omkring 15-1800 kr. + billeter mad etc.

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 08-06-03 21:27

In article <BB09251F.B7A0%brahbech@post8.tele.dk>, brahbech@post8.tele.dk
says...
> [...]
> et seksuelt samvær og derfor ikke kan tillade sig at leve sig ind i filmen.

Så vidt jeg husker, viste de noget på kbh's lokal tv om en
gruppe/forening/noget som bestod af folk der mødtes for at gå i byen,
spise, måske også se teater. Formålet var at mødes med andre mennesker og
tale samme, dvs ikke noget med sex, dating med formål at få kærester etc.
En slags "chat" i virkeligeheden lød det som :) Men jeg kan ikke huske
hvem det var, hedder etc. Men det er måske noget at lede efter.

Fra : Paul

Dato : 09-06-03 01:22

<snip>

> [...]
>et seksuelt samvær og derfor ikke kan tillade sig at leve sig ind i filmen.

Hvilke kommunikationsproblemer skulle det være?
Du siger til hende: "Escort - ja tak! Frem og tilbage - nej tak!"
Hun siger: "Whatever! Det er dine penge!"

> [...]
mig
>seksuelt krænket, og glæden vil være ødelagt.

Jeg tror i bund og grund en escortpige er mere interesseret i dine penge end
i dig, så forvent ikke hun lægger sjælen i det.
Hun vil ikke lægge op til noget - hun er på arbejde, og hvem vil ikke slippe
lettest om det når man er på arbejde. Bare roligt, der bliver ikke nogen

Du får nok sværere ved at finde et kvindemenneske, som du kan snakke med om
kulturoplevelsen - mod betaling!
Jeg mener, hvordan tjekker man den slags før man tager af sted? Skal hun
fremvise referencer?

Hvorfor finder du dig ikke bare en helt almindelig ensom kvinde, som har
lyst til det samme som dig? En platonisk oplevelse som venner - det burde da
ikke være så svært, eller hyr?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 09-06-03 07:31

d. 09/06/03 2:21 skrev Paul på nonewhatsoever@dontbother.com i artiklen
bc0j11$icn$1@sunsite.dk:

> Hvilke kommunikationsproblemer skulle det være?
> Du siger til hende: "Escort - ja tak! Frem og tilbage - nej tak!"
> Hun siger: "Whatever! Det er dine penge!"

Jeg tænker lidt længere til f.eks. det tidspunkt, hvor jeg spørger hende,
hvad hun syntes om filmen og måske hvilke film hun ellers godt kunne lide.
Det kunne også være, jeg gerne ville snakke om stemningen i filmen eller
hvorvidt handlingen i en romantisk film kunne foregå i virkeligheden.

Det ville ødelægge stemningen for mig, hvis jeg følte, hun bare var med for
pengenes skyld og egentlig glædede sig til at komme tilbage til klinikken
for at dyrke sex med den næste kunde. Endnu værre ville det være, hvis jeg
efter filmen igen skulle forsvare mine grænser ved at gentage, at jeg ikke
ønsker sex, selvom alle andre ønsker uforpligtende sex, men er for generte
til at indrømme det. Det kunne jo være, hun ville prøve at overtale mig med
at henvise til, hun er vant til at hjælpe generte mænd med deres første
seksuelle oplevelse, måske for at kunne tjene lidt flere penge på mig.

> Hun vil ikke lægge op til noget - hun er på arbejde, og hvem vil ikke slippe
> lettest om det når man er på arbejde.

Jeg kender mange - inkl. mig selv, der ikke vil slippe lettest om ved sit
arbejde. Det kan enten skyldes faglig stolthed eller en holdning om, at når
man nu har accepteret at løse en opgave, kan man lige så godt få det bedste
ud af det. I den omtalte situation kan det nemt være nemmere at leve sig ind
i situationen end hele tiden at have paraderne oppe og overveje næste trin.

> Hvorfor finder du dig ikke bare en helt almindelig ensom kvinde, som har
> lyst til det samme som dig?

Hvor skal jeg søge efter en sådan kvinde?

Jeg har prøvet nogle af internettets dating-tjenester og det elektroniske
forum "Nye venner" uden resultat bortset fra en ny penneveninde. Forrige år
forsøgte jeg at bestille et teaterabonnement i Aalborg med to billetter til
hver forestilling, hvorefter jeg søgte en ledsager i dk.opslag.personlige,
uden det førte til noget udover et hurtigt svar fra en pige, som hun ikke
fulgte op, og derfor løb ud i sandet.

Selvom mange skriver noget andet, ser det ud til, at det eneste, der er
interessant på ovennævnte sider på internettet, er sex. Kultur er noget, man
oplever sammen med sin kæreste eller sine venner, og man finder altid nogen
at være sammen med, før man køber billetter til et arrangement.

> En platonisk oplevelse som venner - det burde da ikke være så svært, eller
> hyr?

Nej - ikke hvis man har nogen venner.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : Paul

Dato : 09-06-03 12:50

Boerge Rahbech Jensen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>Det kunne også være, jeg gerne ville snakke om stemningen i filmen eller
>hvorvidt handlingen i en romantisk film kunne foregå i virkeligheden.

Som skrevet i mit forrige indlæg, det kommer jo an på om det interesserer
escortdamen, og om hun er i stand til at tænke selv.
Selvom du bestiller en escortdame, så er det ikke sikkert hun kan tale med
om andet end det bumserne på bænken finder interessant. Der følger altså
ikke en eller anden form for eksamensbevis med på, at hun også kan
konversere og bruge hovedet til andet end seksuelle ydelser.

>Det ville ødelægge stemningen for mig, hvis jeg følte, hun bare var med for
>pengenes skyld og egentlig glædede sig til at komme tilbage til klinikken
>for at dyrke sex med den næste kunde.

Synes du ikke selv det lyder lidt dumt det du skriver her?
En escortdame, som ikke er med for pengenes skyld?! Who are you kidding?!
Desuden, hvis du tager en escortdame med klinik som base, så er du sikker på
at gå galt i byen. Du skal have fat i en escortdame, som kun har én kunde
per dag - dvs. du skal hoste op med nogle flere kontanter, meeen, så er der
også en chance for du får hvad du leder efter.

> [...]
>ønsker sex, selvom alle andre ønsker uforpligtende sex, men er for generte

Hvilke grænser?! Damen bevæger sig kun når du betaler for det, hvis du ikke
betaler for sex, så får du det heller ikke!!!
Det svarer til du går i supermarkedet, og er bange for kassedamen ikke vil
"respektere dine grænser" og smide ekstra varer i indkøbskurven. *tsk tsk*

Det kunne jo være, hun ville prøve at overtale mig med
>at henvise til, hun er vant til at hjælpe generte mænd med deres første
>seksuelle oplevelse, måske for at kunne tjene lidt flere penge på mig.

Uha, sælgertypen. Du kunne jo prøve med et kort og kontant: "nej!", hvis det
ikke hjælper siger du bare: "fis af!"
Hvor gammel er du egentlig når du taler om "vant til at hjælpe generte mænd
med deres første seksuelle oplevelse"? Det er måske det egentlige problem,
eller hyr?

> [...]
ind
>i situationen end hele tiden at have paraderne oppe og overveje næste trin.

Arh... Klap lige hesten, will 'ya? Du tænker sgu for meget over det her -
det er ikke en akademisk problemstilling.
Hvis det er din indstilling... altså det der med "kan man lige så godt få
det bedste ud af det", så er det ikke underligt du ingen venner har.
Det er sgu da dig som skal stille krav og sørge for dem du lærer at kende
kan leve op til dem. En escortdame (LUDER) hopper og springer alt efter hvor
mange kontanter du vifter med, og stiller du ingen krav, så hopper og
springer hun så lidt som muligt for de samme penge.

>Hvor skal jeg søge efter en sådan kvinde?

Dér hvor du ikke har ledt endnu.... elementary, my dear Watson!

<snip>

> [...]
>oplever sammen med sin kæreste eller sine venner, og man finder altid nogen
>at være sammen med, før man køber billetter til et arrangement.

Tja, sådan er der nogle som er. Måske tror vi bare at alle er sådan.
Personligt, så har jeg det ligesom dig, jeg elsker at gå i byen for at have
en oplevelse - uden noget hanky panky bagefter. Der findes faktisk kvinder,
som godt kan lide kulturelle oplevelser uden det frække bagefter, du skal
bare blive ved med at lede efter dem. Og, så skal du lige ryste det der
tørre og tunge analyserende image af dig. Vær fræk, skamros kvinder og ryst
komplimenterne ud af ærmet (vel vidende at de holder i Byretten), så skal
der nok ske ting og sager.

>Nej - ikke hvis man har nogen venner.

Det skal sgu nok komme, min ven.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 09-06-03 15:06

d. 09/06/03 13:49 skrev Paul på nonewhatsoever@dontbother.com i artiklen
bc1rab$a18$1@sunsite.dk:

> Synes du ikke selv det lyder lidt dumt det du skriver her?

Jeg forbeholder mig til enhver tid ret til at skrive noget dumt.

> En escortdame, som ikke er med for pengenes skyld?! Who are you kidding?!

Jeg ved kun, hvordan jeg selv er indrettet, når jeg har arbejdet.

> Det svarer til du går i supermarkedet, og er bange for kassedamen ikke vil
> "respektere dine grænser" og smide ekstra varer i indkøbskurven. *tsk tsk*

Nej, ikke kassedamen - demonstratricerne. Det irriterer mig da, at de står
og prøver at lokke kunderne til at købe mere, end de har lyst til.

> Hvor gammel er du egentlig når du taler om "vant til at hjælpe generte mænd
> med deres første seksuelle oplevelse"? Det er måske det egentlige problem,
> eller hyr?

Jeg er 42 år, og selvom det kan være mit egentlige problem, vil jeg selv
bestemme om, hvornår og hvordan, jeg ønsker hjælp.

> Tja, sådan er der nogle som er. Måske tror vi bare at alle er sådan.

Jeg har ikke mødt andre typer.

