roskilde.. plejer der ikke at være udsolgt~
Fra : Ukendt

Dato : 07-06-03 20:12

Hmm.. plejer der ikke at være udsolgt til denne tid? Hvor mange biletter
tror i der er tilbage?

--
peet_dk was here
Website: www.peet.dk

Fra : Kong Kent

Dato : 07-06-03 21:02

> Hmm.. plejer der ikke at være udsolgt til denne tid? Hvor mange biletter
> tror i der er tilbage?

Dunno, don't care!!

Kent Kirkegaard Jensen - der *HAR* sikret sig billet!! *hehe*
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!
http://www.f1journal.com - entusiasternes site.

Fra : Peter Risager

Dato : 08-06-03 10:38

peet_dk wrote:
> Hmm.. plejer der ikke at være udsolgt til denne tid? Hvor mange
> biletter tror i der er tilbage?

Det er forskelligt. Jeg skal nu deltage på fjerde år i år, og det vildeste
var for 3år siden (mener jeg), da var alle billetter solgt 2 uger før
starten, men de seneste år er der blevet solgt billetter helt frem til
mandag.
--
Peter Risager
"Bombing in the name of peace is like

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 12-06-03 23:05

"Peter Risager" <peden@anarki.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> var for 3år siden (mener jeg), da var alle billetter solgt 2 uger før
> starten, men de seneste år er der blevet solgt billetter helt frem til

Sidste år blev der udsolgt meget kort inden, men i år går salget efter
sigende hurtigere...

Mvh.
Lars

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-03 05:21

> Sidste år blev der udsolgt meget kort inden, men i år går salget efter
> sigende hurtigere...

De sagde i radioen at der ikke var så mange biletter tilbage.. Så... Det ved
at være tid (og satse på godt vejr)

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-06-03 12:54

"peet_dk" <peet at peet dot denmark> mumbled something in

> De sagde i radioen at der ikke var så mange biletter tilbage.. Så...
> Det ved at være tid (og satse på godt vejr)

Iflg Roskilde-festivallens hjemmeside stopper de salget ved 70.000 prompte
uden advarsel og det antal forventes at nås inden for et par dage !

--
Michael

Who is General Failure and why is he reading my disc?
Skal du til Roskilde Festival ? Så tjek denne side
http://roskildeforum.around.dk