Campingpladser langs autobanerne
Fra : Steen Kristiansen

Dato : 08-06-03 00:05

Har tidligere haft et link til en oversigt over campingpladser
langs de vigtigste autobaner i Tyskland, f.eks. langs A7.
Disse pladser lå inden for 12 km (så vidt jeg husker) fra
autobanen.
Pga nedbrud har jeg mistet dette link.
Er der mon nogen som kender dette link??

Mvh
Steen

Fra : Karsten Madsen

Dato : 08-06-03 07:12

http://users.pandora.be/leo.huybrechts/camp1.htm

Fra : Steen Kristiansen

Dato : 08-06-03 11:25

1000 tak for det Karsten, det var præcis det link jeg efterlyste.

Mvh Steen