> Vær fræk, skamros kvinder og ryst komplimenterne ud af ærmet

Men sådan er jeg altså ikke indrettet.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 09-06-03 20:04

In article <BB0A5CC5.BB96%brahbech@post8.tele.dk>, brahbech@post8.tele.dk
says...
> d. 09/06/03 13:49 skrev Paul på nonewhatsoever@dontbother.com i artiklen
> bc1rab$a18$1@sunsite.dk:

> Jeg ved kun, hvordan jeg selv er indrettet, når jeg har arbejdet.

Det er kun en fordom, men jeg tror den anden skribent har ret, de vil nok
kun gøre det for pengens skyld (med mindre man så sinsyyyyygt godt ud) -
men i det hele taget, de fleste jeg løber ind i ser ud til at gøre deres
job for penges skyld mere end nogen tanke om det er et stort kald.

> Nej, ikke kassedamen - demonstratricerne. Det irriterer mig da, at de står
> og prøver at lokke kunderne til at købe mere, end de har lyst til.

Går den så går den (men så burde man også have lov at slå dem med fluten
*G*)

> Jeg er 42 år, og selvom det kan være mit egentlige problem, vil jeg selv
> bestemme om, hvornår og hvordan, jeg ønsker hjælp.

Så er det vel der dem som er så kloge siger; enten acceptere man tingene
er som de er eller også laver man dem om.

Drømmer du om en jævnaldrende eller yngre?

> Men sådan er jeg altså ikke indrettet.

En af de uskrevne regler her inde er "vær dig selv" - men som jeg
tidligere har indskudt, så ser det kun ud til at virke, når den man er er
den rigtige slags. Oh well.

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 09-06-03 20:50

PerX . . . <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev:

>En af de uskrevne regler her inde er
>"vær dig selv" - men som jeg
>tidligere har indskudt, så ser det kun
>ud til at virke, når den man er er
>den rigtige slags. Oh well.

Det er ligesom når man skal score så kan man også sige: "vær dig
selv" dog skal man selvfølgelig tænke sig om.
Der kan man nok også sige at det kun ser ud til at virke, når man
er den rigtige slags...

Jeg kommer til at tænke på Poul Nyrup i forbindelse med "vær dig
selv". Han prøvede jo også at ændre type til en lidt smartere
facon men opgav det igen. Så det med at gøre sig smartere end man
er går nok ikke i længden....

Fra : PerX ...

Dato : 10-06-03 12:57

In article <10551883110.712714784166696@dtext.news.tele.dk>,
andropov@ofir.dk says...
> Det er ligesom når man skal score så kan man også sige: "vær dig
> selv" dog skal man selvfølgelig tænke sig om.
> Der kan man nok også sige at det kun ser ud til at virke, når man
> er den rigtige slags...

Yep, og ellers kan man hoppe i havet.. :-/

> Jeg kommer til at tænke på Poul Nyrup i forbindelse med "vær dig
> selv". Han prøvede jo også at ændre type til en lidt smartere
> facon men opgav det igen.

Det ved jeg nu ikke, jeg har altid oplevet ham som utroværdig menneske,
hvilket er en ret usædvanlig oplevelse for mig (har vist kun haft det
sådan med Dan Turrel tidligere) - det var simpelthen måden han talte på
jeg ikke kunne kapere ("Sådan kan man ikke tale, det må være en dårligt
programmeret Androide" *g*)

> Så det med at gøre sig smartere end man er går nok ikke i længden....

Det kommer jo an på hvad man vil - hvis det er at "få noget" så går den
jo sikkert, hvis det er at elskes som man er... så er der jo altid
havet...

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 10-06-03 14:06

>Yep, og ellers kan man hoppe i havet.. :-/

Ja, eller bolle med nogle ludere for i det mindste at få lidt ud
af livet i den retning.

> jeg har altid
>oplevet ham som utroværdig menneske,

Men hvilken politiker har ikke dummet sig på et tidspunkt.
F.eks. Schlüter med gulvtæppe talen.

>hvilket er en ret usædvanlig
>oplevelse for mig (har vist kun haft det
> [...]

Dan Türrel var nu ret fed type synes jeg.

>Det kommer jo an på hvad man vil -
>hvis det er at "få noget" så går den
>jo sikkert,

Men spørgsmålet er om man ikke bliver gennemskuet hvis man
virkelig ændrer type for en aften :)
Det er jo lidt pinligt hvis man pludselig går i stå midt i sin
rolle :)

hvis det er at elskes
>som man er... så er der jo altid
>havet...

Ja, man kan godt frygte det :(

Fra : PerX ...

Dato : 10-06-03 14:48

In article <10552504290.21736553098286@dtext.news.tele.dk>,
andropov@ofir.dk says...

> Ja, eller bolle med nogle ludere for i det mindste at få lidt ud
> af livet i den retning.

Ja hvis det er det man vil.

> Men spørgsmålet er om man ikke bliver gennemskuet hvis man
> virkelig ændrer type for en aften :)
> Det er jo lidt pinligt hvis man pludselig går i stå midt i sin
> rolle :)

Nogle amerikanere har jo mottoet: Fake it 'til you make it

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-06-03 15:35

d. 10/06/03 15:05 skrev andropov@ofir.dk på andropov@ofir.dk i artiklen
10552504290.21736553098286@dtext.news.tele.dk:

> Ja, eller bolle med nogle ludere for i det mindste at få lidt ud
> af livet i den retning.

Som PerX skrev: Hvis det er det, man vil.

Jeg foretrækker så at gå en anden og langsommere vej, hvor komplimenter og
sex kommer i sidste række.

I første omgang - som har varet adskillige år - har jeg givet mig selv nogle
oplevelser i erkendelse af, at det første trin, hvis man vil score, må være
at have et liv, så man har noget at snakke om, og yderligere bliver man nemt
tosset i hovedet af at sidde hjemme og chatte eller diskutere på internettet
hele tiden.

For adskillige år siden fandt jeg ud af, at det ikke var mig at gå i byen og
prøve at score, nok fordi jeg ikke havde nogen såkaldte scorereplikker eller
komplimenter i ærmet, jeg kunne fyre af, og kun kunne forvente afvisninger.
Resultatet var, at jeg følte mig endnu mere dum og ensom, når jeg kom hjem,
end før jeg tog afsted, og derfor følte, jeg havde spildt en masse penge.
Det er også gået op for mig, at såkaldte komplimenter bliver modtaget meget
forskellig afhængig af, hvordan pigen ser på fyren, der fyrede dem af, og
pigerne klæder sig pænt eller udfordrende på for deres egen skyld eller for
den eneste ene, de tænder på.

Nu bygger jeg (næsten) altid mine udflugter op om en kulturoplevelse eller
lignende, således mit humør ikke er afhængig af, om jeg scorer en pige.
Ulempen er dog, at jeg kan koncentrere mig om både at prøve at score og få
en god kulturoplevelse, så jeg må vælge - og vælger altid den oplevelse, der
er udflugtens primære mål. Hvis jeg møder en sød pige, er det fint, og hvis
jeg ikke gør det, gør det ikke så meget. Yderligere er der en stor chance
for, at der er mere at bygge på end et smukt udseende hos pigen, hvis det er
noget andet, vi mødes omkring. Det er i hvert fald min teori.

Komplimenter kan så vente, til jeg bliver én af de venner, pigen gerne vil
have komplimenter af, og sex kan vente, til forholdet er stærkt nok til at
kunne overleve en fiasko på det område, og hun synes, jeg er værd at bruge
kræfter på at uddanne i de seksuelle mysterier.

> Men spørgsmålet er om man ikke bliver gennemskuet hvis man
> virkelig ændrer type for en aften :)

Sandsynligvis - især hvis forholdet strækker sig længere end én aften.

> Det er jo lidt pinligt hvis man pludselig går i stå midt i sin rolle :)

Enig - og nok endnu mere pinligt, hvis forholdet udvikler sig til noget mere
seriøst, og man skal til at forklare pigen, at man i virkeligheden slet ikke
er den type, hun er faldet for, men det kun var en rolle, man spillede.

På den anden side har jeg også erfaring for, det kan være pinligt, hvis en
utrolig smuk og tiltrækkende pige ser ud til at være faldet for én, uden man
kan se nogen årsag til, hun skulle det, og man derfor affejer det som løgn.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : andropov@ofir.dk

Dato : 10-06-03 16:29

Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> skrev:

>Jeg foretrækker så at gå en anden og
>langsommere vej, hvor komplimenter og
>sex kommer i sidste række.

>I første omgang - som har varet
>adskillige år

Men man kan jo også købe noget sex sideløbende med "første omgang"
som kan være langvarig....

> [...]

og yderligere bliver man nemt
>tosset i hovedet af at sidde hjemme
>og chatte eller diskutere på internettet

Ja det er jo en slags pseudo liv.

>For adskillige år siden fandt jeg ud
>af, at det ikke var mig at gå i byen og
>prøve at score, nok fordi jeg ikke
>havde nogen såkaldte scorereplikker eller
>komplimenter i ærmet,

Det er nok også nemmere på kurser og hvis man går til noget sport
eller steder hvor man i det hele taget ser de samme kvinder flere
gange så man har en chance for at lære dem nærmere at kende.
Dem jeg kender har ikke fundet deres kæreste på diskotek.

>Resultatet var, at jeg følte mig
>endnu mere dum og ensom, når jeg kom hjem,
>end før jeg tog afsted, og derfor
>følte, jeg havde spildt en masse penge.

Jeg har også en fornemmelse at at det kun er de bedste til at
score som har succes på et diskotek med det.

>Det er også gået op for mig, at
>såkaldte komplimenter bliver modtaget meget
>forskellig afhængig af, hvordan pigen
>ser på fyren, der fyrede dem af,

Ja, det er rigtigt. Hvis hun ikke synes om ham kan han sige hvad
som helst men det nytter ikke spor.
Men man skal også passe på ikke at give for hurtigt op så man
forspilder chancen i andre tilfælde.

og
>pigerne klæder sig pænt eller
>udfordrende på for deres egen skyld eller for
>den eneste ene, de tænder på.

Ja, der er nogen piger som tror de får Brad Pitt med hjem fra
diskoteket.

>Nu bygger jeg (næsten) altid mine
>udflugter op om en kulturoplevelse eller
>lignende, således mit humør ikke er
>afhængig af, om jeg scorer en pige.

