FPS multiplayer spil
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-03 22:41

Hej hej.

Lige pt spiller jeg IGI2 over internettet som gal.
Er blevet rimelig glad for det, men det bliver jo også kedeligt på et
tidspunkt.

Må man høre jeres favorit FPS multiplayer spil?
CS kan I godt glemme, det spil er jeg kommet over.

Krydspostet i dk.spil.computer, dk.spil.computer.first-person-shooter

Mvh
FB

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-03 22:50

>Må man høre jeres favorit FPS multiplayer spil?

For tiden er det nok Wolfenstein: Enemy Territory.

Kan f.eks. downloades kvit og frit fra:
<http://www.dailyrush.dk/files/modifications/265/>

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : klander

Dato : 07-06-03 22:55

"FB" <nomail> skrev i en meddelelse
> [...]
> tidspunkt.
>
> Må man høre jeres favorit FPS multiplayer spil?
> CS kan I godt glemme, det spil er jeg kommet over.

1. Black Hawk Down
2. Mohha Spearhead
3. Battlefield
4. SOF II
5. UT 2003

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-03 23:30

"klander" <klander@pc.dk> wrote in message
> 1. Black Hawk Down

Har jeg hørt før. Er det det der Delta Force - Black Hawk Down?
Hvis der er flere der kan sige lidt for dette spil, så køber jeg det mandag.

mvh
FB

Fra : Hagman

Dato : 07-06-03 23:41

Det bedste og efter min mening, det mest realistidke: Medal of Honor -
Allied Assault-

Held og lykke.

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-03 00:17

"Hagman" <hagman@stofanet.dk> wrote in message
> Det bedste og efter min mening, det mest realistidke: Medal of Honor -
> Allied Assault-

Ja min fejl. Glemte at skrive, at det spil har jeg også været igennem.
Det var heller ikke noget for mig. Jeg prøver mig med Black Hawk Down

> Held og lykke.

Tak

mvh
FB

Fra : Mogens

Dato : 08-06-03 00:02

On Sun, 8 Jun 2003 00:30:27 +0200, "FB" <nomail> wrote:

>Har jeg hørt før. Er det det der Delta Force - Black Hawk Down?
>Hvis der er flere der kan sige lidt for dette spil, så køber jeg det mandag.

Jeps, that's the one.
Black Hawk Down er et kanon spil, både i singleplayer
og i multiplayer. Det vil du helt sikkert ikke fortryde.

Og når "Byte Me" får ram på dig, så er det bare mig.

mvh Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-03 00:16

"Mogens" <moveng@123456789.portalen.no> wrote in message
> Og når "Byte Me" får ram på dig, så er det bare mig.

Må vi jo se på mandag
Det ligger i min indkøbskurv allerede ;)

Tak for det.
mvh
FB

Fra : JRS

Dato : 08-06-03 10:04

> Må vi jo se på mandag
> Det ligger i min indkøbskurv allerede ;)

Vil bare lige tilføjge, at black hawk down skal du købe for multiplayer
delen, da single player delen kun tager ca 5 timer at gå igennem .. Det er
sjovt ! Helt sikkert ! Men 5 timer .. Jeg føler mig sku lidt dum ved at ha
købt det...

MVH
JRS

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-03 10:22

"JRS" <jrsFjernMig@kvalme.dk> wrote in message
> [...]
> sjovt ! Helt sikkert ! Men 5 timer .. Jeg føler mig sku lidt dum ved at ha

Hejsa. Der findes ingen FPS singleplayer spil som jeg kan holde ud at spille
i mere end 5 timer alligevel.
Ved FPS spil går jeg udelukkende efter multiplayer delen.

