Er LogoManagers datakabel kompatibel med O~
Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 08-06-03 09:51

Har en Nokia 3510i, og har kjøpt Oxygen II Phone Manager II for å overføre
data til/fra PCen.

Til dette trenger jeg en datakabel. Har tenkt å bestille en kabel fra Logo
Manager ) www.logomanager.co.uk ), siden kabelen skal passe inn under
batteriet.

Men før jeg bestiller:
Er det noen som har erfaring med LogoManagers kabel?
Passer den kun til LogoManager, eller er det en all-round kabel, som også
kan brukes f.eks med Oxygen Phone Manager II?

Mvh

Thorolv Valentinsen

Fra : Jan Illum Larsen

Dato : 09-06-03 08:15

U÷wÿÿÿÿõõwÍõw õwðw,
"Thorolv Valentinsen" <tva03.fight.spam@netcom12345.no> skrev i en
meddelelse news:cOCEa.10730$KF1.262780@amstwist00...
> [...]
> Passer den kun til LogoManager, eller er det en all-round kabel, som også
> kan brukes f.eks med Oxygen Phone Manager II?

Jeg har købt et kabel via www.Cellshoppen.dk til min 3510i. Det virker fint
med "OPM II trial" Der er dog visse begrænsninger med trial ver.
Cellshoppen var nem og hurtig at handle med. Derfor kun rosende ord til dem.
Med porto kostede kablet ca. 110 kr. (DK)
Hvad gav du for programmet ?

Venligst

Jan

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 09-06-03 09:51

"Jan Illum Larsen" <jan.illum@FJERNDETTEget2net.dk> skrev i melding
> [...]
dem.
> Med porto kostede kablet ca. 110 kr. (DK)

Takk for tipset! Skal sjekke Cellshoppen.

Jeg har fullversjonen av OPM II. Den kostet 39 euro.

Det var enkelt å bestille. Jeg oppga VISA-nummer, og betalingen skjedde via
en internettbanktjeneste i Tyskland som heter Share-It! . Oxygen (som er et
russisk firma) bruker denne tjenesten til pengeoverførsel. Det er sikkert
enklere å kjøpe denne tjenesten av andre, og heller konsentrere seg om å
utvikle OPM. Overførselen fulgte vanlige, strenge sikkerhetsrutiner.

Med en gang Share-It! hadde kreditert min konto, fikk jeg fra Oxygen
tilsendt registreringskode, samt opplysninger om hvordan jeg kunne laste ned
fullversjonen.

Det hele var fort gjort, og det gikk ikke lang tid fra min bestilling, til
OPM II var installert og registrert.

Handelen gikk ryddig for seg, og jeg fikk utførlig info om både transaksjon
og om installasjon/registrering fra henholdsvis Share-It! og Oxygen. Etter
ca en uke, fikk jeg en mail fra Share-It!, som informerte om at det ville
stå Share-It! som mottaker i min kontoutskrift, og ikke Oxygen.

OK, det var litt om hvordan jeg opplevde å handle fra Oxygen.

Vennligst