Ja, det er nok en god måde. Så har man også snarere lyst en anden
gang.

> [...]
>meget. Yderligere er der en stor chance
>for, at der er mere at bygge på end
>et smukt udseende hos pigen, hvis det er

Ja hun skal jo også gerne have lidt hjerne.

>Komplimenter kan så vente, til jeg
>bliver én af de venner, pigen gerne vil
>have komplimenter af,

Jeg synes også hurtigt det kan blive lidt kunstigt med at give
komplimenter. Men vigtigst er jo at finde på noget at snakke med
hende om.

og sex kan
>vente, til forholdet er stærkt nok til at
>kunne overleve en fiasko på det
>område, og hun synes, jeg er værd at bruge
>kræfter på at uddanne i de seksuelle mysterier.

Ja det kommer vel ganske af sig selv når man har kendt hende et
stykke tid det med sex. Det afhænger nok meget af hvilken type hun
er. Men kvinder kan jo nok være noget tilbageholdende med at
bringe det på bane kunne jeg forestille mig. Så du bliver nødt til
selv at tage initiativet til det på et tidspunkt når du synes
tiden er inde til det. Nu er der nok nogle kvinder som brokker sig
her i konferencen og siger at kvinder også tager initiativet til
sex :).

>Enig - og nok endnu mere pinligt,
>hvis forholdet udvikler sig til noget mere
> [...]

Ja, så vil man godt nok ærge sig over hvis man så bliver droppet
på grund af det :)

> [...]
>ud til at være faldet for én, uden man
>kan se nogen årsag til, hun skulle
>det, og man derfor affejer det som løgn.

Det er vel snarere ærgerligt at man affejede det som løgn så.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-06-03 17:22

d. 10/06/03 17:29 skrev andropov@ofir.dk på andropov@ofir.dk i artiklen
10552590630.609027691040069@dtext.news.tele.dk:

> Men man kan jo også købe noget sex sideløbende med "første omgang"
> som kan være langvarig....

Man kan også lade være, hvis man ikke tænder på dét.

> Ja, det er rigtigt. Hvis hun ikke synes om ham kan han sige hvad som helst men
> det nytter ikke spor.

I så fald spilder man vel i bedste fald sin tid og bliver i værste fald mere
og mere pinlig som tiden går.

> Ja hun skal jo også gerne have lidt hjerne.

Jeg tænkte mere på fælles interesser.

> Så du bliver nødt til selv at tage initiativet til det på et tidspunkt når du
> synes tiden er inde til det.

Så må jeg bare håbe, det ikke er for sent, når jeg endelig får taget mig
sammen til det, ligesom jeg må håbe, det ikke skræmmer hende væk.

> Ja, så vil man godt nok ærge sig over hvis man så bliver droppet
> på grund af det :)

Der vil måske også altid være en nagende tvivl, om hun vil forsvinde, hvis
hun møder en mand, der svarer til den rolle, man spillede? Så vidt jeg har
forstået, er smukke piger ofte meget i tvivl, om manden, der scorede dem,
virkelig elsker dem, eller kun tog dem for udseendets skyld.

> Det er vel snarere ærgerligt at man affejede det som løgn så.

Ja - og meget pinefuldt. Tro mig, jeg ved, hvad jeg "taler" om.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : PerX ...

Dato : 10-06-03 21:34

In article <BB0BD239.BF0C%brahbech@post8.tele.dk>, brahbech@post8.tele.dk
says...
> d. 10/06/03 17:29 skrev andropov@ofir.dk på andropov@ofir.dk i artiklen
> 10552590630.609027691040069@dtext.news.tele.dk:

> Jeg tænkte mere på fælles interesser.

Ja hun må gerne være dum hvis hun er sød *G*

> [...]
> forstået, er smukke piger ofte meget i tvivl, om manden, der scorede dem,
> virkelig elsker dem, eller kun tog dem for udseendets skyld.

Det skulle hun vel gerne være i stand til at afgøre hen af vejen?

> Ja - og meget pinefuldt. Tro mig, jeg ved, hvad jeg "taler" om.

Tricket er vel at være sikker på man har noget at byde på, så det er
naturligt en kvinde har valgt at score en *G*

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 11-06-03 00:20

d. 10/06/03 22:33 skrev PerX ... på hyp1999@hotmail_remove_this_.com i
artiklen MPG.19505f07d28759e0989ba7@news.usenetserver.com:

> Ja hun må gerne være dum hvis hun er sød *G*

Det er meget rigtigt, bortset fra jeg har mødt meget få helt uden hjerne.

> Det skulle hun vel gerne være i stand til at afgøre hen af vejen?

Det skal jeg ikke kunne sige. Måske finder hun først ud af det, når hun
bliver gammel og knap så smuk.

> Tricket er vel at være sikker på man har noget at byde på, så det er
> naturligt en kvinde har valgt at score en *G*

Enig.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 09-06-03 21:11

d. 09/06/03 21:03 skrev PerX ... på hyp1999@hotmail_remove_this_.com i
artiklen MPG.194ef87a1a60372f989b90@news.usenetserver.com:

> Drømmer du om en jævnaldrende eller yngre?

Til den opgave, jeg har beskrevet her, er det nok en jævnaldrende eller lidt
yngre. Den seneste pige, jeg flirtede lidt med, var 10 år yngre end mig. Det
var en dejlig pige, jeg har mødt flere gange gennem de seneste ti år. Da jeg
blev forelsket i hende uden at vide, hvad jeg skulle bruge forelskelsen til,
løb det ud i sandet, og hun fandt en anden.

Mit problem i denne sammenhæng er, at jeg har besøgt mange attraktioner og
kulturaktiviteter alene, men det kan være trist at være alene hver gang. På
den anden side har jeg en enkelt gang været med et par venner i biografen,
som bagefter beklagede sig over, lyden var for høj, og det lærte mig, at det
er bedre at være alene om oplevelsen end få glæden ødelagt af utilfredse
ledsagere. Hvis jeg har haft en god oplevelse, har turen ikke været spildt,
selvom jeg har været alene om den.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Paul

Dato : 10-06-03 00:20

PerX ... skrev i meddelelsen ...
>In article <BB0A5CC5.BB96%brahbech@post8.tele.dk>, brahbech@post8.tele.dk
>says...

<snip>

>En af de uskrevne regler her inde er "vær dig selv" - men som jeg
>tidligere har indskudt, så ser det kun ud til at virke, når den man er er
>den rigtige slags. Oh well.

Tja, man får vel respons på den man er.
Der findes ikke nogen "rigtig slags". Men, der findes den slags som spørger
om råd, for derefter at sige "Men sådan er jeg altså ikke indrettet", uden
derefter at komme ind på hvordan man så er indrettet. Det kunne jo være, at
problemstillingen er uløselig, da der ønskes noget uopnåeligt?

Fra : PerX ...

Dato : 10-06-03 13:04

In article <bc33nd$8dl$2@sunsite.dk>, nonewhatsoever@dontbother.com
says...

> <snip>

> Der findes ikke nogen "rigtig slags".

Det tror jeg så ikke på.

> [...]
> derefter at komme ind på hvordan man så er indrettet. Det kunne jo være, at
> problemstillingen er uløselig, da der ønskes noget uopnåeligt?

Sikkert.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-06-03 13:56

d. 10/06/03 14:03 skrev PerX ... på hyp1999@hotmail_remove_this_.com i
artiklen MPG.194fe786854ded5d989b96@news.usenetserver.com:

> Sikkert.

Jeg synes nu, jeg har prøvet at beskrive, hvordan jeg er indrettet, og hvad
jeg ønsker mig i relation til denne tråd. De svar, jeg har fået, har sådan
set bekræftet min mistanke om, at den slags escorte, jeg kunne ønske mig,
enten ikke eksisterer eller er forholdsvis meget dyr.

Mit ønske kan sikkert koges ned til: En god veninde og ikke en sexpartner.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : PerX ...

Dato : 10-06-03 14:49

In article <BB0BA1EC.BE8B%brahbech@post8.tele.dk>, brahbech@post8.tele.dk
says...
> Mit ønske kan sikkert koges ned til: En god veninde og ikke en sexpartner.

Hvad med jubii chat? De fleste som er der virker som de ikke gider alt
det der sex knald, men bare vil snakke med andre?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-06-03 14:56

d. 10/06/03 15:49 skrev PerX ... på hyp1999@hotmail_remove_this_.com i
artiklen MPG.1950004ad97fa8e0989b99@news.usenetserver.com:

> Hvad med jubii chat? De fleste som er der virker som de ikke gider alt
> det der sex knald, men bare vil snakke med andre?

Kan man også få dem med til aktiviteter, som jeg har omtalt i et andet
indlæg i denne tråd? Jeg har sådan set pennevenner og bekendte nok, jeg kan
skrive til og fortælle om mine oplevelser.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : PerX ...

Dato : 10-06-03 21:05

In article <BB0BB016.BEB1%brahbech@post8.tele.dk>, brahbech@post8.tele.dk
says...
> [...]
> indlæg i denne tråd? Jeg har sådan set pennevenner og bekendte nok, jeg kan
> skrive til og fortælle om mine oplevelser.

Well, de kommer vel, igen, an på dig. Jeg ved da at mange også er begyndt
at mødes privat og gøre ting sammen, både i privat og i større grupper.
Men det kommer vel an på om man kan skaffe sig venner.

Fra : Bente B. Riis

Dato : 12-06-03 10:31

Boerge Rahbech Jensen wrote:

Hej Børge

Og undskyld jeg blander mig så sent...

> Mit ønske kan sikkert koges ned til: En god veninde og ikke en sexpartner.

Og det er der du fejler. Hvis det er en veninde du leder efter, skal du
ikke lede på steder hvor det er meningen at du skal betale dig fra det.

Personligt ville jeg hellere være betalt luder (hvor det trods alt kun
er kroppen) end betalt veninde (og jeg har tidligere i gruppen fortalt
om min holdning til købesex) - der er nemlig ingen der kan købe mit
venskab (med andet end venskab forstås).

Jeg ved godt at du tidligere har fortalt om dine problemer i gruppen -
men jeg tror ikke en betalt eskorte er løsningen.

