K: GTA Vice City
Fra : pkb

Dato : 08-06-03 11:31

Hej er der nogen som har gta vice city som de gerne vil af med

Fra : Gerner

Dato : 08-06-03 12:47

On Sun, 8 Jun 2003 12:30:48 +0200, "pkb" <falgrenberg@mail1.stofanet.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>Hej er der nogen som har

Prøv i en af markedsgrupperne.
Du ER klog nok til at finde een der passer ik'

--
Gerner aka Gerner
http://www.vatsim.net/ Get a CID/PID

Fra : Jasko

Dato : 08-06-03 13:01

> Prøv i en af markedsgrupperne.
> Du ER klog nok til at finde een der passer ik'
>
> --

Hvorfor skyder du ham ikke bare?

--
Jasko.

Fra : Gerner

Dato : 08-06-03 18:23

On Sun, 8 Jun 2003 14:00:57 +0200, "Jasko" <Jasko@REMOVEmailme.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Hvorfor skyder du ham ikke bare?

Nåh, græd nu ikke snot.

Fra : Nic

Dato : 08-06-03 14:56

> Prøv i en af markedsgrupperne.
> Du ER klog nok til at finde een der passer ik'

Gerner strikes again. Bo Warming om igen.

Fra : Gerner

Dato : 08-06-03 18:22

On Sun, 8 Jun 2003 15:56:10 +0200, "Nic" <nifonewsx@tiscali.dk> wrote in
dk.spil.computer:

>Gerner strikes again. Bo Warming om igen.

Jeg kan se DU ikke er klog nok til at smide med mudder i den rigtige gruppe.

Fra : Nic

Dato : 08-06-03 19:59

> Jeg kan se DU ikke er klog nok til at smide med mudder i den rigtige gruppe.

Bo...

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 08-06-03 23:39

"pkb" <falgrenberg@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen som har gta vice city som de gerne vil af med

Gerner det har jo ikke noget med mudderkast at gøre.
Jeg tror bare folk er rigtig godt træt af dit evige pis. Du retter på alt og
alle. Hvis du ikke har noget klogt og sige om det der bliver spurgt om SÅ
HOLD DIN KÆFT.

Mvh Renè

Fra : pkb

Dato : 09-06-03 14:37

Hvis jeg nu har prøvet i en markeds gruppe uden hel så kunne det jo være at
en af jer halvhjener havde et spil på lager som ikke kunne finde ud af og
spille
Peter

Fra : Rene Juulsgård

Dato : 09-06-03 16:44

Okay din ordblinde stodder. Hvis du skal svine os til så lær dog og stav din
IDIOT. Det hedder halvhjerner ok ikke halvhjener. Jeg tror at dit iq nummer
ligger under dit skonummer.

Mvh Renè