MS Windows
briani 27239
prøver lige igen.... Sony DSC-F55E
Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-06-03 10:36

i en tidligere tråd spurgte jeg om software hjælp til dette kamera og fik at
vide at en kortlæser var bedre, så slap jeg for at koble kamera til osv +
billedoverførsel kunne ordnes i stifinder... der blev snakket om en
kortlæser fra netto, men den kan jeg ikke hitte nogen steder er der nogen
her
der har et link til en dansk side der sælger den slags ting... jeg ved ikke
rigtig hvad jeg skal kigge efter... det skal heller ikke koste mig en
formue... hav si'r i til det?
sorry jeg poster igen, men jeg fik postet den sidste et forkert sted.
vh

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 08-06-03 11:00

sniper_Nolight wrote:
> [...]
> nogen steder er der nogen her
> der har et link til en dansk side der sælger den slags ting...

www.edbpriser.dk er altid et godt sted at kigge vælg
Hardware - Flash RAM - "marker tilbehør" "søg"

eller lav en søgning på "6in1"

Du skal lige bestemme dig for om læseren skal være monteret i din
computer lige som diskettedrevet eller den skal stå ved siden ad computeren.

fordelen ved den eksterner er muligheden for at tage den med og så kan
dit flash kort bruges som en lille harddisk. Men den "fylder" og der er en
ledning
mere at holdestyr på.

en billig intern kunne være fra ECS som kan læse 6 forskellige korttyper
(6in1),
pris 199,- set hos shg.dk

Men det er vist lit OT i denne gruppe, da det ikke mere drejer sig om
software, så
FUT news:dk.edb.hardware
(svar kommer i dk.edb.hardware)

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : sniper_Nolight

Dato : 08-06-03 12:48

Sandberg USB to Memory Stick Link
den har jeg fundet til mine sony memory sticks... vil den virke under xp?
vh