Mvh
Bente
--
Love doesn't just sit there like a stone; it has to be made, like
bread, remade all the time, made new.

Fra : Paul

Dato : 10-06-03 00:14

> [...]
>
>Jeg er 42 år, og selvom det kan være mit egentlige problem, vil jeg selv
>bestemme om, hvornår og hvordan, jeg ønsker hjælp.

Jeg kan også sige det ultra kort: Prøv at arbejde med dig selv.

Dine svar og måden du svarer på siger en hel del.
Paraderne oppe hele tiden - kun svar på de "negative" ting, du må være
utrolig tung at danse med.
Over and out.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-06-03 09:27

d. 10/06/03 1:13 skrev Paul på nonewhatsoever@dontbother.com i artiklen
bc33nc$8dl$1@sunsite.dk:

> [...]
>
> Dine svar og måden du svarer på siger en hel del.
> Paraderne oppe hele tiden - kun svar på de "negative" ting, du må være

Ja, vel er jeg negativ - og bange for piger.

Jeg er bange for pludselig at finde ud af, jeg har overskredet en grænse,
hvor jeg risikerer at stå overfor en vred og voldelig partner eller blive
mødt af en politianmeldelse for sex-chikane eller voldtægt. Derudover hader
jeg at få at vide af venner og bekendte, at jeg ikke har en chance hos den
pige, jeg er forelsket i og har flirtet lidt med, uden at få at vide, hvad
de præcist bygger den konklusion på. Det har gjort mig usikker. Nå ja, jeg
frygter, som antydet, også at lægge en masse energi og følelser i et forhold
for så bare at blive smidt ud som en gammel karklud.

Der er såmænd nok også det aspekt, at jeg oplevede omsorgssvigt som barn,
som nu får mig til at svigte dem, jeg holder af.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Paul

Dato : 10-06-03 11:28

> [...]
>hvor jeg risikerer at stå overfor en vred og voldelig partner eller blive
>mødt af en politianmeldelse for sex-chikane eller voldtægt.

OK, det har jeg endnu ikke prøvet, heldigvis. Jeg tror du er alt for
fokuseret på lige netop det her.
Med mindre du er en kendt person, så tror jeg ikke der er store
sandsynlighed for, at du risikerer en politianmeldelse for noget som helst.
En vred og voldelig partner... Tja, det bliver de vel kun, hvis du har gjort
noget, som kan gøre dem vrede eller voldelige. Eneste råd i den situation,
hvis du ikke er skyldig i deres reaktion: Løb din vej!
Først: Definér hvad dine grænser er. Dernæst: Definér hvilke grænser din
kommende partner skal have (med andre ord: skal i passe sammen? og hvordan?
Hvad er din drømmekvinde?).
Når du ligesom har fået tjek på det (hvilket du med din analytiske sans nok
skal få), så har du bagagen i orden til at vælge.
Er du rig eller kendt, jamen så gør noget, der gør dig mindre "attraktiv".
Det kan være du skal skifte Rolls'en med chauffør ud med en VW Lupo eller en
af de nye Lada'er. (OK, det var mest for sjov denne kommentar). Men, der er
noget om snakken.

> [...]
>pige, jeg er forelsket i og har flirtet lidt med, uden at få at vide, hvad

Så spørg dem dog!! Hvis de ikke vil ud med sproget, så er de bare
misundelige og vil dig det ikke godt. Hvad er det for venner og bekendte du
har?!

Det har gjort mig usikker. Nå ja, jeg
>frygter, som antydet, også at lægge en masse energi og følelser i et
forhold
>for så bare at blive smidt ud som en gammel karklud.

Ja, men din frygt er urationel. Din frygt bliver en usynlig mur dine evt.
partnere skal bestige, uden de ved den er der.
Du kunne f.eks. prøve at nævne det overfor dem - det, at du er usikker. Det
er måske ikke særlig "hipt", men, hvis du spiller med åbne kort, så
"risikerer" du at finde en kvinde, som også spiller med åbne kort. Det ville
vel ikke skade nogen, vel?

>Der er såmænd nok også det aspekt, at jeg oplevede omsorgssvigt som barn,
>som nu får mig til at svigte dem, jeg holder af.

Det er noget af en bagage du render rundt med!
Det skal du arbejde med.
Prøv at komplimentere dig selv når du har gjort noget godt eller når du ser
særlig godt ud (når du har klædt dig på til byen).
Den dag du holder af dig selv som du er, så bliver det også meget lettere at
komplimentere andre du holder af - eller måske kvinder, som du ikke kender
endnu.

--
Med venlig hilsen:

Paul

paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk

Udelad "slettes." når du svarer direkte på en besked.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-06-03 12:48

d. 10/06/03 12:28 skrev Paul på paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk i artiklen
bc4at0$3qk$1@sunsite.dk:

> OK, det har jeg endnu ikke prøvet, heldigvis.

Det har jeg nu heller ikke, men jeg har prøvet at blive kaldt ind til en
chef eller få alvorlige forklarelsesproblemer i en terapigruppe på grund af
det.

> Først: Definér hvad dine grænser er. Dernæst: Definér hvilke grænser din
> kommende partner skal have (med andre ord: skal i passe sammen? og hvordan?
> Hvad er din drømmekvinde?).

Ok. Det er to punkter, jeg foretrækker at afholde mig fra, dels fordi mine
egne grænser er begrænset af mine erfaringer, og dels fordi det synes at
være mere reglen end undtagelsen, at det viser sig, man passer bedst sammen
med en helt anden type, end man forestiller sig.

> Når du ligesom har fået tjek på det (hvilket du med din analytiske sans nok
> skal få), så har du bagagen i orden til at vælge.

Helt uenig. Mit billede af en drømmepige er helt forskellig fra mit billede
af dem, jeg tror, jeg passer godt sammen med.

> Er du rig eller kendt, jamen så gør noget, der gør dig mindre "attraktiv".

Jeg er ikke rig og så vidt jeg ved heller ikke berømt.

Det underlige er, at selvom jeg opfatter mig selv som en kedelig taber, er
det meget attraktive piger, jeg har haft de bedste erfaringer med, men som
mine venner og bekendte flere gange har påpeget, jeg ikke havde en chance
hos.

> Så spørg dem dog!! Hvis de ikke vil ud med sproget, så er de bare
> misundelige og vil dig det ikke godt.

OK. Sådan har jeg ikke set på det. Jeg har bare gået ud fra, de ville mig
det bedste og påpegede noget, der burde være indlysende, men jeg bare er for
dum til at fatte - eller måske bare ikke vil forstå.

> Hvad er det for venner og bekendte du har?!

Det har været en noget broget flok.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-06-03 10:17

Hej igen.

Jeg kom til at tænke på, at jeg måske skulle konkretisere, hvornår jeg har
manglet en ledsager mest, og hvornår pennevenner har været tilstrækkeligt.

Groft sagt er penneveninder tilstrækkeligt, når jeg bare skal sidde på min
flade bagdel og lade mig underholde f.eks. i biografen, teateret eller til
en koncert. Sådanne oplevelser er forholdvis lette at beskrive med ord.
Noget tilsvarende gælder for kurser.

Der er to kategorier af kulturelle oplevelser, hvor jeg manglet en ledsager.
Til den ene kategori hører besøg af f.eks. udstillinger og zoologiske haver,
hvor det er svært at beskrive fascinationen af det udstillede med ord.
Til den anden kategori hører besøg på f.eks. salsateker og dansesteder, som
man får mest ud af ved at være aktiv på en måde, man ikke kan være alene.
For eksempel synes jeg ikke, der er meget ved bare at se andre par danse
salsa, uden jeg selv kan være med.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Paul

Dato : 10-06-03 11:33

> [...]
>en koncert. Sådanne oplevelser er forholdvis lette at beskrive med ord.

Men, sådanne oplevelser er nu meget sjovere, hvis man er to eller flere om
dem.
Mht. kurser, de er jo oplagte til at "kigge hinanden ud" på. Der behøver du
jo ikke engang invitere nogen i byen, men nøjes med at snakke i pauserne.

> [...]
>For eksempel synes jeg ikke, der er meget ved bare at se andre par danse

Jeg kan kun give dig ret.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 10-06-03 12:48

d. 10/06/03 12:33 skrev Paul på paul_fra_usenet@slettes.yahoo.dk i artiklen
bc4b64$4i5$1@sunsite.dk:

> Men, sådanne oplevelser er nu meget sjovere, hvis man er to eller flere om
> dem.

Enig, men jeg kan sagtens blive glad og varm om hjertet af koncerter, film
og teaterforestillinger, jeg ser alene. Faktisk kan jeg lettere leve mig
helt ind i oplevelsen og f.eks. lade mig rive med af følelserne og lade
tårerne løbe, når de to elskende får hinanden i en romantisk film, når jeg
ved, der ikke bliver stillet spørgsmål bagefter.

Med venlig hilsen
Børge Rahbech Jensen

Fra : Just Me

Dato : 22-06-03 20:33

>En escortdame (LUDER) hopper og springer alt efter hvor
> mange kontanter du vifter med,

Har lige set denne tråd. Kan ikke lade være med at svare på det ovenstående.
Er selv tidligere escortpige, og på baggrund af det du har skrevet ovenover,
kan jeg sige dig at du tager fuldstændig fejl. Det lyder som om alle
prostitueret er pengegerrige! De er vi ikke. For os er det vores arbejde.
Vi er mennesker, men vores grænser og vores moral.
Nogen kan ikke forstå hvordan vi kan vælge den brance, men det kan jeg
heller ikke ved fabriksarbejdere...
Jeg blev engang tilbudt 50.000 kr for en ydelse. Takkede pænt nej da det
ikke var noget jeg tilbød. Det lå langt fra mine grænser og min moral!
Men jeg forstår ikke dem der snakker negativt om prostituerede... I går jo
selv til dem!

Desuden kan jeg sige at da jeg arbejdede var jeg tit ude til feks
forretningsmiddage osv, hvor der slet ikke var sex i aftalen.
Det hele bliver aftalt forinden, så der er rene linier for hvad der skal
ske.
Mit råd er at man skal ringe til et beaureau og snakke med dem om hvilken
assistance man ønsker!