Håber også at multiplayer delen er kanon til Black Hawk Down :)

mvh
FB

Fra : Ding-Dong

Dato : 08-06-03 15:39

FB skrev i en meddelelse
> Håber også at multiplayer delen er kanon til Black Hawk Down :)

Den holder helt sikkert, jeg spiller en del multiplayer på net og der er
også en del danske gode servere samt sites man kan besøge. Jeg hygger mig -
det må jeg tilstå:c)
Med hygsom hilsen

Ding-Dong
#105573864

Fra : Mads Bahrt

Dato : 08-06-03 12:19

JRS wrote:
> [...]
> sjovt ! Helt sikkert ! Men 5 timer .. Jeg føler mig sku lidt dum ved at ha

Jeg må indrømme at jeg blev skuffet over multiplayerdelen i Black Hawk
Down, da jeg ikke kunne få lov at spille cooperative i den. Det føler
jeg er en gigantisk fejl: De laver en ret fed singleplayerkampagne, og
så kan man ikke få lov at spille den i MP.

MVH
Mads

Fra : Kristian Bøge

Dato : 08-06-03 11:05

Hej..

Et spil som jeg syntes er meget "realistisk" ( Nu har jeg ikke så meget
erfaring i at skyde mennesker er Vietcong. Singelplayerdelen minder til
forveksling om filmen "Apocalypse Now" hvilket ikke er en dårlig
sammenligning, og multiplayerdelen er stræk vanedannede.

Du kan hente en demo her: http://www.vietcong-game.com/ og er det noget, har
jeg et til salg for 200,- ( Der er ikke regkey, så du skal ikke være bange
for at du ikke kan logge på!)

Mvh
Kristian Bøge

Fra : Ukendt

Dato : 08-06-03 11:14

"Kristian Bøge" <nihilXXX@image.dk> wrote in message
> [...]
har
> jeg et til salg for 200,- ( Der er ikke regkey, så du skal ikke være bange

Hold da op nogle screenshots!
Det må jeg lige overveje, grafikken ser i hvert fald kanon ud.

Kan godt lide spil som Delta Force, IGI 2 og åbenbart også Vietcong, da
banerne er mega store, tilgengæld for CS.

Mvh
FB

Fra : Michael VF

Dato : 08-06-03 18:55

"FB" <nomail> wrote in message
> [...]
> tidspunkt.
>
> Må man høre jeres favorit FPS multiplayer spil?
> CS kan I godt glemme, det spil er jeg kommet over.

Planetside...... www.planetside.com

Koster godt nok penge per måned, men alligevel. Det spil er kanont når man
deltager
i kæmpe slag med over 100 personer på hver side og man desperat forsøger at
holde
en installation mens det hele falder sammen om ørerne på en.

Der er stadig nogle server problemer da spillet først lige er udkommet, men
der bliver
løbende patchet.

/Michael

Fra : HardWired

Dato : 24-08-03 17:11

Hey, ja helt klart PlanetSide holder... har lige afprøvet det med en 7day
trail, og skal ud og købe skidtet imorgen, det er STÆRKT vanedannene, hehe.

Det der mangler i alm. FPS spil over nettet er en mulighed for at bygge en
special karakter op, I CS spille du bare den samme igen og igen, men i PS
har du mulighed for at få skills, om om du vil bruge dem på at specialeser
dig inden for Medic, Engineer, Hacker, MAX eller Heavy Assault + at du kan
lære at kører forskellige kørertøjer, både tanks, transport eller AntiAir
samt flere fly af samme slags. Jamen det er for stort det spil, kanon fede
belejringer af fjendes base, hvor 50+ spillere i fly, tanbk og til fods
forsøger at indtage en base, mens kugler flyver om ørene på een og man
forsøger at finde dækning bag et træ, mens man råber på en MEDIC! Og
overvejer sit næste træk, mod basens bagindgang som helt sikkert er minert
og beskyttet af et par Spitfire gunturrets, som fjendes Combat Engineer som
sadt op, med lidt hjælp fra en Heavy assault lykkes det at cleane området,
så man kan hacke sig ind og trænge ind i basen ned fra.

Nå, nu blev jeg vist helt vild i varmen, men det er spillets skyld, hehe.

Fra : Jan S Frederiksen

Dato : 10-06-03 16:01

Hej
Hvis du er kommet over CS
så prøv America Army, fedt spil, meget lidt snyd og så er det gratis.
men det tager lidt tid at downloade knapt 400 MB
MVH
-116th-Jan Frede