Vil lige til sidst oplyse at en Luder arbejder på gaden, en massagepige på
en klinik og en escortpige kører ud til kunden...

Thea

Fra : Henning

Dato : 22-06-03 21:21

Just Me wrote:

> Vil lige til sidst oplyse at en Luder arbejder på gaden, en
> massagepige på en klinik og en escortpige kører ud til kunden...

Og prostituerede er alle 3 katagorier

MVH
Henning

En ludder er en ludder uanset hvad hun kalder sig!

Fra : Paul

Dato : 23-06-03 12:07

Just Me skrev i meddelelsen
<3ef60460$0$24641$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> [...]

Inden jeg svarer på dette indlæg vil jeg blot konstatere, at ovenstående
udsagn er klippet ud af sin helhed.
Der var tale om et svar til en mand, som har den opfattelse, at escortdamer
kunne misforstå hans signaler og at han muligvis ville overskride deres
grænser, dvs. han opfattede dem som værende "almindelige" kvinder og ikke
kvinder "på arbejde". Min pointe var, at escortdamer (og en escortdame er en
luder, kald det hvad du vil) generelt (for jeg generaliserer) kigger på hvad
man er i stand til at betale (føromtalte mand ønskede at finde sig en BILLIG
escortdame, så udgiften var et parameter).
Pointen var, at han ikke kunne forvente, at en escortdame ville være
interesseret i eller være i stand til at fordybe sig i en biograffilm,
teaterstykke o.lign. Det kan godt være en sådan findes rent teoretisk, men
om det er praktisk muligt for Børge, det er jo så et helt andet spørgsmål
(da det egentlig ikke er det Børge leder efter).

> [...]
>kan jeg sige dig at du tager fuldstændig fejl. Det lyder som om alle
>prostitueret er pengegerrige! De er vi ikke.

Og det skrev jeg faktisk heller ikke. Jeg beskrev en escortdames
arbejdsmarked. Hvis der IKKE viftes med kontanter går jeg ud fra langt de
fleste escortdamer ikke vil bruge deres "fritid" på en selskabelig aften med
en fremmed herre. Mange "almindelige" kvinder vil heller ikke altid bruge
deres fritid på en tilfældig fremmed herre.

For os er det vores arbejde.
>Vi er mennesker, men vores grænser og vores moral.
>Nogen kan ikke forstå hvordan vi kan vælge den brance, men det kan jeg
>heller ikke ved fabriksarbejdere...

Hver vores karriere på "arbejdsmarkedet"... *money makes the World go
around*

>Jeg blev engang tilbudt 50.000 kr for en ydelse. Takkede pænt nej da det
>ikke var noget jeg tilbød. Det lå langt fra mine grænser og min moral!

Godt for dig! Men, du er én ud af hvor mange?
Jeg ved godt hvordan et "arbejdsmarked" fungerer - hvad den ene siger nej
til, siger den anden ja til for et endnu mindre beløb.

>Men jeg forstår ikke dem der snakker negativt om prostituerede... I går jo
>selv til dem!

Jeg kan ikke tale for andre end mig selv.
Jeg har aldrig været hos en prostitueret (luder, massagepige, escortpige...
you name it!), benyttet mig af en prostitueret endsige betalt for en
prostitueret. Jeg har ikke noget ønske om at betale for sex, end ikke for
porno (så al den porno jeg har downloadet eller set på TV har altid været
den gratis vare). I min ungdom boede min kammerat på Sønder Boulevard
(ligger i forlængelse af Halmtorvet), så jeg ved godt hvordan ludere ser ud,
og at de arbejder døgnet rundt. De er i mange tilfælde helt almindelige
forstadskvinder, som supplerer deres indtægt.

> [...]
>ske.
>Mit råd er at man skal ringe til et beaureau og snakke med dem om hvilken

Eller man finder en sød lille forsømt forstadskvinde som ikke er til salg og
forkæler hende.

Fra : PerX ...

Dato : 23-06-03 12:54

In article <3ef60460$0$24641$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
farsperle@msn.com says...
> Men jeg forstår ikke dem der snakker negativt om prostituerede... I går jo
> selv til dem!

I don't.

Fra : Henning

Dato : 23-06-03 16:08

PerX ... wrote:
> In article <3ef60460$0$24641$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
> farsperle@msn.com says...
>>
> I don't.

Jeg gør sgu heller ikke, jeg hader også at gå på
værtshus og betale for en ½ kasse øl og så kun få
en enkelt

Uanset hvad, vil faget ikke i den brede befolkning
være respekteret, fagets udøvere vil altid opfattes
som ikke acceptable bekendtskaber.

Grunden er nok ikke så meget, at ludere har mange
seksuelle relationer, men at de tager penge for noget
som for "alle" der danner par, er noget af det mest
værdifulde og som udføres som en kærligheds handling
mellem 2 mennesker.

Mange mænd føler en generel lede ved kvindekønnet
over, at for penge er kvinder parat til enhver "perversitet"
men ikke af kærlighed.

De fleste af de mænd der benytter ludere, er ikke stolte
af det, de føler ingen respekt for luderen som menneske,
skammer sig over at det er "nødvendigt" at frekventere
et så lavt, socialt rangerende væsen, for at opnå en lille
gnist af det, han ikke kan få partneren til at være med til
på hjemmefronten, eller fordi han ikke kan etablere et
stabilt forhold til kvinder generelt, mænd med lav selv-
værds følelse, mænd der føler sig som tabere i kærlighedens
spil, men ikke magter at se sig selv som sådan. Etc. etc.

Disse mænd skal, som luderen, overvinde en masse i dem
selv for at tage det første skridt på vejen til en luder, når
de først er begyndt, starter, som hos luderen, livsløgnen,
at det er Ok, for ellers kan de ikke se sig selv i øjnene,
uden at føle lede og afsky for dem selv.

Så vil luderen måske sige:" Jeg har mange gifte kunder"!
Ja, men det er mænd, der ikke af kærlighed kan få den
varme og seksualitet hos deres partner, de higer efter og
betaler så for en ultra kort drøm, der alligevel ikke tilfreds-
stiller dem.

De mænd, der bruger ludere, ( uanset om det er gade/klinik/
escort-ludere) er mænd, der har givet op og ikke længere
tør eller kan håbe på kærligheden mellem 2 ligeværdige
parter. Luderen og kunden er begge ynkelige tabere, der
ikke magter et normalt socialt liv, med tætte mellem menneskelige
relationer, skønt de udad til måske fremstår som om de gør,
men det er deres livsløgn, som de er nød til at klamre sig til,
for at kunne eksistere, men de " lever" ikke, er bare "tomme
skaller" uden, for dem selv, et acceptabelt indhold.

En betalt partner, er bare en ting, ikke et menneske og derfor
bare et værdiløst stykke legetøj, som betaleren ikke kan føle
respekt for som menneske, i dette tilfælde, betragtes luderen af
manden som hans ejendom i den korte tid "kontrakten" består!
Er luderen ikke klar over dette, kan hun sgu miste livet, hvis hun
ikke levere den ydelse han forventer, eller hvis kunden, midt
i seancen "vågner op af livsløgnen" og føler den latente lede
ved sig selv, som han ellers har dækket til med et tyndt lag
pseudo-accept af tingenes tilstand.

Luderen og kunden er begge et symbiotisk stykke af de sociale
tabere, der mødes for en kort stund, foragtende sig selv og
hinanden! Begge havende brug for løgne og selv-forklaringer,
for at kunne leve med sig selv, uden at begå selvmord i
fortvivlelse over ikke at kunne magte den side af livet!

Jeg hader at slagte dyr, føler lede og afsky for det, men
jeg har gjort det og kan gøre det igen, jeg skal bare
sætte mig op til det med en masse "argumenter" for mig
selv, det er forholdsvis let at overbevise sig selv om
at handle, men det er ikke omkostningsfrit, man bliver
på et eller andet plan forrået, kynisk, hensynsløs og
brutal og det mere og mere, nu oftere man "overtaler
sig selv"

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 24-06-03 14:18

In article <3ef717de$0$97211$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> De mænd, der bruger ludere, ( uanset om det er gade/klinik/
> escort-ludere) er mænd, der har givet op og ikke længere
> tør eller kan håbe på kærligheden mellem 2 ligeværdige
> parter.

Vel ikke nødvendigvis, jeg har givet op, men jeg bruger som sagt ikke
slige ting.

Fra : Andropov

Dato : 25-06-03 14:24

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote in message

> [...]

Det kan jo også være mænd som bruger ludere sideløbende med at de
forsøger at finde kærligheden.
Desuden er der jo mænd som har partner som går til prostitueret så det
er mere indviklet end som så.

> Vel ikke nødvendigvis, jeg har givet op,

På et tidspunkt kan man jo føle at det er op af bakke med at finde
kærligheden.
Man bliver så nødt til at acceptere at man er havnet i den gruppe som
åbenbart hele tiden skal op af bakke, hvor imod det går mere glat for
andre.

Fra : PerX ...

Dato : 26-06-03 18:31

In article <df29e838.0306250523.1a8b1a03@posting.google.com>,
andropov@ofir.dk says...

> [...]
> Man bliver så nødt til at acceptere at man er havnet i den gruppe som
> åbenbart hele tiden skal op af bakke, hvor imod det går mere glat for

Det gode ved metafore er at man kan forvirre ethvert koncept *G*

Fra : Henning

Dato : 25-06-03 19:42

PerX ... wrote:
> In article <3ef717de$0$97211$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
> h2m@madsen.mail.dk says...

> Vel ikke nødvendigvis, jeg har givet op, men jeg bruger som sagt ikke
> slige ting.

Ordvalget " ting" siger jo en masse *G*
Jeg udtrygte ikke at alle mænd....

MVH
Hennig

Fra : PerX ...

Dato : 26-06-03 18:33

In article <3ef9ecde$0$97245$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...

> Ordvalget " ting" siger jo en masse *G*

Hmmm! Ok, hvad får du ud af det? Hvad havde været bedre "den slags
tilbud", "den slags kvinder?"

> Jeg udtrygte ikke at alle mænd....

Nej det gjorde du vel ikke.

Fra : Just Me

Dato : 26-06-03 23:56

> Jeg gør sgu heller ikke, jeg hader også at gå på
> værtshus og betale for en ½ kasse øl og så kun få
> en enkelt

Hvis du går til en prostitueret får du det du betaler for. Intet mere eller
mindre!

> Uanset hvad, vil faget ikke i den brede befolkning
> være respekteret, fagets udøvere vil altid opfattes
> som ikke acceptable bekendtskaber.

For mig var en kunde ikke en bekendt. det er det jo heller ikke i feks
Magasin!

[klip]

> [...]
> værds følelse, mænd der føler sig som tabere i kærlighedens
> spil, men ikke magter at se sig selv som sådan. Etc. etc.

Havde flere kunder hvor mandens kone gennem mange år var død. Det jeg hjalp
dem med var at få deres sexliv i gang igen.
Grunden var den samme. De var bange for at blive til grin hvis de ikke kunne
være sammen med en ny kvinde...

> [...]
> at det er Ok, for ellers kan de ikke se sig selv i øjnene,
> uden at føle lede og afsky for dem selv.

der er jeg helt uenig med dig!

> [...]
> varme og seksualitet hos deres partner, de higer efter og
> betaler så for en ultra kort drøm, der alligevel ikke tilfreds-

det kan du ikke udtale dig om hvis du ikke selv har været ved en!

> [...]
> for at kunne eksistere, men de " lever" ikke, er bare "tomme
> skaller" uden, for dem selv, et acceptabelt indhold.

Sikke noget vås!!! Hvad så med en fast ikke betalt elskerinde? Er det mere
acceptabelt?
Vil sige at jeg kan lettere tilgive min kæreste for sidespring hvis det var
en betalt pige, frem for en fast elskerinde!

> [...]
> i seancen "vågner op af livsløgnen" og føler den latente lede
> ved sig selv, som han ellers har dækket til med et tyndt lag

Dvs at du heller ikke er et menneske? Din chef betaler dig for et stykke
_arbejde_!!!

> [...]
> for at kunne leve med sig selv, uden at begå selvmord i
> fortvivlelse over ikke at kunne magte den side af livet!

Hvordan kan du sige at escortpigen foragter sine kunder, hvis du ikke selv
har været der?

> [...]
> på et eller andet plan forrået, kynisk, hensynsløs og
> brutal og det mere og mere, nu oftere man "overtaler

Der er nogen inden for det fag der ikke kan klare jobbet. det er som regel
dem der bliver nødt til at tage stoffer for at kunne arbejde. Men der er
faktisk dem der trives i det. Dem hvor det er et job som alle andre slags
job!

Men du må jo have en erfaring siden du kan give et så nuanceret svar!

Fra : Henning

Dato : 27-06-03 02:53

Just Me wrote:

> For mig var en kunde ikke en bekendt. det er det jo heller ikke i feks
> Magasin!

Det var heller ikke dem jeg omtalte i den forbindelse.

> Grunden var den samme. De var bange for at blive til grin hvis de
> ikke kunne være sammen med en ny kvinde...

Det kan du godt få mig til at tro på

> der er jeg helt uenig med dig!

Ludere er kun pseudo løsninger

> det kan du ikke udtale dig om hvis du ikke selv har været ved en!

Naturligvis kan jeg det, ud fra artikler etc. skrevet af ludere.

> [...]
> Vil sige at jeg kan lettere tilgive min kæreste for sidespring hvis
> det var en betalt pige, frem for en fast elskerinde!

Jeg kan ikke tolerere sidespring, men som ludder må du
jo have det synspunkt, at mænd da ikke kan styre deres
seksualitet og derfor har lov til at gå til ludere,

> Dvs at du heller ikke er et menneske? Din chef betaler dig for et
> stykke _arbejde_!!!

Der er den forskel på dig og mig, at mit arbejde er acceptabelt,
uanset hvor jeg befinder mig, samt uanset hvilke mennesker
jeg fortlæler det til, Dit der i mod vil få de fleste til at se
på dig som et underligt dyr i en zoologisk have.

> Hvordan kan du sige at escortpigen foragter sine kunder, hvis du ikke
> selv har været der?

Igen efter udsagn og artikler fra aktuelt arbejdende og ex ludere,
du er luder hvad enten du kalder dig escortpige eller ej
Alene det du deler jer ludere op i sociale lag, siger mig, at du
er nød til at tage en vis afstand til dit arbejde som ludder.
( Du anser dig åbenbart som "finere" end dine kolegaer andre
steder i din difination på ludder hierakiet )

> [...]
> regel dem der bliver nødt til at tage stoffer for at kunne arbejde.
> Men der er faktisk dem der trives i det. Dem hvor det er et job som

Som jeg skrev, livsløgnen

> Men du må jo have en erfaring siden du kan give et så nuanceret svar!

Jeg har mødt adskellige luddere i mit arbejde!

Men nu må jeg nok lige til sidst sige, at min udlægning af
synet på udøvere af prostitutionen, er psykologisk betinget
og ikke nødvendigvis kan betragtes som mit personlige
syn på dig eller dine kollegaer,

MVH
Henning

Fra : Just Me

Dato : 27-06-03 10:07

> Ludere er kun pseudo løsninger

Og det gør vel ikke noget hvis begge har det ok med det!

> Naturligvis kan jeg det, ud fra artikler etc. skrevet af ludere.

Ja men det er vel ikke _alle_ der er blevet spurgt? Selv søgte jeg ikke
kærlighed i det job. Det var et job! Gav en ydelse om en hvilken som helst
anden og blev betalt for det. men det er jo ikke kun sex der står på menuen!
Der var mange der kom til mig for at snakke i stedet for at gå til en
psykolog!

> Jeg kan ikke tolerere sidespring, men som ludder må du
> jo have det synspunkt, at mænd da ikke kan styre deres
> seksualitet og derfor har lov til at gå til ludere,

Næ det har jeg ikke. men synes det er bedre at en mand besøger en
prostitueret end at han forlader kone og børn for at afprøve hans fantasi,
bare for at finde ud af at det slet ikke var det han havde forestillet sig!

> [...]
> jeg fortlæler det til, Dit der i mod vil få de fleste til at se
> på dig som et underligt dyr i en zoologisk have.

Det kommer meget an på hvilke kredse man kommer i!

> [...]
> ( Du anser dig åbenbart som "finere" end dine kolegaer andre
> steder i din difination på ludder hierakiet )

Næ jeg ser mig ikke som finere end andre... Men der er en slags rang inden
for det fag som der er i alle fag!

> Som jeg skrev, livsløgnen

For nogen men ikke alle

> [...]
> synet på udøvere af prostitutionen, er psykologisk betinget
> og ikke nødvendigvis kan betragtes som mit personlige

Mine tidligere kollegaer - er ikke længere i brancen. valgte at stoppe da
jeg mødte mit livs kærlighed! Ja selvom man har den slags arbejde har man
følelser. Og tror på kærligheden. ved det ikke er der i arbejdet, men det er
heller ikke det jeg søgte i det arbejde. Det var et godt betalt job! HVor
mange kan sige at de har en timeløn på 1800 før skat? Ja jeg betalte skat af
det jeg tjente! Og i følge loven er det lovligt at arbejde inden for det
område, så længe der ikke er nogen der tjener på det og hvis man betaler
skat!

Fra : Henning

Dato : 27-06-03 17:45

Just Me wrote:

> [...]
> loven er det lovligt at arbejde inden for det område, så længe der
> ikke er nogen der tjener på det og hvis man betaler skat!

Ja ellers ville han jo risikere at ende i spjældet for alfonseri, det var
han vel ikke så interesseret i?

Naturligvis har du da behov for at elske og blive elsket, hvis ikke,
ville der da være noget helt galt med dig.

Tjah 1800 kr/t bekræfter bare, at for penge er mennesker parat til
at give køb på både etik. moral og anstændighed, du bliver
ikke mere acceptabel af at have penge eller få penge for noget,
der basalt er noget to mennesker giver hinanden af lyst og kærlighed.

Du sammenlignede dig selv med en ekspedient i en butik,
jeg tænkte? Hum... Snarere en svinefarmer, der tog sig af
sin besætning, for at få størst mulig profit ud af den, for
jeg går ud fra, at du havde opdyrket en fast kundekreds ?

For dig var der ikke tale om nogen form for menneskelighed,
dine kunder, var kun " slagteri-svin" der skulle sikre dig
dit udbytte, selv svine avleren klør sine svin bag øret, men
respektere dem ikke og det du siger omkring dit job er,
en vare der leveres.

Alt i alt bekræfter du, at prostitution ikke besider en gnist
af menneskelighed, ludderen er bare et hul, mændene betaler
for at onanere i.

I den brede befolkning, vil du og dine ex- kollegaer ikke
finde accept af din/jeres måde at tjæne penge på. ok
i de kredse du kommer i, siger du, at det er acceptabelt,
men de kredse vil så i den brede befolkning, heller ikke
være betragtet med respekt og accept, hvordan du end
vender og drejer dig, vil din røv altid vende bag ud.

Jeg synes det er godt, at du siger hvad du føler, tænker
og mener, hvordan du opfatter dig selv og dit fhv. arbejde,
Uanset hvad andre tror, tænker eller mener om det, så
var det dit valg, så længe det er OK for dig, er det ikke min
eller andres opgave at sætte spørgsmålstegn ved det eller
din person, føler du, at det jeg har ytret, er møntet på din
person, så er det ikke meningen, men alene synspunkter
omkring prostitution som helhed, selv når synspunktet
er givet ud fra dine egne personlige erfaringer og oplevelser.

Din erfaring er dine kunder, min erfaring er masser af mænd
der ikke vil betale for at onanere i en " svinefarmers gylletank"

MVH
Henning

Fra : Just Me

Dato : 08-08-03 18:19

> Ja ellers ville han jo risikere at ende i spjældet for alfonseri, det var
> han vel ikke så interesseret i?

Og hvordan lige det? Han har jo ikke en pind med det at gøre...

Klip

> [...]
> sin besætning, for at få størst mulig profit ud af den, for
> jeg går ud fra, at du havde opdyrket en fast kundekreds ?

Det er dig der sammenligner med en svinefarm. I et andet "respektabelt" job,
tænker man vel også på profit?
Ja man får en fast kundekreds. Og det er dejligt at se et "kendt" ansigt i
mængden. Når jeg havde nye kunder vidste jeg ikke hvordan de var, hvad de
kunne lide osv. Det gjorde jeg med de faste. Og jo der kommer en form for
følelser for de personer... Ikke at de er dybe som i et forhold (kan dog
godt ske), men de er der.

> [...]
> dit udbytte, selv svine avleren klør sine svin bag øret, men
> respektere dem ikke og det du siger omkring dit job er,

Er det ikke også det andre steder?
Mænd køber sig noget tid med en, som andre gør ved en feks psykolog!

> Alt i alt bekræfter du, at prostitution ikke besider en gnist
> af menneskelighed, ludderen er bare et hul, mændene betaler
> for at onanere i.

Mere menneskeligt end du ved!

> [...]
> være betragtet med respekt og accept, hvordan du end
> vender og drejer dig, vil din røv altid vende bag ud.

Det behøver jeg heller ikke... Hvorfor skal det betyde noget hvad andre
tænker og føler for at jeg har det godt?

> [...]
> omkring prostitution som helhed, selv når synspunktet
> er givet ud fra dine egne personlige erfaringer og oplevelser.

Overhovedet ikke. Du kender mig jo ikke.

Ang det at prostituere sig selv, så er det ikke noget jeg vil anbefale nogen
som helst. Nogle af mine venner vil gerne i gang, og har spurgt mig om evt
numre. Der siger jeg fra. Vil de i gang er det på deres egen regning. Ikke
noget jeg vil opfordre til...

> Din erfaring er dine kunder, min erfaring er masser af mænd
> der ikke vil betale for at onanere i en " svinefarmers gylletank"

Det er da dejligt at der er mænd der har det på den måde. Ellers ville der
godt nok blive travlt.
Men der er de mænd der lige har mistet deres kone gennem mange mange år der
gerne vil have deres sexliv i gang igen. Kan da indrømme at det er dem der
er de sværeste at have, men alligevel er jeg glad for de gange hvor jeg har
hjulpet en.

Fra : Henning

Dato : 11-08-03 17:41

Just Me wrote:

> Og hvordan lige det? Han har jo ikke en pind med det at gøre...

Åh jo *G*

> Overhovedet ikke. Du kender mig jo ikke.

Fint
Hvad jeg skriver er ikke nødvendigvis min egen opfattelse
af prostitution, men et sammenkog af den gængse opfattelse
af erhvervet, som det bliver omtalt på diverse arbejdspladsser
etc. etc.

> [...]
> har spurgt mig om evt numre. Der siger jeg fra. Vil de i gang er det
> på deres egen regning. Ikke noget jeg vil opfordre til...

Det tager jeg "hatten af for" Vil de gøre det, må de også selv
arbejde for sagen og etablerer sig, der skal altså en speciel
psyke til, for at kunne klare at være i et sådan arbejde, jeg
har mødt mange, der ækles ved dem selv, over at have solgt
sig selv, men jeg møder jo også de, der er gået mest i stykker
på at leve det liv de har levet

> Det er da dejligt at der er mænd der har det på den måde. Ellers
> ville der godt nok blive travlt.

Ja det kan jeg levende forestille mig *G*

> [...]
> år der gerne vil have deres sexliv i gang igen. Kan da indrømme at
> det er dem der er de sværeste at have, men alligevel er jeg glad for

Jeg forstår det du føler ved sådan en opgave, så ER livet værd at leve!
Jeg har jo et arbejde, hvor det at få mennesker til at vælge livet
og finde livsglæden, mod og overskud til at fortsætte, er mit job,
så den følelse du fik, kender jeg godt.

MVh
Henning

Fra : Just Me

Dato : 17-08-03 12:17

[klip]

> [...]
> har mødt mange, der ækles ved dem selv, over at have solgt
> sig selv, men jeg møder jo også de, der er gået mest i stykker

Jeg har valgt at sige fra når nogen spørger mig om diverse numre, da der jo
er dem der går til pga af det arbejde. Ved ikke om dem der spørger har
psyken til det, og jeg vil IKKE have det på min regning hvis de bukker
under... Og dem har jeg mødt en del af i mit tidligere job!

[klip]

> [...]
> Jeg har jo et arbejde, hvor det at få mennesker til at vælge livet
> og finde livsglæden, mod og overskud til at fortsætte, er mit job,

Det er det på en måde... Sex er jo en stor del af livet. Ved nogen er det
gået helt i stå. De er bange for at røre ved kvinder efter deres kone gennem
mange år er gået bort. Det er der jeg kunne gå ind og hjælpe dem. Hos mig
var det ok at "lave fejl". Havde en gang en mand der kom pga det. Senere kom
han tilbage betalte for en time, villle ikke have sex, men brugte i stedet
timen til at fortælle mig hvordan hans liv havde ændret sig efter vores
møde. Han havde mødt en dejlig dame, og var ikke bange for at røre hende
eller gå i seng med hende!

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 18-08-03 19:57

"Just Me" <farsperle@msn.com> skrev i en meddelelse
> [klip]

Jeg tager ikke specielt "hatten af for" det de prostituerede i DK gør og for
det arbejde de har og deres psyke. Jeg har selv prøvet at besøge en
prostitueret, et par gange og det er tydeligt (for mig ihvertfald) at det jo
er deres eget valg og der er ingen der tvinger dem til at prostituere sig
(ihvertfald ikke direkte, men der kan selvfølgelig være gældsproblemer
osv...)

Derudover tjener de jo kassen og jeg kan ikke mærke på dem jeg har mødt at
deres "psyke" er knækket, tværtimod oplever jeg at de er en smule mere
bevidste om dem selv og deres krop, hvor andre måske kan være meget
indelukkede, generte, hæmmede osv...

> [...]
> psyken til det, og jeg vil IKKE have det på min regning hvis de bukker
> under... Og dem har jeg mødt en del af i mit tidligere job!

Tjaah, det er muligt at der kommer et tidspunkt, hvor "krisen" opstår... Jeg
tror så at det handler om at få bearbejdet "krisen".

> [klip]

Og det viser bare, hvor sød og kærlig, en tanke der ligger bag nogen
personers "ydre" (det skjulte, det man ikke ser), IMO. Og det bliver netop
gengældt! Det er ihvertfald det, jeg har oplevet. Kommer man ind et sted og
den prostituerede ikke er sød, kærlig, venlig osv (hvad jeg slet ikke kan
forestille mig), så er det nok meget muligt og måske lettere sandsynligt at
denne oplevelse også vil blive gengældt hos "modparten". Jeg burde måske
hellere have formuleret mig omvendt, men nu gider jeg ikke lige slette og
rette det til, så forstå mig ret - man får hvad man giver.... Ganske enkelt
og ikke spor andet. Det er livets vilkår i en nøddeskal.

> [...]
> timen til at fortælle mig hvordan hans liv havde ændret sig efter vores
> møde. Han havde mødt en dejlig dame, og var ikke bange for at røre hende

Ej, hvor "sødt"
Han må have været glad... Det glæder mig da at læse sådan noget og jeg
syntes at jeg kan genkende mange af de synspunkter som nogen andre måske
ikke umiddelbart forstår.... Jeg syntes også at jeg har været fastlåst i
lang tid, men man åbner ligesom op når man prøver noget nyt så hermed en
opfordring til andre om også at gøre det

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Ulrich Schnauss

Dato : 10-08-03 23:02

On Fri, 27 Jun 2003 19:45:24 +0200, Henning wrote:

> Ja ellers ville han jo risikere at ende i spjældet for alfonseri, det var
> han vel ikke så interesseret i?
[...]

> Alt i alt bekræfter du, at prostitution ikke besider en gnist
> af menneskelighed, ludderen er bare et hul, mændene betaler
> for at onanere i.
[...]
> Din erfaring er dine kunder, min erfaring er masser af mænd
> der ikke vil betale for at onanere i en " svinefarmers gylletank"

Hold da kæft, hvor virker du dog som en ubehagelig nar.

Ærligt talt. Af at læse indlæggene fra 'Just Me' og flere af de svar, du
og andre har givet, er jeg ikke i tvivl om hvem, jeg finder mest sympatisk
og menneskelig. Og hvem, jeg har mest respekt for.

(Gammel tråd, men har først set den nu, og blev lidt vred.)

/Ulrich

Fra : Henning

Dato : 11-08-03 18:00

Ulrich Schnauss wrote:

> Hold da kæft, hvor virker du dog som en ubehagelig nar.

Tak

> Ærligt talt. Af at læse indlæggene fra 'Just Me' og flere af de svar,
> du og andre har givet, er jeg ikke i tvivl om hvem, jeg finder mest
> sympatisk og menneskelig. Og hvem, jeg har mest respekt for.

Du har ikke fattet ret meget af det jeg har skrevet, selv "just me"
forstod at den måde jeg udtrykte mig på ikke var min holdning til
hendes person eller til erhvervet.

Om et menneske vælger at leve som ludder er deres egen sag
ud fra min egen overbevisning, men min overbevisning, er ikke
samfundets holdning generelt, slet ikke hvis der er børn hos
ludderen, så kan ludderen risikere at de tvangsfjernes og har
luderen en kæreste/ægtefælle, er en dom for alfonseri ikke
uden for rækkevide, hvis de er samboende, bare ludderen
giver sin kæreste en gave, så kan fælden klappe og han er
alfons, godt nok er det vist ca. 30 år siden, en ægtefælle er
blevet dømt for alfonseri, men det ER sket, så vidt jeg
husker fordi ludderen betalte for en fælles charter-ferie.

Jeg er lige så dobbeltmoralsk som vel 99% af alle mænd,
lad dem der vil være luddere/poronmodeller være det, bare
det ikke er min mor, min kone, min søster eller min datter!

Fint at du ville kunne leve sammen med en ludder, de er
mennesker som alle andre, med behov for kærlighed, ømhed,
værdsættelse etc. etc.

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 12-08-03 13:14

In article <3f37cb6f$0$97158$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
h2m@madsen.mail.dk says...
> Jeg er lige så dobbeltmoralsk som vel 99% af alle mænd,
> lad dem der vil være luddere/poronmodeller være det, bare
> det ikke er min mor, min kone, min søster eller min datter!

Hvorfor er det dobbelmoralsk? Det er vel bare åbensindet. Der er en masse
ting som folk kan og principielt gerne må gør for mig, men det betyder da
ikke at jeg skal tvinges til at gøre det også ellers er jeg
dobbeltmoralsk?

Fra : nusle

Dato : 11-08-03 17:45

"Just Me" <farsperle@msn.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
> faktisk dem der trives i det. Dem hvor det er et job som alle andre slags

Kan du fuldt og helt skille det ad?

Altså, jeg mener, kan du dyrke sex med kunderne, som
var det arbejde - og så dyrke sex med din elskede, som
var det en gensidig kærlighedserklæring?

Jeg kunne måske, på et teoretisk plan, forestille mig sex
helt uden følelser (endda uden begær og liderlighed, som
ellers for mig er mindste-kravet for at jeg vil dyrke sex).
Men jeg kan ikke forestille mig, at dyrke sex som arbejde,
og så gå hjem om aftenen og dyrke sex som udtryk for
kærlighed.

Jeg kan ikke skille det ad.

mange hilsner
nusle

Fra : Just Me

Dato : 17-08-03 12:10

> Kan du fuldt og helt skille det ad?
> Altså, jeg mener, kan du dyrke sex med kunderne, som
> var det arbejde - og så dyrke sex med din elskede, som
> var det en gensidig kærlighedserklæring?

Ja det kan jeg sagtens... Det er som et skuespil. Når mobilen ringer går det
i gang. Det er en rolle man påtager sig. Ikke at det er uden følelser, men
det er ikke den slags følelser, man har for sin kæreste ect.
Jeg havde jo ikke de samme følelser for mine daværende kunder som for min
kæreste.
Den kæreste jeg havde dengang vidste godt jeg arbejdede.
Kan spørge dig om noget andet. Tror du en skuespiller kan kysse en anden
skuespiller i en film og bagefter gå hjem og kysse sin udkårende?

> [...]
> Men jeg kan ikke forestille mig, at dyrke sex som arbejde,
> og så gå hjem om aftenen og dyrke sex som udtryk for

Der var nogle dage hvor jeg havde flere kunder. De dage havde jeg ikke den
store lyst til at gå hjem og elske med min kæreste, men sex når jeg var på
arbejde havde jo ikke ret meget lidenskab i. Det jeg havde hos min kæreste
er jo noget helt andet. Noget meget dybere... Det var jo der mine følelser
var!

> Jeg kan ikke skille det ad.

Det er der mange der ikke kan, og derfor er der heller ikke mange der
forstår hvorfor en prostitueret kan arbejde i det job, men jeg ser det som
alle andre jobs.
På vej på arbejde forbereder jeg mig til jobbet og på vej hjem ligger jeg
det til side..

Fra : nusle

Dato : 17-08-03 12:47

"Just Me" <farsperle@msn.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Ja det kan jeg sagtens... Det er som et skuespil.

Som at lave pornofilm vil jeg tro.

> Ikke at det er uden følelser, men
> det er ikke den slags følelser, man har for sin kæreste ect.
> Jeg havde jo ikke de samme følelser for mine daværende kunder som for min
> kæreste.

Nej, det troede jeg heller ikke.

> Den kæreste jeg havde dengang vidste godt jeg arbejdede.
> Kan spørge dig om noget andet. Tror du en skuespiller kan kysse en anden
> skuespiller i en film og bagefter gå hjem og kysse sin udkårende?

Ja, det tror jeg - men jeg ser nu heller ikke et kys på
samme måde som sex - man kysser også sine børn
og sin familie/venner (altså ikke på munden, men
alligevel).

> [...]
> er jo noget helt andet. Noget meget dybere... Det var jo der mine følelser

Bliver man ikke lidt afstumpet af at bruge sin krop som
arbejdsredskab?

Jeg har altid spekuleret over det, og jeg har endnu ikke
kendt en kvinde, som ikke havde psykiske mén af det
erhverv - så jeg spørger ikke fordi jeg tvivler på dine
ord, men fordi jeg prøver at udfordre mine egne for-
domme (det er faktisk helt vildt svært, de sidder skisme
godt fast *S*).

> Det er der mange der ikke kan, og derfor er der heller ikke mange der
> forstår hvorfor en prostitueret kan arbejde i det job, men jeg ser det som
> alle andre jobs.

Hvordan er det så, at så mange andre ikke forstår?

Er det ikke frustrerende?

Hvad med kærestens familie, din egen familie, evt. børn
- hvor meget/lidt får de at vide om dit arbejde (mine børn
ved hvor jeg arbejder, hvad jeg arbejder med osv. De
har tilmed været med på arbejde, og hentet mig fra arbejde
et utal af gange - det er vist vigtigt for dem at vide hvor jeg
er, og hvad jeg laver)?

> På vej på arbejde forbereder jeg mig til jobbet og på vej hjem ligger jeg
> det til side..

Sådan er det vist i alle job-funktioner

mange hilsner
nusle

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-06-03 17:00

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev :

>farsperle@msn.com says...
>>
>I don't.

De kommer vel til dig
--
Knud

Fra : PerX ...

Dato : 24-06-03 14:17

In article <4v8efvc7s4h7pfk3b59c7h1nur14idncon@dtext.news.tele.dk>,
knudgert@mail.tele.dk says...

> De kommer vel til dig

Kun hvis jeg går ned af skelbækgade *G*

Fra : Andropov

Dato : 09-06-03 13:38

Boerge Rahbech Jensen <brahbech@post8.tele.dk> wrote in message

> Det kunne jo være, hun ville prøve at overtale mig med
> at henvise til, hun er vant til at hjælpe generte mænd med deres første
> seksuelle oplevelse, måske for at kunne tjene lidt flere penge på mig.

Så tag og prøv det seksuelle med kvinden. De prostituerede er jo som
andre almindelige kvinder. Så ingen fare for du bliver spist levende
:)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 08-06-03 19:13

On Sun, 08 Jun 2003 13:07:56 +0200, Boerge Rahbech Jensen
> [...]

>socialt netværk, har lyst til at gå i byen eller til kulturarrangementer,
>men ikke har lyst til at gå alene. Har I det?

Hmmm ...jaeee....hmm...emmm..Hmm....
jeg tror man skal have fat i en anden målgruppe af kvinder ind dem der
gør det inden for escorte.... der er jo sikkert 3000 steder ....hvor
der sådan noget venne kontakt .... men det biligste jeg lige kan komme
på at hvis du betsiller noget hjemme sevice der jo normalt gør rent
slårs græs osv.

Det er 80 kr. i timen + udgifter ....
men lav da nogen opslag den blå avis osv under personeligt.

problemet er nok de fleste kvinder har lidt svært ved at tro på den
her med at det *bare* er til det - det er jo sådan noegt mænd siger
imens de så sider og tænker på hvordan de skal få dem i høet

Mv.
Bo M Mogensen
--
går ud i mørket######alt hvad jeg ser er vibrerene atomer ...¤¤¤¤¤¤¤¤
KLiche ca 1980.

Fra : Jan Pedersen

Dato : 08-06-03 19:27

Hej..

Jeg så i TV2's morgen tv for en 3 mdr siden at en kvinden havde oprettet en
virksomhed for det for mål, man bestilte en date til middag, biffen osv,,
men INGEN sex, det lage hun meget vægt på..

Men jeg kan jo selvfølige ikke huske hvad firmaet hed, ik andet end det
foregik, på sjælland...

Hygge Jan

Fra : Carina

Dato : 08-06-03 21:43

> [...]
> en enlig mand, der ikke har et socialt netværk, har lyst til at gå i
> byen eller til kulturarrangementer, men ikke har lyst til at gå

Nu ved jeg ikke om det er sådan noget her du søger, men inspireret af PerX
længere nede, kan jeg foreslå Logen. www.logen.dk, et ret anstændigt og
afslappet forum, så vidt jeg har fået fortalt. Og så findes der vist også
noget der hedder single-rock.....
Det er godt nok ikke escort, men mere steder at møde andre til at dele
oplevelser med.

VH
Carina

Fra : PerX ...

Dato : 09-06-03 01:49

In article <3ee39f93$0$5177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
carwina@hotmail.com says...

> Nu ved jeg ikke om det er sådan noget her du søger, men inspireret af PerX
> længere nede, kan jeg foreslå Logen. www.logen.dk, et ret anstændigt og
> afslappet forum, så vidt jeg har fået fortalt.

Det virker lidt som 'logen' gerne ser man har en vennekreds i forvejen.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-06-03 02:46

On Mon, 9 Jun 2003 02:48:45 +0200, PerX ...
<hyp1999@hotmail_remove_this_.com> wrote:

>In article <3ee39f93$0$5177$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
>carwina@hotmail.com says...

>Det virker lidt som 'logen' gerne ser man har en vennekreds i forvejen.

nej jeg tror heller ikke lige det er Børge , der er ret genert .... og
nok på forhånd må have dette forhold afklaret med sin date ..så det
mao. er en kvinde der magter dette - ikke at jeg tror det er specilt
svært ...

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 09-06-03 07:31

d. 08/06/03 22:42 skrev Carina på carwina@hotmail.com i artiklen
> [...]

> længere nede, kan jeg foreslå Logen. www.logen.dk, et ret anstændigt og
> afslappet forum, så vidt jeg har fået fortalt. Og så findes der vist også

Mange tak. Jeg vil prøve at besøge Logen.

Single Rock Café har en afdeling i Århus, hvor jeg allerede er medlem. Dog
er de eneste af deres arrangementer, jeg har besøgt, deres fyraftensbar, som
jeg har besøgt to gange. Det var en skuffelse, fordi jeg er noget genert, og
de andre gæster så ud til at være sammen med venner, de kendte i forvejen.
Jeg synes, det er svært at bryde ind i andres cirkler, især når jeg er alene
og alle andre ser ud til at være sammen med venner eller partner.

Med venlig hilsen
Børge